Ahad, 22 Julai 2012

Era Pasca

Era Pasca


EDISI PUASA: Cerita "Angry Birds" Pulak..

Posted: 22 Jul 2012 01:46 AM PDT

Pelik sungguh tajuk aku hari ini.. heheheeeee.. Hari ni aku akan mem'fitnah' Angry Birds semahu aku. Aku tau hari ni puasa dah 2 Ramadhan pun, tapi aku tetap gatal nak nak 'fitnah' gak.. Kenapa aku sebut 'fitnah'? Sebab aku x sebut pun bila ada puak nak cover malu akibat dibogelkan, depa kata aku fitnah! Lantak korang la, ada aku kesah?

Mempersembahkan.... 'FITNAH' terbaru aku terhadap Angry Birds!!! TERHANGAT DI PASARAN!!!












Maaf, gambar oink oink tu gagal untuk diupload.. Hehehe…




















Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

Tiada ulasan: