Khamis, 28 Jun 2012

Era Pasca

Era Pasca


EDISI TANGKAP: Besan Najib Ditahan Interpol?

Posted: 28 Jun 2012 02:53 AM PDT

Mair Nazarbayev, ibu kepada bakal menantu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak , Daniyar Nazarbayev, dipercayai telah Ditahan di Dubai sebelum beliau terbang ke Eropah untuk bercuti.  Menurut sumber, wanita Kazakhstan berusia 50 tahun telah ditahan pada hari Jumaat lalu oleh polis Dubai berdasarkan notis yang dikeluarkan oleh Interpol, dan tindakan itu diambil oleh pihak Kementerian Hal Ehwal Dalam Negeri Kazakhstan

Beliau telah ditahan di lapangan terbang Dubai pada 22 Jun lalu. Mair telah berada di Dubai pada 18 Jun setelah terbang dari Amerika Syarikat (AS). Beliau sedang dalam perjalanan ke Eropah untuk bercuti bersama keluarga dan rakan-rakan. 


Mair menjadi tumpuan baru-baru ini berikutan laporan berita New York Post mendakwa bekas suaminya yang merupakan seorang seorang jutawan telah mendakwa telah ditipu beliau berkaitan sebuah apartmen 4,000 kaki persegi dan berada di dalam senarai "dikehendaki" oleh Interpol.

Beliau juga diberitakan dikehendaki oleh Kazakhstan di atas pelbagai kesalahan jenayah, termasuk kesalahan penculikan, membuat ugutan dann ancaman kecederaan fizikal untuk mendapat dana daripada syarikat bersekutu perniagaan, dan melakukan ancaman yang menggunakan kekerasan jenayah kepada orang lain untuk melakukan pemindahan harta ke atas nama keluarganya. 


Bakal besan pun WANTED.. Bakal menantu pun ada kes kat London.. 
Elok la tu, anak beranak sama je.. 
WANTED berbesan dengan WANTED!










Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

Tiada ulasan: