Rabu, 9 Mei 2012

AdukaTaruna

AdukaTaruna


Arab Saudi keluar senarai warga Malaysia dilarang kerjakan haji.

Posted: 09 May 2012 03:54 AM PDT

Riyadh 9 Mei - Arab Saudi hari ini mengeluarkan sejumlah senarai nama individu yang diharamkan memasuki negara itu, termasuk mengerjakan haji. Senarai nama yang difakskan ke Kedutaan Arab Saudi di Malaysia itu diserahkan ke Wisma Putra petang tadi.

Antara nama yang dikeluarkan ialah Salim Iskandar, Shaik Hussein Mydin, Novandri, Musa Sheikh Fadzir menjadikan keseluruhan mereka 30 orang.

Dalam satu sidang media, Duta Arab Saudi ke Malaysia, Syeikh Qaad Ibrani, ketika ditanya sama ada senarai nama itu dikeluarkan kerana BERSIH 3.0 tempoh hari, menafikan demikian itu. Ujarnya kerajaan Arab Saudi mahu pengesahan dari kerajaan Malaysia sama ada mereka ini rakyat Malaysia atau India. - ABF

Malam Hasut Anak Muda (MAHAM)

Posted: 09 May 2012 12:45 AM PDT

Semua yang mahu menghasut. Sosialis, Islamis, Komunis, Pengemis, Opportunist. Dan siapa yang rela diri dihasut, dijemput hadir. Malam Hasut tanpa panji jenama politik. 

Jangan report Talian Nur bidio ni plak.

Posted: 08 May 2012 11:56 PM PDT

Video yang tak sanggup gua tengok sampai habes.

Posted: 08 May 2012 10:18 PM PDT

Pada gua, sebenarnya ada hikmahnya Allah takdirkan gua blah awal sebelum keganasan pihak polis. Gua jenis melawan. Polis (ketika berkumpulan) plak lagi la lawan dengan orang yang melawan. Maybe ada baiknya takdir pertembungan itu tidak berlaku kot. Wallahualam.

Begitu juga dengan video nih. Tak sanggup gua nak habiskan. Siapa sanggup lihat sendirilah. Ambil iktibar supaya kita menjadi lebih baik dari semalam. Amin.


Tiada ulasan: