Jumaat, 20 April 2012

Pahang Daily Online

Pahang Daily Online


Hebat: UBAH, Lagu Tema Parti DAP PRU-13 Ini !!

Posted: 20 Apr 2012 05:22 AM PDT

Gambar Wajah Samseng Yang Serang Mahasiswa Ketika Mereka Berkhemah Di Dataran Merdeka !!

Posted: 20 Apr 2012 05:05 AM PDT


Inilah dia wajah samseng upahan yang dikatakan menyerang mahasiswa yang
berkhemah di Dataran Merdeka baru-baru ini, Apakah dia tajaan UMNO?


Hebat: Lima Tahun Alami Berbagai Jenis Penyakit, Kini Pulih 90% Dengan Hanya Amal Produk EVO7 !

Posted: 20 Apr 2012 04:06 AM PDT

Sambutan orang ramai terhadap produk EVO7 kini semakin menakjubkan. Bukan sahaja orang biasa termasuk para peneroka felda yang menggunakan produk ini, namun kini pasarannya telah berjaya menarik minat golongan korporat untuk menggunakan produk ini. Ternyata kini EVO7 semakin diyakini dan terbukti berkesan. Malah ia kini menjadi "Khazanah Kekuatan Untuk Lelaki Perkasa (Suami)". Produk ini juga kini dikelaskan sebagai "Makanan Tambahan" oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Testimoni terkini dari Pulau Pinang, Ramlan Samsuddin (foto) mendedahkan beliau kini semakin ceria dengan walau pun baru mengamalkan EVo7. "Saya mengalami penyakit saraf dan angin seluruh badan dari kepala sampai ke kaki. Penyakit ini telah saya alami lebih kurang 5 tahun yang lalu. Pelbagai produk telah saya cuba tetapi tidak ada kesannya. Secara moden atau urutan semuanya telah saya cuba tetapi hasilnya tidak memuaskan. Setelah saya mencuba produk EVO7 ini saya amat terkejut baru saja habiskan 2 sachet saya dapat merasai perubahannya. 90% dari penyakit yang saya alami itu pulih. Memang amat LUARBIASA produk EVO7 ini. Testimoninya cepat dan berkesan. Belum pernah saya rasakan pengalaman sebegini. Saya mengatakan demikian kerana saya adalah pengamal produk kesihatan lebih dari 5 tahun dan saya memang jarang sekali mengamalkan ubat-ubat hospital mahu pun klinik. Selain dari testimoni tersebut badan terasa cergas, bertenaga dan kulit cantik dan sememangnya amat baik utk tenaga kelelakian.Sekian saja serba sedikit testimoni dari saya. Jika sesiapa ingin tahu kehebatan EVO7 terutamanya di utara, bolehlah menghubungi saya di talian 0125819949,", kata beliau.


Bukti, testimoni pengguna EVO7 yang mengakui kehebatan luar biasa produk ini

Pusat Jualan EVO Pantai Timur, yang terletak di Jalan Mahkota Kuantan

Sebuah Pusat Jualan Evo Pantai Timur kini dibuka di No.27, Jalan Mahkota (berhadapan dengan bangunan UMNO Kuantan). Oleh itu, orang ramai di sekitar kawasan Kuantan bolehlah terus berkunjung ke pusat jualan terbabit untuk mendapatkan maklumat dan produk-produk yang berkaitan. Hubungi Hotlina (24 Jam) 013-9405390 (Joe) atau hubungi:-

K.LUMPUR; Azmi (019-2845511), SELANGOR; Suhaimi (012-3854400), KELANTAN; Joe (013-9405390), J.BAHRU; En.Mat (010-8216359), JERANTUT; Cikgu Ali (019-9872152), TEMERLOH; Mie (019-9529372), MENTAKAB; Sabaruddin (013-9512607), RAUB; Zuraidi (017-9543112), NERAM; Hassan (019-9010868), KEMAMAN; Man (010-3144104),CHINI; Razli (013-9663877), ROMPIN; Saufi (014-5236163), K.TERENGGANU; Hj.Ismail (019-9194870), DUNGUN; Jamal (013-9350127), TOK SIRA;Hj.Razak (019-9877071), JERTEH; Din (019-9843476), UTARA & PULAU PINANG; Ramlan (0125819949), SG.ISAP; Pak Usop (016-9615861), BKT.SETONGKOL; Mizo (013-9260071) Pengedar diperlukan segera di seluruh negara. Info lanjut, sila klik DI SINI.

Anwar Marah Dan Kecewa Tindakan Azan Jadikan PKR Itu Sebagai "Parti Pengemis" Di Terengganu !!

Posted: 19 Apr 2012 06:16 AM PDT

Masa depan politik Ahli Parlimen Indera Mahkota, Azan Ismail (foto) kemungkinan berakhir menjelang Pilihanraya Umum Ke-13 ini. Ia berikutan, kini timbul "cerita panas" bahawa Ketua Umum PKR, Dauk Seri Anwar Ibrahim sendiri telah melenting dengan perangai beliau mutakhir ini. Khabarnya, mesyuarat Biro Politik PKR di Terengganu hujung minggu lalu banyak berbincang soal "Azan Ismail". Beliau kini umpama "parasit" dalam PKR, dan amat membingungkan parti itu sendiri. Selepas mengambil alih tampuk kepimpinan PKR Terengganu, Azan kini semakin menjadi-jadi. Hubungannya dengan kepimpinan PKR Trengganu sendiri pun kian retak. Hanya beberapa cabang sahaja yang menyokong beliau, sebaliknya yang lain tidak gemar dengan corak kepimpinan Azan. PDO pernah mendedahkan, gara-gara sikap Azan kemungkinan besar Parlimen Indera Mahkota yang dimenanginya akan jatuh ke tangan UMNO Barisan Nasional pada PRU-13 ini nanti. Senario ini kemungkinan berlaku kerana sejak menjadi Pengerusi PKR Terengganu, aktiviti Azan bersama rakyat di Indera Mahkota semakin terbatas. Malah, beliau jarang sekali turun ke demontrasi rakyat membantah Lynas. Sedangkan umum mengetahui kilang yang ditentang oleh rakyat itu terletak di Gebeng dan berada dalam kawasan parlimen beliau. Kini, nasib Azan "umpama telur dihujung tanduk". Kelibatnya terus tidak disenangi oleh PKR Terengganu sendiri, malahan parti komponen lain dalam Pakatan Rakyat terutamanya PAS. Azan mempunyai sikap "keras hati" dan gemar "menyindir". Buktinya, beliau sanggup membuat kenyataan panas terhadap PAS gara-gara apa yang dihajati tidak tercapai. Kini, dengan nada sindiran beliau selaku Pengerusi PKR negeri akhirnya sedia menrima tawaran pengagihan kerusia DUN dan Parlimen Terengganu dan menganggap PKR itu kini "umpama pengemis". Ini menyebabkan pimpinan PAS semakin tidak senang dengan Azan. Hinggakan kunjungan terbaru Anwar Ibrahim ke Terengganu, tidak disertai oleh mereka. Paling teruk, difahamkan banyak cabang-cabang PKR sendiri tidak berminat untuk berkerjasama dengan Azan walau pun kehadiran Anwar baru-baru ini. Senario ini menimbulkan perasaan tidak senang Anwar dan beliau dilihat begitu marah terhadap Azan dan menganggap pemimpin terbabit "lupa diri" serta "hipokrit".

Apakah Azan akan diterima oleh Anwar sebagai calon PRU kali ini agaknya
Malah, tindakan Azan mengumumkan secara terbuka kesediaannya bertanding sebagai "calon DAP" pada himpunan parti itu di Kuantan baru-baru ini juga telah menjadi isu utama mesyuarat Biro Politik PKR itu. Ramai pemimpin yang marah dan kecewa dengan kenyataan Azan. Malah, mereka menganggap Azan benar-benar menjadikan PKR sebagai "pengemis" dengan kenyataan panasnya itu. Tidak wajar Azan berkata demikian kerana beliau adalah Ahli Parlimen PKR dan merupakan Pengerusi Negeri. Susulan kenyataannya itu, maka kemungkinan besar Azan akan ditendang oleh Anwar untuk menjadi calon pada PRU-13 nanti. Tambah mengejutkan Azan sendiri dipercayai telah menggertak Anwar bahawa beliau tidak akan menjadi calon sekiranya tidak terpilih bertanding di Parlimen Kuala Trengganu. Tindakan Azan ini menyebabkan saham beliau semakin merudum dan pada bila-bila masa sahaja "riwayat politik" beliau pasti akan terkubur. Kini, apakah Azan dan proksinya iaitu Abdul Rahman Yusof bekas Ahli Parlimen Kemaman berpeluang menjadi calon PKR pada PRU-13 ini agaknya?. Segalanya hanya Anwar yang akan tentukan, dan Azan memang amat disayangi Anwar di parlimen kerana dianggap "Menteri Kewangan" Pakatan Rakyat yang ditugaskan bercakap soal ekonomi dan kewangan. Apakah nasib Azan kali ini agaknya?.

[Apa yang berlaku ini mungkin satu pengajaran buat mana-mana pemimpin yang tidak berjuang dengan ikhlas dan jujur. Ramai yang tahu dan tidak menganggap semua ini sebagai fitnah semata-mata. Malah, dikalangan ahli serta pemimpin Pakatan Rakyat di Terengganu sememangnya mereka memahami dan mengenali siapakah Azan sebenarnya. Soalnya sekarang, apakah jika Azan tidak berjaya bertanding di parlimen Kuala Terengganu dia akan membuat satu keputusan drastik sama ada bersama DAP atau pun kembali kepada UMNO BN bersama rakan-rakannya semasa dalam Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) dulu. Azan tidak perlu marah atau kecewa dengan analisa yang dilakukan ini kerana ramai yang tahu perangai beliau sejak dua menjak ini. Kini, apa yang penting Azan bermuhasabah diri dan kenal potensi diri sebelum menyalahkan orang lain dalam setiap gerak kerja beliau. Tindakan bermusuh dengan PAS Terengganu dan lain-lain cabang PKR di negeri itu, akhirnya bakal menjerumus beliau ke kancah yang lebih membimbangkan. Cuma harapan rakyat, agar Azan akan terus setia berjuang bersama Pakatan walau dalam apa jua situasi pun. Beliau ada potesni dan berpeluang untuk terus meningkat naik dalam politik sebenarnya. Ramai masih perlukan beliau!].

Tiada ulasan: