Jumaat, 4 Mei 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Ina Lillahi Wa Ina Ilayhi Raajioon UMNO!!

Posted: 04 May 2012 08:27 AM PDT

Kredit Gamabar: Itik Cantik
  
Gambar yang menjadi catalyst, bagi mempercepat proses meng-Ina Lillahi Wa Ina Ilayhi Raajioon-kan UMNO

Sayonara UMNO!! Goodbye BN!!
 
Kah kah kah kah

Mintak maaf?? Poooraahhh!!

Posted: 03 May 2012 11:45 PM PDT


Datuk Wira Wan Ahmad Wan Omar:

Mengaku ahli ahli UMNO tapi tak ingat...
Lepah tu kata 'tak' pulak.

Hahahahaha,,,,
Sah, species Melayu mudah lupa!!



Apa hal??
Tak pasei!! Pooraaahh!!

Kojol UMNO!!

Posted: 03 May 2012 09:45 PM PDT


Ini gambar 'dajjal' yang menjadi catalyst, yang akan mempercepat ke-KOJOL-an UMNO.

Bang !! Bang!! Bang!! Rest in hell UMNO!!

Dajjal kerugian weh... Padan muka!!

Posted: 03 May 2012 07:45 PM PDT

 

Polis rugi RM 1.8 juta kerana nak pertahankan Dataran Merdeka. 

Aaahh... mampuih pi komer ler. Aku peduli apa. Itu kerugian yang sengaja diminta kerana kebodohan dan sikap tidak rasional yang melampau. Padan muka!! Pandai bodoh, pandai ler tanggung.

Kita mintak baik-baik, tak bagi. Nama pun Dataran Merdeka dan tujuan kita berhimpun adalah untuk membebaskan pelaksanaan proses piihan raya dari sebarang kekotoran agar jadi bersih telus dan adil. Itu jer... 

Pulak tu, bukan nak bikin havoc, cuma nak duduk dan bantah jer... Itu pun bukannyer  lama, cuma lebih kurang dalam masa 3 atau 4 jam jer. Lepas tu... bersurai. What's the big deal yang nak halang-halang tu??

Mengapa tak bagi?? Bukan ke, Dataran Merdeka tu dibina dengan duit rakyat?? Jadi, apa salahnya rakyat nak guna?? Cer kalor.... rakyat UMNO yang nak buat program.... boleh saja. Bila-bila masa... Ater, semacam Dataran Merdeka tu dah jadi hak milik UMNO pulak.. Lahabau betoi!!

Lepaih tu... ada ke disuruhnya kita guna Stadium Merdeka?? Weh... apa ke jadahnya. Kita bukannya nak main bola sepak. After all, mana bisa Stadium Merdeka dapat tampung ratusan juta rakyat yang nak berhimpun menuntut pilihan raya yang adil, bebas, bersih dan telus. Pulak tu nanti, apabila kita antor permohonan, demer tolak dengan pelbagai alasan bangang. Weh.... kami tak nak diperbodohkan dan tak mau pisang berbuah dua kali. 

Sebab tu... Dataran Merdeka menjadi pilihan rakyat. Open beb!! Tak ler macam ikan mati, terperonyok dalam tin sardin. Rakyat ingin berhimpun dalam suasana yang open dan bebas. Baru ler ada makna. Happening ler sikit.

But then, what happened??

Kerajaan tak bagi BERSIH 3.0 gunakan Dataran Merdeka. Dan... apabila rakyat berhimpun juga, perhimpunan yang aman bertukar jadi tak aman gara-gara kerja kotor anjing-anjing kerajaan. Cikala!!

Tapi, biasaler.... rakyat yang berhimpunlah yang dipersalahkan. Dah tahu dah....Well, berdolak-dalik ler sesuka hati komer.... Tegakkan ler benang basah komer semau-maunyer .... tapi rakyat tahu dan dunia juga tahu, siapa dajjal sebenar dalam BERSIH 3.0.

Sekarang, PDRM rugi RM 1.8 juta, ek??

Hahahaha... Serve you right!! Kau tanggungler kesan kedajjalan kau!! Jangan nak salahkan orang lain pulak. Allah SWT tu maha kaya dan adil. Kamu bertindak BODOH, kamu RUGI. Wakaka.... it's as simple as ABC!!

Tiada ulasan: