Ahad, 10 Jun 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Pasang angan-angan

Posted: 10 Jun 2012 08:30 AM PDT



Kah kah kah kah...

Stop dreaming la.!!

Mengemis mintak kerusi...

Posted: 10 Jun 2012 06:25 AM PDT


Kesian PPP...

Isshh... issshhh... issshhh...
Besornya hajat parti tak laku ni.

Hello Datuk, can win one aarr??

Kah kah kah kah kah

Flow Chart Plot Drama 'Tutup Taik'

Posted: 10 Jun 2012 04:25 AM PDT

Gambar:FB Kami Benci Saiful Bukhary


Kah kah kah kah kah

Di atas ialah....
Flow chart... plot drama bertajuk 'Tutup Taik'

Nak tau citer lengkapnyer, baca sini.

Muka tak tahu malu, terus merapu

Posted: 10 Jun 2012 02:25 AM PDT

  [Baca lagi di sini]

Khaled Nordin masih tak puas hati. Dia terus merapu dan terus merapu tentang isu PTPTN dan pendidikan percuma. Oleh itu, dia nampak tersangatlah dungu.

Ooooii...... cukup-cukup ler merapunyer itu. Malu Najib ooiii.... ada menteri yang kuat merapu macam kamu. Merapu yang memalukan seantero kerajaan Najib.

Semua orang tahu.... pendidikan adalah di bawah tanggung jawab kerajaan pusat. Jadi... dah banyak kali PR tegaskan, SEKIRANYA KERAJAAN PUSAT MEREKA KUASAI.... rakyat akan menikmati pendidikan percuma. Itu tekad mereka. Itu janji mereka. Jadi, kalau kerajaan UMNO/BN dah tak mampu nak laksanakan, just shut up.... boleh tak??

Takyah buang masa terus melalakdan mencabar kerajaan negeri Pakatan Rakyat pulak untuk memberi pendidikan percuma. Tunggu mereka perintah negara dulu... baru tahu, mereka mampu atau tak mampu. Until then... tunggu dan jangan merapu, boleh tak??

Haisshh.... napeler tengin bebenor?? Takkan itu pun tak paham.

Samada... dia ni bebenor tengin atau dia buat-buat tengin, wallahua'lam. Tapi, kan.... orang yang buat-buat tengin kerana nak menegakkan benang yang basah, hakikatnya memang betoi-betoi tengin wal bangang. Tapi...  the fact that, he's living in denial.... membuatkan dia tak nak mengaku yang dia tu tengin!!

Oleh itu.... mampuih kamu ler Khaled Nordin oi!! Cakap.... cakap.... cakap sampai tertiarap!!

Fuuhhh!! Powernyer Ultraman Malaysia!!

Posted: 10 Jun 2012 12:25 AM PDT


Fuuhh...!! Dahsyat tu!!
Ultramannyer Anwar Ibrahim.


Lawak betoi ler Mat Kotak ni!!

By the way... 
Siapa Anwar yang sebenarnya??
Bila nak dedahkan??

Janji mesti dikotakan tau...
Tak kota kalu, berdosa tau...

Dah jemu ler....
 Tunggu punyer tunggu....
Tapi, tak dedah-dedah pun??

Dedah ler siapa Anwar yang sebenarnyer??
Kita semua nak tahu.
Ala.... dedah ler!! Dedah ler!!

Kah kah kah kah kah

Mat Kotak.... Mat Kotak....
Cicak mengkarong betoi la!!

Benda yang lapok akan peroi jadi debu begitu saja...

Posted: 09 Jun 2012 10:25 PM PDT

 Gambar:Uncle Google

Dakwaan basi dibangkitkan semula untuk bikin sensasi bagi mengaburi mata rakyat akan rasuah dan salah laku para pemimpin UMNO masa kini. [sini]

Kesian mereka.... terpaksa bawa isu basi yang dah lapuk, sedangkan Pakatan Rakyat maju dengan isu-isu terkini yang segar dan hot serta laris bak pisang goreng panas.

UMNO sebenarnya memang dah tak der isu untuk serang kita. Mereka sekarang dalam keadaan amat defensif. Mereka sukar untuk menepis dakwaan-dakwaan kita, sebab kita tidak mendakwa membabi buta tetapi bersertakan fakta kukuh. 

Satu demi satu serangan kita membuatkan mereka mengelupor tak keruan. Mereka cuba membalas serangan kita dengan menganiaya rakyat. Tapi.... serangan mereka backfire. Mereka pulak yang tercedera. Hahahaha.... mereka mencederakan diri mereka sendiri. Tak ke itu perbuatan bodoh. Aha... padan muka!!

Sokongan terhadap Pakatan Rakyat semakin meluas. Anwar Ibrahim yang merupakan anchor man kita,  bergerak ke seluruh pelusuk negara bagi mendedahkan kepincangan kerajaan UMNO/BN, sambil mempromosikan agenda Pakatan Rakyat yang amat menggiurkan. Rakyat jadi amat teruja dengan Pakatan Rakyat. Takut UMNO wa cakap lu!!

 Don't play... play.... Anwar kini mengancam kedudukan politik mereka. Lantas, menjadikan Anwar, musuh nombor satu mereka. Sebab itu, Anwar menjadi sasaran mereka. Imej Anwar mesti dicemarkan. Fitnah seks tak jalan, jadi mereka bangkitkan semula dakwaan basi zaman tok kaduk dulu. 

Anwar ada RM3 billion dalam 20 akaun. Uuuuu.... dahsat tu!!

Kah kah kah kah..... Dari dulu sama sekarang, tak kan tak setel-setel lagi siasatan?? Tak dakwa-dakwa lagi di mahkamah??

Apa hal... Ini, samada SPRM lembab atau tak der kes kot?? Dakwaan dibuat hanya semata-mata nak bikin gempak dan rosakkan reputasi Anwar Ibrahim. Fitnah tu!!

Hanya fitnah dan seks sajalah mainan politik UMNO... Malangnya, strategi politik itu, tak lut buat Anwar dah. But what to do.... itu sajalah senjata yang mereka ada. Teruskan saja ler.... dengan harapan rakyat dapat diperbodohkan dan terpedaya...

But... UMNO akan kecewa wa cakap lu. Rakyat bukan bodoh lagi. Ribuan  rakyat yang mengunjungi ceramah-ceramah PR membolehkan mereka mendapatkan maklumat terkini yang benar lagi sahih. Ini tak termasuk lagi maklumat di alam maya. Semuanyer di hujung jari beb. They can't fool the rakyat no more, I tell you.

Selain itu, mereka juga tak dapat nak menandingi aura Anwar. Aura Anwar Ibrahim memang berbisa dan UMNO kini, terkena bisanya itu. Aduhhh..... !! Sakit UMNO dibuatnya. Bukan saja sakit tapi dah nazak, dibuat penangan Anwar. Jadi, mau tak mau.... terpaksa ler keluarkan balik isu lapuk RM3 billion itu.

Haisshhh.... !! Tak malunyer.... Nampak sangat terdesak.

Hahahahaha.... RM3 billion bukan sikit duit woi. Siasat jangan tak siasat. Siasat sampai kiamat!! Tetapi, jangan pulak terlalu ghairah, pura-pura siasat RM3 billion yang tak wujud tu.... hok yang RM270 juta duit lembu diabaikan dan buat-buat lupa pulak.

Hahahahaha...... Rakyat tak lupa tahu??

Hantam kasi dia faham!!

Posted: 09 Jun 2012 07:45 PM PDT


 Makin lama makin merapu orang tua dari Perak ni....

Bebaru ni dia kata tak boleh takbir ikut suka. Takbir hanya pada hari raya. Terguling-guling aku punyer gelak. Macam mana seorang yang tinggi pengetahuan agamanyer boleh cakap macam tu?? 

Sebab tu, orang tertanya-tanya.... mufti ke dia ni, atau sang mufta?? 

Weh...takkan ler kita nak puji Allah SWT kerana kebesarannya pun tak boleh. Takkan kena ikut time pulak... Bukan kita kena sentiasa ingat akanNYA dan selalu memuji-mujiNYA. Takkan itu pun, balaci UMNO ni nak sekat kot??

Itu seperkara.... Then, dia kata pulak PAS hanya nak kerusi saja tanpa menghiraukan masa depan agama Islam dan bangsa Melayu. La... apa punya samdol daa. Balik-balik 'Melayu'. 'Melayu sungguh dia ni, ek?? Hmm.... patut pun kena 'hentam' dengan Tok Guru Nik Aziz. [sini dan sini]

Haishh.... cakap macam orang kureng otak. Teringat nasihat Ustaz Ismail Kamus. Dia kata... kalau tak tahu lebih baik shut up. Kalau bercakap jugak.... konfem nampak bodoh.

Itulah yang berlaku kepada Mufti Perak Ustaz Harusani. Melalui kenyataan yang dibuatnya, nampak sangat dia tak tahu politik. Bodoh politik!!

Weh.... memang ler PAS nakkan kerusi. Dan kalau boleh.... kita nak kerusi majoriti. Dengan kerusiler, kita dapat menguasai Putrajaya. Putrajaya kita tawan..... Malaysia akan jadi aman!!

Dengan kerusi juga, UMNO dapat kita matikan. Aaarrr... kalau UMNO mati nanti, sebagai penghormatan, kita akan panggil Mufti Perak membacakan talkin buat UMNO. Sebab kita tahu.... UMNO ni dekat di hati Harussani.

Kita nak matikan UMNO bukan melalui keganasan atau rampasan kuasa seperti yang UMNO buat di Perak. Kita nak bertarung dengan UMNO secara gentleman. Memang betul cakap Harussani, buat masa ni kita hanya nakkan kerusi. Kita nak matikan UMNO, dengan memenangi kerusi.... ya seberapa banyak kerusi yang boleh dalam PRU13 nanti, insyaAllah. 

Sebab itu, PAS menjadi parti politik. Dalam sebuah negara yang menjunjung amalan demokrasi, kita akur dan akan berkerja keras dan mengatur strategi untuk menang kerusi dalam pilihan raya. Menang kalu.... KUASA dalam tangan kita beb!!

Aha.... dengan adanya kuasa dalam tangan kita, barulah kita ada peluang dan ruang untuk mengatur startegi bagi memberi pemahaman demi pemahaman kepada rakyat, baik yang muslin mau pun yang bukan muslim tentang Islam yang syumul. Kita akan serlahkan kecatikan Islam tanpa perlu berhadapan dengan banyak kerenah dan sekatan seperti sekarang. 

InsyaAllah.... setelah rakyat Malaysia seluruhnya faham dan nampak kecantikan Islam.... barulah kita tegakkan sebuah negara Islam dalam erti kata yang sebenarnya. 

Walau bagaimanapun, apa yang boleh kita dulukan.... kita akan dulukan. Islam itu adil, kan?? So.... keadilahlah yang kita akan berikan kepada rakyat Malaysia yang bukan Muslim.

Itulah  beza antara PAS dengan UMNO yang disanjung oleh Ustaz Harussani. Politik kita.... politik berhemah. Sebaliknya, politik UMNO.... politik haramjadah.

Betoi... Betoi... Betoi...

Posted: 09 Jun 2012 05:30 PM PDT


 Pecat dia!! Pecat Khaled Nordin!!

Aha... Najib kena bersihkan kabinetnyer daripada samdol-samdol yang tak berotak dan yang tak menampakkan kecerdikan akal. Kasik malu saja!!

Bersihkan!! Bersihkan!! Pecat Khaled Nordin!!

Bersihkan anasir-anasir yang merugikan dan bikin malu kerajaan 1Malaysia al Najib. Mana maruah ooii....??? Sudah ludah... jilat balik. Eee... kotor!! Kotor!! Kotor punya kerajaan!!

Ituler.... orang dah kata, yang dok tinggal dalam UMNO, semuanya hok yang tak cerdik belaka. Yang cerdik tak sior masuk UMNO. Mereka cari PAS.... cari PKR dan cari DAP. 

Sebab.... Pakatan Rakyat ni, ternyata lebih berintegriti dan cakap serupa bikin. Mereka lebih mengutama dan mendahulukan rakyat daripada kepentingan diri dan parti. Boleh caya punya.... wa cakap lu!! Tak tipu...

Kalau Najib nak rakyat respek dia dan kerajaan dia.... pecat si Khaled Nordin si pengotor yang menjilat ludahnya semula. Bersihkan imej kerajaan 1 Malaysia yang popular sebagai 'Kerajaan Yeyek'

Hahahaha.... episod ludah jilat balik ni telah men-YEYEK--kan lagi imej kerajaan 1Malaysia Flip-flop al Najib.

Ayuh kita 'pecat' keseluruhan puak-puak UMNO ini dalam PRU13!!

Amacam?? Boleh??

Tiada ulasan: