Jumaat, 11 Mei 2012

AKU INGIN BEBAS

AKU INGIN BEBAS


PROPAGANDA UMNO - SIAPA KATA ARAB SAUDI SEKAT JEMAAH MALAYSIA

Posted: 11 May 2012 08:47 AM PDT

Sebarkan.

Sebarkan luas-luas. Biar utusan + tv3 + umno + puak2 gila meroyan plus bahlol + menteri bangang plus loser terduduk dengan kenyataan kat bawah neh. Nak takut2kan jemaah haji malaysia? Nak menakut2kan rakyat sendiri? Nak mempermainkan kami? Kami bukan bodoh larh. Dulu boleh larh. Time gua melayan utusan. La neh utusan dah lama gua campak jauh2. Get lost. Get hell for yourself lah utusan. 

Baca bawah neh geng;
 
Sekarang tanggungjawab korang g sebar. Sebarkan luas2. Counter attack balik. Dalam setiap blog, fb dan twitter. Asal boleh sebar, kasi sebar. Biar menteri2 dan penyokong2 umno terbaca. Dah terbaca baru dorang sedar diri propaganda dorang terkantoi. Ingat kita neh budak2 yang boleh dibuli2? 
 
G mampos lah weh. Menakut2kan orang adalah satu perbuatan keji kerajaan bien untuk memburukkan kami, pendemo2 bersih. Namun, sayang ia tetap tidak berkesan. Padan muka. Amenoworld

TIBAI - RAMAINYA HINGGA TAK TERKATA

Posted: 10 May 2012 06:21 PM PDT

Program 'TIBAI' yang diadakan di Kg Malaysia. Kalau ramai nie jer... yang datang, macamana nak tibai Anwar.  Gambar nie gua rembat dari fb sahabat PR.

Sebelum ini, bukan main galak lagi kata mampu jatuhkan Anwar dengan program TIBAI. Kalau tak caya baca kat sini.

SELAMAT ULANGTAHUN UMNO KE-66

Posted: 10 May 2012 05:48 PM PDT


Bakal parti pembangkang di Malaysia selepas PRU13. Raikanlah hari-hari terakhir sebelum disingkirkan kelak. Selamat berpesta di Stadium Bukit Jalil.

Tiada ulasan: