Isnin, 21 Mei 2012

Senyum Tangis Sendu

Senyum Tangis Sendu


India Paria, Cina Babi dan Melayu Lembu

Posted: 21 May 2012 05:21 AM PDT


Orang India dan Cina dalam Pakatan Rakyat telah dihamburkan dengan kata-kata yang kurang menyenangkan daripada MIC dan UMNO. Seorang lelaki berbangsa India telah memberitahu kepada pihak admin bahawa orang MIC memanggil India dan paria serta orang UMNO memanggil orang Cina babi.

Itulah ungkapan sms yang telah dihantar oleh seorang penduduk yang berbangsa India ketika kejadian yang berlaku di Merlimau ketika kedatangan Ambiga tempoh hari. Sedarkah MIC apa yang diperkatakan mereka kepada kaum India dalam Pakatan Rakyat terutamanya Dewan Himpunan Pnyokong PAS.

Adakah MIC sebuah parti berbangsa jawa? Kebodohan orang-orang dalam MIC apabila berkawan dengan UMNO membuktikan melayu dalam UMNO lebih bodoh daripada lembu kondo Shahrizat Bukit Jalil. Beginikah cara terdesak BN mengajar anjing-anjing mereka menyalak di malam hari?

Kononnya nak memperjuangkan agama tetapi UMNO sendiri dengan nama United Majusi Namrud Organization membuktikan UMNO bukan parti mengamalkan ajaran Islam tetapi parti yang berjuang tidak mempunyai kitab. Ibarat parti majusi.

Semakin hari semakin melampau UMNO dan kebangsatan Melayu di dalamnya. Kenapa Melayu mundur? Melayu mundur sebab UMNO yang mundurkan orang Melayu. Semakin ramai yang duduk dalam UMNO, semakin  hari kena tipu dengan pemimpin mereka. Orang bawahan tidak bermasalah tetapi pemimpin mereka yang dajjal.

Tiada ulasan: