Jumaat, 25 Mei 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Lembu Pekak

Posted: 25 May 2012 07:10 AM PDT



92% rakyat mahu daftar pemilih dibersih sebelum PRU



Satu kajiselidik yang dibuat baru-baru ini - sehari sebelum perhimpunan BERSIH 3.0 -  menunjukkan majoriti responden mahu daftar pemilih dibersihkan sebelum pilihan raya umum akan datang.

Menurut Merdeka Centre, 92 peratus daripada 1,019 orang yang dikajiselidik bulan lalu berkata kerajaan perlu melakukannya sebelum pilihan raya umum.

Keputusan itu hampir sebulat suara di kalangan responden pelbagai bangsa, kumpulan umur, jantina, pendapatan dan kawasan, dengan lebih 90 peratus daripada setiap kumpulan, menjawab dengan positif.

Kira-kira separuh atau 48 peratus daripada kumpulan yang sama juga berkata mereka tidak yakin dengan daftar pemilih.-Mkini

Apakah Suruhanjaya Penipu Rakyat akan bertindak proaktif terhadap hasil kaji selidik ini?? 

Atau.... mereka terus berdegil, mahu kekal sebagai lembu pekak demi membantu tuan mereka terus 'hidup'??


Ubat stress paling mujarab

Posted: 25 May 2012 01:00 AM PDT


Kah kah kah kah kah....

Thank you very much Perakite Daily. You really made my day. 

Setelah berhari-hari rasa stress dengan beban amanah yang kena dilaksanakan, maka hari ini, aku rasa semua stress itu dah lenyap. Hahahaha.... Amanah selesai dilaksanakan dan stress pula hilang.

Alhamdulillah.... Bideo klip inilah ubat segala stress yang aku rasai dua tiga hari ni. Memang betoi ler kata pepatah omputeh.... 'Laughter is the best medicine'

Kah kah kah kah kah....

Samhuri... Samhuri.... Juara lawak terhebat masa kini!!!

kah kah kah kah kah.... kih kih kih kih kih

Juara Lawak kantoi mantoi!!

Posted: 24 May 2012 11:30 PM PDT


Kredit:Batu Gajah Mari

Pembohong Bersiri vs Juara Lawak Kampar

Kah kah kah kah kah kah......

KAAAAHAHAHANNTOOIII!!!

Kah kah kah kah kah kah......

Juara Lawak kantoi mantoi 

Dan, pasti.....

KOJOL!!
 

Kroniknya penyakit hati mereka...

Posted: 24 May 2012 09:29 PM PDT

Gambar: Malaysiakini

Kesian UMNO dan juak-juak serta barua-barua mereka...

Kita buat ceramah, mereka pun nak buat ceramah tapi ceramah kita orang kerumun macam ulat taik, sedangkan ceramah mereka lenggang dan sunyi sepi. Para penceramah mereka, bla... bla.... bla... syok sendiri bercakap dengan kerusi. Alahai....
 
Mereka tak mampu nak menandingi ceramah-ceramah daripada Pakatan Rakyat, yang sentiasa gempaq dan happening. Laku.... umpama pisang goreng panas. Persis gula dihurung semut. 

Mengapa senario ini berlaku??

Ini kerana, ceramah kita berisi. Penuh dengan informasi terkini berdasarkan fakta dan realiti. Penceramah kita berhujah berdasarkan fakta dan bukannya auta. 

Sebaliknya, penceramah mereka banyak menaburkan propaganda basi serta dipenuhi dengan fitnah dan onar. Mereka kini berada di pihak defensif. Sebab tu, mereka guna taktik kotor dan keji.

Sekali dua, bolehlah mereka perdaya dan perbodoh rakyat tetapi lama-kelamaan rakyat pun fed up. Lantas... ceramah-ceramah mereka dijauhi. Hahahaha.... Tak ingin orang pergi. Malah, rakyat berduyun-duyun turun mengunjungi dan meramaikan ceramah-ceramah Pakatan Rakyat.

Itulah hakikat yang UMNO tak dapat nak terima. Lantas... apa mereka buat. Hahahaha.... merela mula main kotor. Mereka mula menganggu ceramah-ceramah kita dengan harapan informasi yang PR nak sampaikan tak sampai kepada rakyat dan dengan harapan nak menakut-nakut rakyat agar menjauhi ceramah Pakatan Rakyat.

Kita buat ceramah, mereka buat ceramah sebelah ceramah kita. Pulak tu... mereka halakan corong pembesar suara ke arah tempat kita berceramah. Kita buat ceramah.... mereka hantar geng Mat Rempit untuk brrooomm... brrooomm... buat kacau dan bising di ceramah kita. Kita buat ceramah.... mereka guna samseng-samseng mereka untuk penaya para penceramah kita dengan membaling telor, batu dan botol. 

Tak cukup dengan itu, mereka maki hamun dan ugut para penceramah kita serta mereka penaya rakyat yang mendengar ceramah kita dengan merosakkan kenderaan mereka.

Gejala babi gila yang melanda samseng-samseng belaan UMNO ni berlaku di banyak tempat di serata negara. Terkini.... berlaku semalam di Lembah Pantai. Tindakan samseng-samseng mereka telah mengakibatkan ada rakyat yang cedera. [sini dan sini]. 

Selain itu, samseng belaan UMNO juga telah mengganas di ceramah Dato' Seri Nizar Jamaluddin di Sayong Kuala Kangsar. [sini] Di sini pula, harta benda rakyat menjadi mangsa mereka.

Apakah yang UMNO cuba buktikan dengan kejadian-kejadian keji ini?? Apakah mereka mahu tunjuk yang mereka kuat??

Weh... itu bukan kuat. Itu bacul dan penakut namanya. Mereka tak boleh nak berlawan hujah dengan Pakatan Rakyat mereka tak mampu. Sebab... mereka tiada fakta untuk membantu mencerahkan reputasi mereka. Semua fakta membukti dan menunjukkan betapa pincangnya mereka sebagai parti yang menerajui kerajaan yang zalim ini. 

Sebaliknya, fakta serta bukti tentang kepincangan dan salah laku mereka ada dalam tangan Pakatan Rakyat dan itulah yang kita sebarkan melalui ceramah-ceramah kita agar rakyat sedar betapa jijiknya UMNO dan BN. 

Lantas, mereka jadi lemas. Mereka amat terdesak. Mereka amat takut. Mereka amat gelabah. Mereka panas bontot. Mereka.... ibarat cacing yang kita cemor di bawah terik sang matahari. Mengeletek kepanasan nak mamposs, wa cakap lu!! Mereka.... diambang 'maut'!!

Itu sebabnya, mereka jadi seperti orang gila. Hilang akal. Hilang pertimbangan. Hilang kewarasan. Mereka jadi psychotic. Sebab tu, mereka mengganas menggunakan khidmat samseng-samseng belaan mereka.

Tapi... apa yang mereka dapat sebenarnya?? 

Nothing!! Tak der apa-apa kecuali menampakkan lagi keterdesakan mereka untuk menghalang 'malaikat maut' daripada mencabut nyawa mereka. Selain itu, ia juga mencemarkan lagi reputasi mereka di mata rakyat dan dunia luar.

Hahahaha.... UMNO mempromote keganasan. Mereka menjadi local 'terrorist' a.k.a pengganas tempatan. Jelek, kan UMNO ni???
 
Bagus..... bagus.... Teruskan aksi ganas komer. InsyaAllah... UMNO akan terus dibenci dan makin ramai rakyat akan terus menjauhi pengganas ini kerana... rakyat Malaysia menolak UMNO's terrorism.
 
Hahahaha.... CELAKA dan MAMPOSSS UMNO!!

Bergambor pulak dah....

Posted: 24 May 2012 06:41 PM PDT

Gambar:FB Sahabat Dato"Seri Nizar


Mula-mula dia terjah...
Kini, dia bergambar pulak dah.

Kah kah kah kah

Terbaaaeekkk MB Rakyat ni!!

Nizar Pembohong Bersiri....

Kah kah kah kah kah...

Tiada ulasan: