Selasa, 12 Jun 2012

Era Pasca

Era Pasca


KESIAN UMNO di fitnah dengan Maha dasyat.

Posted: 11 Jun 2012 06:19 PM PDT


Kadang-kadang kesian aku tengok UMNO..

Tapi yang buat aku hilang kesian pasai ego mereka. dah lah bodoh sombong plak tu..

Korang pasti ingat kes "fitnah terhadap TGNA?" [LINK] <--kepada yang lupa.

Dari fitnah ini, bukannya UMNO nak mohon maaf kepada TGNA, malah membuat fitnah baru pula terhadap rakan FB dengan mengatakan admin ASS-U di fitnah dengan mahadasyat oleh rakan FB yang lain..

Pelik, dan ajaib.. Pelik kerana tertaksuban membuat fitnah sampai tak mahu mengaku salah.. UMNO ni kalau suruh bersumpah memang berani, tapi suruh mengaku kesalahan dan mohon maaf hilang terus telur nya..

Tiada pihak dari PR mahupun TGNA sendiri yang mengarah atau menyuruh sesiapa untuk membekap TGNA berkenaan fitnah ke atas nya, mereka ini semua dengan hati terbuka membantu TGNA. Kerana hormatnya kepada Ulama mereka melawan fitnah ini..

Berikut adalah pengakuan Admin ASS-U terbaru.. kih3


Dah kantoi fitnah, fitnah orang lain pula.. ha3
Admin ASS-U terkezut... kah3

Ini gua sendiri Printscreen yang gua petik dari page kamu.. kih3..

Korang takyah carilah pasai gua jamin dah deleta post nih.. ha ha ha

UMNO oooh UMNO..

UMNO APTB.
yang UMNO boleh Haramjadah je lah..

Hahaha


Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

Tiada ulasan: