Sabtu, 12 Mei 2012

AdukaTaruna

AdukaTaruna


Insiden kantol dengan mak mertua.

Posted: 12 May 2012 06:00 AM PDT

Oleh : AdukaTaruna

Anak gua sejak koya dapat kaki sikit2 ni, buas ya amat la. Pada suatu hari (macam karangan budak2 la plak), bini gua ada kerja. Gua plak nak kejar masa. Mandikan anak gua, pastu pakaikan baju.

Bab nak pakai pampers, macam bertomoi dengan anak sendiri dah gua rasa. Sebelum pakai pempers kena bedak dulu. Anak gua plak tak bleh dalam posisi terlentang. Automatik dia akan meniarap dan merangkak. Kalau paksa dia lentang, kaki dia akan menerajang2. Nak pakai bedak caner nih? Masa darurat dah ni.

Gua pun ambil deodoran gua jenis spray. Gua spray. Pssttt... psssttt.. sekali mak mertua gua nampak. ngaaa....

Video pelawak Astro mendatangkan gelombang DISLIKE.

Posted: 11 May 2012 08:48 PM PDT

Oleh : AdukaTaruna

Ini antara kumpulan yang gua nak tengok keadaan mereka selepas Malaysia Lama berakhir. Ketika sejarah Malaysia Baru ditulis. Mesti cerita U Turn, diugut, periuk nasi, bertaubat, kesal akan menjadi mainan bibir.

Persediaan demo jalanan pertama di Kelantan.

Posted: 11 May 2012 08:23 PM PDT


Detail akan diumumkan kemudian.

Tiada ulasan: