Sabtu, 30 Jun 2012

MiLo SuaM

MiLo SuaM


Gambar Mat Sabu skodeng punggung awek pulak

Posted: 30 Jun 2012 12:32 AM PDT

APA lagi nak dikata, agaknya dalam kepala otak cybertrooper gerombolan songkok tinggi tiga jengkal ni memang tak ada benda lain nak difikirkan.

Dari dulu sampai sekarang isu yang dibawa lucah, seks, liwat, zina dan semua perkara yang seangkatan dengannya. Isu lucah digunakan sebagai cara untuk meraih sokongan rakyat kepada Rejim Barisan Nasional.

Terbaru, berbekalkan sekeping gambar Mat Sabu dipercayai di ambil di sebuah pasar lambak, habis seluruh facebook dan blog-blog mereka jaja cerita kononnya Mat Sabu sedang skodeng punggung awek.

Salah satu blog yang sebarkan gambar ini rujuk sini [sumber].



Nampaknya dalam kepala otak mereka cuba mencari isu-isu yang boleh menjurus kepada seks, dan lucah. Adakah mereka diarahkan menjadi cybertrooper lucah?

Sebenarnya gambar begini boleh dibuat pelbagai tafsiran, betul ke Mat Sabu skodeng punggung awek tu? Nampak macam skodeng ikan je?



Lucu betullah Umno ni, gambar macam ni pun boleh jadi bahan kah kah kah...

Bila kita kata mereka kaki lucah marah, bila kita kata Umno = UMporNO parti lucah tak terima. Tapi anda lihatlah sendiri, asal ada saja peluang untuk melucah berdesup laju je diorang ni.


ReJaM© "Kalau tutup aurat tak adalah timbul fitnah begini..."

Banner Undi PAS masuk syurga, Undi BN masuk neraka

Posted: 29 Jun 2012 09:24 PM PDT

SUDAH banyak kali banner provokasi seperti ini dipasang untuk memburuk-burukkan Parti Islam, PAS. Mereka tanpa rasa bersalah menaikkan banner "Undi PAS masuk syurga".

Apa yang menarik kali ini ada tambahan Undi PR, Undi DAP masuk syurga, dan Undi Umno, undi BN masuk neraka. Jadi kalau diperhatikan di sini, orang yang membuat banner fitnah ini sendiri yang kata undi Umno, undi BN masuk neraka kah kah kah.




Banner gerak saraf untuk memburuk-burukkan Parti Islam, PAS seperti ini bukanlah kali pertama dilakukan, tetapi sudah banyak kali. Sebelum ini semasa PRK Merlimau mereka buat perkara yang sama rujuk sini [PRK Merlimau]

Sumber gambar [Facebook]


ReJaM© "Semoga engkau bertaubatlah wahai samdol... "

Gempar! TNB pun dah pandai rembat duit rakyat?

Posted: 29 Jun 2012 08:48 AM PDT

LEBIH 10 sahabat pembaca MiLo SuaM menghantar email mengadu bahawa bil elektrik mereka melambung sejak kebelakangan ini meskipun kadar penggunaan tidak berubah sejak bertahun-tahun.

Rata-rata mereka meminta agar perkara ini dibawa ke tengah kerana mereka benar-benar merasa terbeban dengan peningkatan sekali ganda kadar bayaran bil elektrik setiap bulan.

Hasil tinjauan ReJaM© di Fanpage MiLo SuaM di Facebook mendapati dakwaan tersebut ada benarnya, menyaksikan puluhan pengguna mengakui dakwaan itu rujuk sini [Facebook].



Difahamkan perkara ini mula berlaku sejak TNB melakukan penukaran meter lama kepada meter digital. Rata-rata pengguna mengalami peningkatan kadar bil elektrik sekali ganda.

Adakah berlaku peningkatan kadar bayaran untuk penggunaan elektrik daripada TNB, mengapa tidak diumumkan?

Ada yang berpendapat, ini merupakan kaedah menarik balik pemberian BR1M, RM500 yang dilakukan oleh Rejim Barisan Nasional baru-baru ini.

Ada juga pengguna yang mendakwa ini merupakan salah satu cara cepat Najib Razak mengumpul dana pilihanraya untuk Barisan Nasional.

Apa pun, kepada pengguna yang tertindas, jangan bimbang ReJaM© telah berbincang dengan NGO Jingga 13, untuk membawa perkara ini terus kepada Dato Seri Anwar Ibrahim untuk dibangkitkan di parlimen.

Sama-sama kita bangkit memperjuangkan isu ini, untuk memberikan tekanan kepada Rejim Barisan Nasional dan Tenaga Nasional Berhad, TNB agar segera menyelesaikan masaalah ini.

Sekiranya anda ada sebarang aduan berkaitan isu-isu rakyat seperti ini, jangan ragu-ragu laporkan kepada kami, sama ada melalui email, share.milosuam@gmail.com ataupun berhubung terus di Facebook MiLo SuaM.

Insya Allah kita akan cuba membantu untuk menyelesaikan isu-isu rakyat seperti ini sekadar yang kami termampu.


ReJaM© "Suara rakyat, suara keramat! "

Daniyar guna nama samaran untuk sembunyi di Malaysia

Posted: 29 Jun 2012 05:40 AM PDT

AKHBAR berpengaruh New York Post sebelum ini ada melaporkan bahawa bakal besan Najib Razak, Maira Nazarbayev memiliki beberapa nama samaran.

Tujuan dia menggunakan nama samaran, bagi mengelakkan diri daripada ditahan oleh Pihak Berkuasa Kazakhstan termasuk Polis Internasional, Interpol kerana dikatakan terlibat dengan jenayah penculikan dan peras ugut.

New York Post turut melaporkan bahawa bakal menantu Najib, Daniyar Nazarbayev yang dikatakan terlibat dengan kes penipuan pula menghilangkan diri dan tidak dapat dikesan [New York Post].



Semalam cerita ini kembali hangat apabila Maira Nazarbayev, bakal besan Najib ditangkap oleh Interpol di Dubai [Maira Nazarbayev ditangkap].

Berita itu turut dihangatkan lagi pendedahan dua keping gambar bakal menantu Najib Razak itu yang dilihat sedang menjalani latihan ketenteraan dipercayai di Malaysia.

Kalau melihat kepada gambar yang didedahkan itu, nampaknya Daniyar turut mengikut jejak langkah ibunya yang menyamar mengunakan beberapa nama samaran.

Daniyar dilihat menggunakan nama "BEN" yang ditampal pada baju seragam ala tentera yang dipakainya semasa menjalani latihan.



Baca juga di Blog Anak Sungai Derhaka yang menceritakan bagaimana Logo yang dipakai oleh Daniyar ini menguatkan lagi bukti bahawa beliau berada di Malaysia rujuk sini [ASD]


ReJaM© "Apa agaknya nama samaran Najib ketika diburu Interpol nanti?"

Tiada ulasan: