Selasa, 10 Julai 2012

dollah yankee

dollah yankee


Nak jumpa MB sampai kena masuk lokap

Posted: 10 Jul 2012 08:37 AM PDT

Gurkah-gurkah politik di'port' cukup hairan dan ajaib akan dengan undang-undang Malaysia kita ni. Kalau lah di-buat apa-apa juga laporan polis yang ada hubung kait dalam lingkungan politik, bukan yang kena adu itu di-panggil, tetapi yang mengadu itu pula akan di soal siasat.


Ini pula ada satu kes yang nak lebih kurang sama... 31 orang kena tangkap dan di-masukan ke-lokap polis sebab datang ke pejabat MB untuk minta tarikh temu janji.


Cerita nya macam ni... 31 orang india dari Cameron Highland ini mereka tak paham dengan 'janji-janji ahli politik', sebabnya sebelum ini Nan Yakob sudah 'janji' dengan mereka nak ke sana(cameron highland) untuk lihat masalah mereka. Tetapi mereka tunggu punya tunggu punya tunggu Nan Yakob ni, jangan kata rupa, bayang pun tak nampak nak datang. Apa lagi naik hangin laa india india ni, jadi mereka buat keputusan untuk pergi jumpa dengan Nan Yakob di Kuantan.


Tetapi...nak jumpa Nan Yakob tak dapat, kena masuk lokap pula !

Sumber dari sini

dollah yankee -
Tu baru nak jumpa MB sudah kena masok lokap, kalau lah nak jumpa PM?...silap-silap kena masok Simpang Renggam atau Kemunting..
Kah..Kah..Kah..

Tiada ulasan: