Selasa, 29 Mei 2012

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM


VIDEO PANAS - ANWAR MEMANG HEBAT, NAJIB DAYUS, NONG CHIK PENAKUT

Posted: 29 May 2012 11:00 PM PDT

VIDEO - BILA UMI HAFILDA GELAR TUAN GURU NIK AZIZ `CHIN PENG', BELIAU DI EJEK SEBAGAI PELACUR

Posted: 29 May 2012 07:30 PM PDT

VIDEO - SIAPA BETINA BERAKHLAK MULIA INI? AZWAN ALI PERNAH SEBUT `PEREMPUAN NERAKA KE TUJUH?"

Posted: 29 May 2012 09:07 AM PDT

TV3 SUKU KUTIP CAKAP PELARIAN RAJA PETRA

Posted: 29 May 2012 07:01 AM PDT

BETAPA bangsatnya media pencacai lidah syaitan ini.  Semua orang tahu selepas Raja Petra membuat akuan bersumpah bahawa bik mama ada di lokasi sewaktu  Altantuya dibunuh, Raja Petra terus lari tinggalkan negara dan beliau menjadi buruan sehinggakan sewaktu anaknya dibicarakan atas tuduhan mencuri di negara ini, Raja Petra tidak berani pulang.

Sehingga kini kita tidak tahu samada Raja Petra ini masih menjadi buruan atau tidak, apatah lagi semenjak kebelakangan ini beliau boleh berkomunikasi bebas melalui lidah syaitan tv3 suku.

Terbaru, beliau mendedahkan kononnya ada seorang bekas pegawai BPR kini dikenali sebagai SPRM mendakwa Azmin Ali telah dilindungi oleh DS Anwar di dalam kes rasuah sewaktu DS Anwar di dalam kabinet.  Peliknya, Raja Petra hilang telor untuk mendedahkan siapa bekas Pegawai BPR itu?  Selagi beliau tidak sebut nama pegawai berkenaan, kita anggap itu hanyalah imiginasi Raja Petra untuk dia mengampu Najib agar Najib ampunkan beliau bagi membolehkan beliau kembali ke negara in.

Tiada ulasan: