Selasa, 24 April 2012

otaiblues

otaiblues


Bijaknya

Posted: 24 Apr 2012 10:08 AM PDT

Bila ada je ceramah penerangan dari PR,pasti ada gangguan. tak trfikir ke oleh penganjur tu, rakyat semakin meluat dengan perbuatan mereka? Lihat saja perhimpunan mahasiswa yang di ganggu samseng tu,depa ingat bertambah berkurang, salah tanggapan mereka,semakin ramai yg menyokong,, Tu la kalau dah terlalu bijak...

Takkan la pm guna duit rakyat kot. agak agak la. Pm kan ke turunan bangsawan dari aruah ayah juga datuk nya.tentulah guna dana mereka sendiri.

Posted: 09 Mar 2012 04:30 PM PST

Setakat 4ratus ribu tu ape la sangat bg se orang perdana menteri yg memerintah satu negara nk sedia kan.lebih dariitu pun beliau mampu. kalau tak mampu. sepupu beliau pun menteri juga.adik beliau kan ke pemegang cimb.
Dah tentu tentu mereka dari turunan hartawan.

Isteri pm pun.nak beli barangan mewah di hari tua pun. menabung dari kecil.

Untuk majlis pertunangan juga pernikahan anak mereka.tentu la mereka menabung semenjak mula dikurniakan anak tersebut. macam orang melayu yang lan juga la.menyimpan dana untuk anak perempuan.

Ada pun bil bayaran tersebut hanya di alamat kan ke jabatan perdana menteri je.bukan bermakna jabatan tu yg kena bayar. alamat je. faham tak.yg bayar tetap pm sekeluarga.

Kenapa la engkorang dengki tak habis.habis.

Ini la pm yg paling jujur di antara semua pm yg pernah memerintah malaysia. paling islamik.paling tau yang mana salah yg mana betul.

Menggunakan walau satu sen pun duit rakyat. nanti akan di kira dan di adili oleh allah di padang mahsyar nanti.

Percaya lah pada penjelasan nya,

Perbelanjaan pertunangan anak dia bukan dari duit rakyat.

Boleh percaya ke?

Tiada ulasan: