Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


TER KINI - TERNOW DARI DATARN MERDEKA

Posted: 21 Apr 2012 06:58 PM PDT


DUA ANAK MUDA DI TANGKAP DI DATARN MERDEKA

berita baru masuk
fahmi fadil dan omar
yang sama berkhemah di dataran merdeka
telah di tangkap oleh polis
tanpa uniform polis awal pagi

mereka sekarang di ipd dang wangi

semua khemah telah di rampas
oleh dbkl


sila ikuti tt untuk berita lanjut...

BERSIH MULA MEMBAKAR

Posted: 21 Apr 2012 01:27 PM PDT




NOTA:

kelmarin ada perhimpunan bersih di sgah alam
hampir 1000 yang hadir

di perlis ada ceramah bersih
seribu lebih yang hadir

di gemencheh ada ceramah bersih
hampir 300 warga felda datang

semua orang sudah bersedia
semua sedang bersiap sedia


BERSIH DARI NEGARA NEGARA ARAB




PENYOKONG BERSIH PANASKAN BADAN DI MELAKA
- mkini

Kira-kira 300 penyokong perhimpunan BERSIH 3.0 di Melaka berhimpun di Dataran Pahlawan Mall hari ini sebagai tanda sokongan perhimpunan yang akan diadakan di Dataran Merdeka pada 28 April ini.

Perhimpunan yang dianggap sebagai Pra-Bersih 3.0 itu bertujuan untuk menggalakkan orang ramai untuk menghadiri perhimpunan "duduk bantah" yang dirancang di Kuala Lumpur minggu depan


INI ANGKA KITA KE DATARAN MERDEKA



BABI HALAL SEDANG DI JUAL OLEH SPR

Posted: 21 Apr 2012 04:00 AM PDT




SPR HALALKAN




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... SPR SEDANG JUAL GADING BABI HALAL.... kah kah kah..

kah kah kagh..SPR SEDANG JUAL ARAK HALAL.... kah klah kah klah....

klah kah kah... SPR KATA CANDU DAN HEROIN BAIK UNTUK ANDA.... kah kah kah//

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KALAU DAFTAR PERMILIH MALYSIA TERBAIK DALAM DUNIA ERTINYA ROSMAH MANSOR MASIH ANAK DARA..... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU DAFTAR PEMILIEH TERBAIK DALAM DUNIA ERTINYA SHAHRIZAT JALIL SLIM MACAM ZIANA ZAIN.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU DAFTAR PEMILIH MALAYSIA TERBAIK DALAM DUNIA ERTINYA ALTANTUYA MASIH DIDUP DI BUKIT DAMANSARA BERSAMA RAZAK BAGINDA.... kah kah kah


SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU




DAFTAR PEMILIH KATA PALAING BERSIH DALAM DUNIA
- mikini

Sekali pun mendapat banyak aduan berhubung daftar pemilih, Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof berkata, Malaysia mempunyai daftar pemilih paling bersih di dunia.

Dalam wawancara yang disiarkan Sin Chew semalam, Abdul Aziz berulang kali menegaskan bahawa daftar pemilih sekarang bersih dan tiada negara lain dalam dunia lebih bersih daripada Malaysia.

Sehubungan itu, katanya, SPR tidak perlu mengubah daftar pemilih sedia ada.

Abdul Aziz merujuk kepada cadangan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Rabu bahawa Selangor tidak patut mengadakan pilihan raya negeri serentak dengan Pusat sebelum daftar pemilih dibersihkan.

Mengulas perkata itu, Abdul Aziz berkata, sekali pun Selangor memilih tarikh berbeza untuk pilihan raya negerinya, daftar pemilih yang akan digunakan tetap sama.


SEMUA TURUN SABTU 28 APRIL



INI KONSPIRASI UNTUK MENIPU PILIHANRAYA - KANTOI!

Posted: 21 Apr 2012 02:37 AM PDT



KOMENTAR TUKAR TIUB


lihat ini bukti
bagaimana alamat di tukar
lihat ada kerja sama antara spr
lihat ada kerja sama dengan kerajaan
lihat ada kerja sama dengan jabatan pendaftaran

ini lah contoh penipuan yang sedang dirancang!

tak percaya lagi?
tak ada bukti?

kalau ini bukan bukti apa lagi?

lihat kenyatan anti china
dari malaon ini
lihat betapa sifat perkauaman

justeru

28 sabtu depan kita turun
dan tibai spr di datran merdeka




KERJASAMA SPR DAN JABATAN PENDAFTRAN - KANTOI

Dalam video di atas, Inilah anak salah seorang anak Yang Berhormat terlibat dalam skandal pertukaran alamat di kampus UTEM. Nama beliau ialah Muhammad Asri Yaakub anak kepada ADUN Sungai Udang, YB Datuk Hj Yaakub bin Md Amin.

In charge bagi pertukaran alamat ini adalah Speaker Dewan Undangan Negeri Melaka, Dato' Othman Mohamad

Maklumat penuh sila dengar di radio bangsar utama:


http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/


MALAM INI SIARAN LANGSUNG RADIO BANGSAR UTAMA

Posted: 21 Apr 2012 02:22 AM PDT









PROGRAM RADIO BANGSAR UTAMA MALAM INI

RADIO BANGSAR UTAMA - RABU

PROGRAM MALAM INI JAM 9.00 MALAM

Malam ini di Radio Bangsar Utama akan menemubual penggerak mobilisasi Himpunan Bersih 3.0. Dua tamu jemputan ialah :

1 - Rozan Azen Mat Rasip (Timbalan Ketua Penerangan Angkatan Muda Keadilan - AMK)
2 - G Ganeson (AJK Keadilan Cabang Kepong)

RABU akan membawakan berita-berita perkembangan terkini Himpunan Bersih 3.0 yang akan diadakan di Dataran Merdeka 28 April nanti. RABU akan melaporkan lokasi-lokasi terkini Bersih 3.0 International dari bandar yang menganjurkan himpunan di seluruh dunia.



MALAM INI JAM 9.00 RADIO BANGSAR UTAMA

berita-berita bersih
berita-berita melawan

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/



SEMBILAN UNDANG UNDANG - UNTUK TIPU PILIHANRAYA

Posted: 21 Apr 2012 01:28 AM PDT




KOMENTAR TUKAR TIUB

sembilan akta diluluskan dalam sehari
sembilan dalam sehari
apa tujuannya?

tujuan semua akta untuk menipu di pilihanraya
tujuan semua akta di rancanag untuk pilihanraya
tujuan semua akta ini untuk pastikan gerombolan menang

contoh:

1 - tak boleh di pereksa kad pengenalan kecuali pegawai spr
2 - hanya spr yang tetapkan masa kerja
3 - tidak ada pemerhati parti lagi
4 - tak ad sesiapa boleh hampir 100 meter dari tempat mengundi

kalau tak boleh pereksa kad pengenalan
maka semua bangla dan indon adan mengundi
rakyat malaysia tak boleh pergi dekat
pekerja parti tak benar lihat dan perekas kad pengenalan

ini semua projek tipu

pru13 jawapan sudah ada
gerombolan akan menang


INI ANGKA KITA KE DATARAN MERDEKA


NOTA
rakyat takada jalan lain
pada 28 april ini kita keluar
beramai ramai
kita tunjuk kan kemarahan
kita berhimpun di dataran merdeka




APA NIAT SEBENAR LULUKAN 9 AKTA TERGESA-GESA
- harakh daily

KUALA LUMPUR: Sidang mesyuarat dewan rakyat semalam yang 'menggantung' masa bagi membolehkan sembilan rang undang-undang diluluskan pada hari yang sama tidak sepatutnya berlaku.

Menurut Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad hakikatnya parlimen tidak sepatutnya bertindak sedemikian rupa dan perlu memberikan masa ahli parlimen berbahas.

Malah katanya, setiap perbahasan yang akan dibuat perlu membuat penyelidikan terlebih dahulu.

"Bukan, hari ini bentang hari ini juga diluluskan. Sehingga nak buat kajian pun tidak sempat. Sembilan rang undang-undang hendak lulus pada hari itu juga," katanya.

Beliau tidak tahu apa niat sebenar kerajaan yang dilihat tergesa-gesa mahu meluluskan sembilan rang undang-undang itu tetapi baginya tindakan itu tidak cekap dan bertanggungjawab meluluskan apa-apa undang-undang sekali pun.

"Ahli parlimen BN hanya tahu nak lulus sahaja. Bila Speaker tanya siapa yang bersetuju kata bersetuju lalu mereka cepat-cepat jawab setuju," katanya ketika dihubungi.

Misalnya, kata beliau menteri terlepas pandang dalam pindaan kesalahan pilihan raya akhirnya menteri mengaku ada kesilapan selepas Ahli Parlimen Pakatan Rakyat membangkitkan perkara itu.

"Bila kita timbulkan, baru menteri mengaku ada kesilapan. Barisan ahli parlimen BN tidak ada semangat hendak mempersoalkan. Reti nak lulus sahaja," katanya.

Katanya walapun dalam keadaan masa yang terhad bermula jam 10 pagi semalam berakhir jam 3.30 pagi tadi Ahli Parlimen Pakatan Rakyat mampu memainkan peranan sebaik mungkin.

Difahamkan, sidang mesyuarat Dewan Rakyat semalam mencatat sejarah dalam tempoh 22 tahun apabila semua aturan mesyuarat mesti diselesaikan pada hari yang sama melalui Peraturan Mesyuarat 90(2).

Difahamkan pertama kali kejadian yang sama berlaku ketika pengisytiharan darurat di Kelantan pada 1977.

NOTA:
sila dengar radio bangsar utama
sila layari radio internet ini
untuk maklumat bersih
untuk maklumat demo
untuk maklumat melawan

radio bangsar utama ialah radio melawan
radio bangsar utama bukan radio bodek
radio bangsar untuk semua yang mahu melawan


http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/


KENAPA TAK ADA FATWA TENTANG FREE LOADER

Posted: 20 Apr 2012 11:21 PM PDT






SHAHIZAT REMBAT TAK ADA FATWA?








HARAM TIDAK BAYAR PINJAMAN PTPTN : MUFTI PAHANG - meloya

BENTONG 20 April - Hukumnya haram jika tidak membayar pinjaman termasuk pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN), kata Mufti Pahang Abdul Rahman Othman.

Beliau berkata mengikut Islam, hukum bagi orang yang meminjam sama ada sesama sendiri, bank atau mana-mana institusi adalah wajib membayarnya.

"Haram hukumnya mengikut Islam dan telah berlaku kezaliman jika gagal membayar balik wang pinjaman," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menutup Kursus Falak Syarie di Janda Baik dekat sini, hari ini.

Katanya peminjam wajib membayar balik pinjaman sepertimana terkandung dalam kontrak perjanjian pinjaman yang telah ditandatangani dan dipersetujui kedua-dua belah pihak. - TIEWNAMA


PENCERAHAN PEMBACA




KENAPA TAK ADA FATWA TENTANG FREE LOADER

ya betul.. alang2 nak masuk neraka, biar saja mengaku sendiri dan confirmkan segera yang kita tu berkobar2 nak masuk neraka.. jangan terasa was-was lagi... sebelum malaikat paksa2 rejam dan sepak terajang kita sampai masuk neraka, kita sendirilah dengan inisiatif sendiri berguling2 menggelupur macam india dirasuk weil-weil berdesup menuju ke neraka tanpa dipaksa.. masuk nerakalah yang paling cool.. agnostic sangat pun, takkan kemana..

sehebat2 manusia berfikir pun, dia tak dapat nak memberi rezeki kepada diri sendiri dan tidak dapat menolak kematian.. gua tak nak explain pasal forex dan valentine. ini ulamak berbeza yang keluarkan fatwa. susah sangatkah nak terima saja tanpa banyak soal semacam lu terima kematian mak bapak lu tanpa banyak soal? bila lu sudah mixed bende ni, gua terasa amat kasihan sekali.. apa bentuk la siksaan Allah Taala diberikan kepada lu sampai lu sendiri makin tua makin keras hati..

ingatlah sama, kita ni nak mampos, apabila sudah mampos, apakah kita akan dibiarkan reput begitu saja? apakah nabi2 dihantar secara percuma dan tuhan maha pencipta ini adalah bodoh bangang? kekadang gua terasa amat kasihan melihat manusia yang sedang disiksa Allah Taala semasa hidupnya.. ada yang alim dan ulamak sendiri pun juga disiksa Allah semasa hidupnya.. ada yang dibekalkan iman, ada pula yang mereka sama sekali tidak dibekalkan iman, apatah lagi taqwa.. mereka disiksa tanpa diberikan hidayah2 agama hinggakan sampai satu tahap ketaksuban yang merekalah yang menentukan nasib diri mereka sendiri..

waktu otak dan akal (terletak di hati) sihat, mereka berfikir pasal keseronokan dunia sahaja.. waktu sakit pula, sibuk dengan cara nak ubati penyakit, langsung tak nak ingat dan berserah kepada yang maha Esa.. gua yang diuji dengan pelbagai penyakit kecik inipun, tak mampu untuk menyucikan diri dari dosa2 lampau, tak nak la lagi gua tampuk pulak dengan dosa2 bangang yang baru yang entah bila dibukakan hati dan dipaksa untuk bertobat lagi..

baca dibawah ini, moga2 dilembutkan sedikit hati "TT and the gang" yang keras dan bongkak pasal agama itu, Tanda-Tanda Kesengsaraan

1-Tamak terhadap harta benda dunia.
2-Keinginan kuat kepada nafsu syahwat dan kenikmatan dunia.
3-Gemar bercakap perkara yang tidak memberi faedah dan suka membuat fitnah.
4-Mengambil mudah solat lima waktu.
5-Bersubahat dengan orang-orang jahat.
6-Berperangai buruk.
7-Sombong dan suka membangga diri.
8-Tidak suka menolong orang lain.
9-Sedikit rasa kasih sayang terhadap orang-orang beriman.
10-Bakhil dan kedekut.
11-Lupa kepada mati.

gua tak nak ubah apa2 sebab bende inipun dipetik dari kitab2 feqah lama jugak. Subjek feqah annasihah ini tiada dapat dipelajari dimana2 dan gua pun tatau kat mana kita boleh belajar. agama ini suatu yang kita kene belajar, pergi tadah telinga, banyak membaca, banyak berfikir...selalukan bawa diri ke masjid.. walaupun ustat2 bagi ceramah itu bodoh bangang dan lebih pandai dari kita, cuba2 bawa berlapang dada kerana ilmu yang dibawanya itu untuk kesejahteraan diri kita juga.. kesiankan diri sendiri mengapa diri kita dikurniakan sedikit iman dan tak mampu nak tambah2 lagi.. malah semakin hari semakin menyusut yang sedikit tu..
By Anonymous on KENAPA TAK ADA FATWA TENTANG FREE LOADER? on 2/17/12

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/


PENJUAL AGAMA MENERUSKAN PERNIAGAAN

Posted: 20 Apr 2012 10:48 PM PDT




PELIK: HUTANG 586 JUTA








NOTA:
jelas malaon ini kaki bodek
jelas malon ini jual agama
hutang tajuddin 589 juta rinngit
tak ada pulak fatwa





HARAM TIDAK BAYAR PINJAMAN PTPTN: MUFTI PAHANG - meloya

BENTONG 20 April - Hukumnya haram jika tidak membayar pinjaman termasuk pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN), kata Mufti Pahang Abdul Rahman Othman.

Beliau berkata mengikut Islam, hukum bagi orang yang meminjam sama ada sesama sendiri, bank atau mana-mana institusi adalah wajib membayarnya.

"Haram hukumnya mengikut Islam dan telah berlaku kezaliman jika gagal membayar balik wang pinjaman," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menutup Kursus Falak Syarie di Janda Baik dekat sini, hari ini.

Katanya peminjam wajib membayar balik pinjaman sepertimana terkandung dalam kontrak perjanjian pinjaman yang telah ditandatangani dan dipersetujui kedua-dua belah pihak. - TIEWNAMA




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... TAK PAYAH LAAA JUAL AGAMA... kah kah kah..

kah kah kah...TAK PAYAH LAAA NAK ON LINE DENGAN TUHAN.... kah kah kah..

kah kah kah... TRIK INI DAH RAMAI ORANG TAHU.... kah kah kah..

woit..DULU BOLEH LAAA TAKUT TAKUT KAN ORANG KAMPONG.... kah kah kah..

kah kah kah...MASA ITU LETERIK TAK ADA.... kah kah kah..

kah kah kah...MASA ITU ZAMAN GELAP..... kah kah kah..

woit... SEKARANG DAH ADA INTERNET.... SEMUA DAPAT PENCERAHAN.... kah kah kah..

kah kah kah... HENTIKAN KERJA SIA SIA MEMBODEK DAN MENJUAL AGAMA.... kah kah kah..

kah kah kah... INI KERJA HINA....kah kah kah..

NOTA:
masa ank najib nak berancok
pakai duit kerajaan tak ada
fatwa ke?

masa shahrizat rembat duit 250 juta
tak ada fatwa ke?



http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/


ANAK MUDA BANGUN DAN LAWAN

Posted: 20 Apr 2012 09:36 PM PDT




HUTANG TAJUDDIN?





DASAR PENDIDIKAN PERCUMA MENYEDIAKAN ELAUN SARA HIDUP SELEPAS PENGHAPUSAN PTPTN


Perdebatan mengenai dasar pendidikan percuma yang ditawarkan Pakatan Rakyat merupakan satu perkembangan baik mutakhir ini. Keprihatinan rakyat, terutamanya golongan pelajar dan orang muda mengenai masa depan pendidikan tinggi di Malaysia memberi harapan ke arah masa depan negara yang lebih cerah.

Dalam kehangatan perdebatan ini, ada pihak tidak bertanggungjawab yang cuba memesongkan isu dengan memberi gambaran bahawa dasar pendidikan percuma tersebut akan menyebabkan pembiayaan sara hidup (yang kini diberikan melalui PTPTN) akan dihapuskan sama sekali.

Perbincangan mengenai mekanisme pembiayaan sara hidup pelajar selepas PTPTN dihapuskan dan pendidikan percuma diperkenalkan telah dibincangkan dengan terperinci di peringkat KEADILAN dan Pakatan Rakyat.

Sukacita saya menggariskan rangka kasar dasar pendidikan percuma untuk menangkis dakyah pihak lawan bahawa penghapusan PTPTN akan menghentikan pembiayaan sara hidup, seperti berikut:

1. Pelaburan yang besar akan dibuat untuk menambah peluang pendidikan tinggi di institusi awam, termasuklah pembinaan universiti teknikal khusus bagi lepasan sekolah yang lebih berminat di dalam kemahiran teknikal. Ini penting untuk mengimbangi jumlah tempat yang ditawarkan di institusi awam berbanding institusi swasta, seterusnya mengelakkan pergantungan kepada pendidikan tinggi berbayar di masa hadapan;

2. Yuran pengajian di institusi awam akan ditanggung sepenuhnya oleh kerajaan. Kerajaan juga akan menyediakan elaun sara hidup untuk menanggung kos sara hidup bagi pelajar-pelajar yang layak. Kelayakan untuk menerima elaun sara hidup dikira berdasarkan tahap pencapaian akademik dan latar belakang sosio ekonomi pelajar mengambil kira tanggungan keluarga;

3. Bagi pelajar di institusi awam yang tidak memenuhi syarat untuk menerima elaun sara hidup kerana datang dari keluarga berpendapatan tinggi, mereka boleh memilih untuk membiayai sendiri elaun sara hidup atau layak untuk memohon pinjaman elaun sara hidup dari satu tabung khas untuk membiayai kos sara hidup dan pendidikan swasta yang akan ditubuhkan kelak;

4. Bagi pelajar yang tidak mendapat tempat di institusi awam, mereka boleh terus memohon untuk meminjam dari dana pembiayaan seperti yang ditetapkan di dalam (3). Pembiayaan pendidikan akan meliputi yuran dan kos sara hidup pada kadar yang ditetapkan, mengambil kira subsidi yuran yang akan diberikan kerajaan sepadan dengan yuran purata bagi kursus yang setara di institusi awam; dan

5. Pembiayaan untuk menampung elaun sara hidup dan sebahagian yuran di IPTS seperti yang diterangkan di atas tidak akan dikenakan sebarang faedah.

Prinsip ini akan digunapakai oleh Pakatan Rakyat untuk merangka mekanisme khusus dalam melaksanakan dasar pendidikan percuma kelak. Ia jelas menangkis dakyah pihak lawan bahawa dasar pendidikan percuma akan merugikan pelajar Melayu/Bumiputra kerana ketiadaan pembiayaan sara hidup.

Sebaliknya, dasar pendidikan percuma akan meluaskan akses kepada pendidikan tinggi percuma kepada lebih ramai rakyat Malaysia pelbagai kaum. Pada masa yang sama, ia menukar model pembiayaan pendidikan tinggi yang kini terbukti menindas rakyat dan tidak dapat bertahan di masa hadapan.

Saya menganggarkan peruntukan tambahan untuk menyediakan elaun sara hidup, menanggung baki yuran yang kini dibayar pelajar dan menyediakan subsidi yuran yang setara kepada pelajar di IPTS adalah sebanyak RM3 bilion setahun.

Persoalan pokok yang perlu dijawab oleh semua rakyat Malaysia adalah sama ada kerajaan mampu menanggung peruntukan tambahan sebanyak RM3 bilion setahun ini.

Saya percaya penghapusan konsesi tol lebuhraya seperti yang dijanjikan di dalam Buku Jingga akan menjimatkan sebanyak RM5 bilion setiap tahun, kerana inilah wang pampasan yang dibayar Barisan Nasional kepada pengendali konsesi lebuhraya setiap tahun. Wang ini lebih dari cukup untuk menampung peruntukan tambahan sebanyak RM3 bilion yang diperlukan untuk menyediakan pendidikan percuma.

MOHD RAFIZI RAMLI
PENGARAH STRATEGI KEADILAN
21 APRIL 2012


UNDANG UNDANG UNTUK MENIPU PILIHAN RAYA TELAH LULUS

Posted: 20 Apr 2012 07:21 PM PDT




KOMENTAR TUKAR TIUB


mubarak di mesir menang pilihanraya
saddam di iraq menang pilihanraya
gaddafy di libya menang pilihanraya

semua melalui penipuan

amaran telah diberi kepada rejim rejim ini
jangan menipu
jangan tipu rakyat
jangan tipu pilihanraya

beri rakyat kebebasan
tapi berdegil
tapi bengong
tapi keras kepala nak terus berkuasa


akhirnya:
mampoos di booom oleh amerika
mampoos di booom oleh nato
padan muka!





PERANCANGAN TIPU




NOTA:
kenapa warna berbeza?
ini mesti ada niat jahat
dalam dunia yang pakai dakwat kekal
hanya satu jenis sahaja

sapa tahu apa rancangan
warna berbeza?



DEWAN RAKYAT BERSIDANG HINGGA 3.20 PAGI
- meloya

KUALA LUMPUR 20 April - Buat pertama kali dalam 35 tahun, sidang Dewan Rakyat mencatat sejarah apabila Parlimen meneruskan kesemua aturan urusan mesyuarat dan usul untuk diselesaikan sehingga ke awal pagi.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Mohamed Nazri Abdul Aziz berkata, Peraturan Mesyuarat 90(2) perlu digunakan bagi menggantung Peraturan Mesyuarat 12 yang menyatakan semua aturan mesyuarat mesti diselesaikan pada hari yang sama.

"Perkara ini tidak pernah terjadi sejak saya terlibat dalam hal ehwal Parlimen (sejak 22 tahun lalu)," katanya ketika ditemui pemberita di lobi Parlimen kira-kira pukul 1.15 pagi ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SEMUA UNTUK LULUSKABN UNDANG UNDANG TIPU PILIHANRAYA... kah kah kah..

kah kah kah..CEPAT CEPAT LULUSKAN... TANPA BINCANG.... kah kah kah....

kah kah kah.... SEMUA NAK MENIPU.... kah kah kah


NOTA:
pilihan raya yang akan datang
keputusan telah dibuat malam tadi
jawapan gerombolan berkuasa lagi

semua undang-undang ini
untuk memastikan pakatanm kalah
untuk memsatikan selangor jatuh

jadi kalau nak rakyat menang
kita turun 500 ribu
ke datarn merdeka duduk bantah



INI ANKGA YANG WAJIB TURUN KE DATARAN MERDEKA



Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT