Khamis, 10 Mei 2012

Era Pasca

Era Pasca


GAMBAR NIK AZIZ CANDLE LIGHT DINNER TERSEBAR

Posted: 09 May 2012 06:00 PM PDT


Ini candle light dinner biase bagi orang-orang bangsawan seperti Rahim Noor, Najib Razak, Sharizat Jalil.
Gambar candle light dinner antara Najib, Razak Baginda, dan Altantunya takde sebab Bapa Altantunya kata dah serah kepada POLIS maka otomatik kita anggap hilang tanpa di kesan lagi lah...

Ini candle light dinner TGNA satu ketika dulu yang sempat dirakam rakan FB.. TAKBIR!!!


Ketika ini di laporkan rumah tetamu nih blackout, tapi TGNA tak kesah teruskan melayan sesiapa yang mahu di layan.. PM korang ada lagu nih? bertuah lah! PM korang haramjadahkan korang lagi ada lah..

Cite pasal RAHIM NOOR pulak? Tergamak die kata NIK AZIZ bapa kafir? die ingat die siapa? Kalau gua umum darah Rahim Noor wajib bagaimana?? Berani?


Geram aku nengok muka baruah nih!! Hey !! Nasib baik ko di lantik penal bebas siasat isu BERSIH..
Patut ko dilantik jadik Menteri Agama ganti Jamil Khir je, sebab bebal dari Jamil Khir. Heeey!! Geram sial!

Aku Sayang TGNA! Sape sayang TGNA macam aku sila "like"
Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

EDISI KANTOI GILE: Malaysia Pernah Ber'Perdana Menteri'kan CINA

Posted: 09 May 2012 08:31 AM PDT

Aku macam x PERCAYA!!! Pejam celik pejam celik tapi masih sama!!! Tapi ni FAKTA beb!! Sebuah FAKTA yang aku sendiri tak pasti samaada DISEMBUNYIKAN dari pengetahuan RAKYAT ataupun telah DILUPAI. PERCAYAKAH KORANG KALAU AKU KATAKAN MCA PERNAH MENERAJUI BARISAN NASIONAL DAN TAMPUK PEMERINTAHAN NEGARA? MALAH JAWATAN PERDANA MENTERI MALAYSIA PERNAH DISANDANG OLEH PRESIDEN MCA? 


Apabila UMNO diharamkan oleh hakim Datuk Harun Hashim beberapa implikasi yang besar telah berlaku di Malaysia. UMNO 11 tidak berhasrat mengharamkan UMNO. Mungkin Tun Dr Mahathir Mohamad sendiri tidak menyangka parti UMNO akan diharamkan kerana beliau berdiam diri buat beberapa hari. 



Akibatnya UMNO tidak lagi menjadi parti tunjang kepada parti pemerintah iaitu Barisan Nasional. Oleh yang demikian Tun Dr Mahathir Mohamad telah menyerahkan tugas Pengerusi Barisan Nasional kepada Presiden MCA ketika itu , Tun Ling Liong Sik (Presiden MCA selama 17 tahun dari 1986 - 2003). Dengan itu juga Tun Dr Mahathir Mohamad tidak layak menjadi Perdana Menteri Malaysia kerana parti teras (UMNO) telah diharamkan buat beberapa ketika dan pada masa itu parti kedua terbesar adalah MCA. Berlaku kekosongan 'kerusi Perdana Menteri Malaysia' buat beberapa hari sehinggalah UMNO Baru ditubuhkan. Menurut tafsiran Undang Undang, Perdana Menteri Malaysia ketika itu ialah Tun Ling Liong Sik. Walaupun bagaimanapun tidak berlaku perlantikan watikah secara rasmi daripada Yang diPertuan Agung kepada Tun Ling Liong Sik. 

Ini bermakna, semasa tempoh pengharaman UMNO selama beberapa hari, bukan AGONG yang memerintah malaysia tetapi MCA. Walaupun hanya beberapa hari, tapi JELASlah orang MELAYU sebenarnya dibohongi UMNO selama ni. Manusia boleh menipu, tetapi bukan SEJARAH..

Tak dapat jadi PM yang sah, tapi dapat belasah PKFZ pun ok lah!!! Sebab tu bila terbukti bersalah, hukumannya dilucutkan semua darjat dan jawatan dalam kerajaan dan parti.. Yang bestnya, penjara xde tapi dapat pulak darjat TUN..

UMNO kata DAP x boleh memerintah Malaysia walaupun Pakatan Rakyat komited mengatakan PM adalah dari bangsa Melayu. UMNO tuduh DAP x henti henti konon nak hancurkan melayu dan jadi pemerintah. RASIS!!! Tapi pernah tak UMNO pandang ke belakang sedikit dikala MCA jadi pemerintah? Siapa yang beri? bukan rakyat tapi UMNO...




BETUL X AKU CAKAP MALAYSIA NI NEGARA PELIK?! CAKAP X SERUPA BIKIN!!!



Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

Tiada ulasan: