Nuffnang

Pengikut

A Mum Of Three Mohd

sumber :-

A Mum Of Three Mohd


Asan Jati jaki..

Posted: 13 Apr 2012 07:28 AM PDT


"Pilihan Raya Umum ke-13 dijangka diadakan dalam tempoh beberapa bulan sahaja lagi. Justeru jangan beri walau satu undi pun kepada DAP, jangan beri walau satu undi pun kepada PKR dan jangan beri walau satu undi pun kepada Pas.-Asan Jati al Jaki

Terkembang-kembang idung mamat ni ngempen menentang Pakatan Rakyat. Tapi... rakyat bolayan dia. Rakyat berdiri teguh di belakang Pakatan Rakyat.

Ishhh... isshhh.... isshhh...

Jangan bagi satu undi pun pada PAS, PKR dan DAP, ek??

Kah kah kah kah....

Suara sumbang si kera sumbang yang dah tak laku. Perabihkan ler ayor lior kamu berkempen menentang Pakatan Rakyat. Tak berkudis pun.

Fuuhh, kesian.... Jaki betoi dia pada Pakatan Rakyat, ek??

Eeeee.... Tak habis-habis BANGANG-nya

Posted: 13 Apr 2012 12:30 AM PDT


Itu tak releven....
Itu mustahil...
Itu tak realistik...
Itu tak boleh...
Itu tak munasabah ler...

Itu akan menyusahkan negara....
Itu janji kosong ler...
Itu gimik politik ler....
Itu boleh bangkrapkan negara ler..

Uishhh.... Tak habis-habis bangangnyer!! Banyak kali dah aku cakap....

Kalau udah bangang amat dan tak boleh nak reverse yang mustahil dan jadikan ia tak mustahil...
Kalau udah bangang sangat dan tak mampu nak jadikan yang tak realistik kepada realistik....
Kalau udah bangang bangat dan tak upaya nak jadikan yang tak boleh kepada boleh....
Kalau udah bangang ya amat dan tak boleh nak jadikan munasabah kepada munsarawak....

Sila jangan banyak songeh dan serahkan task itu kepada pihak yang boleh. Tak payah serah dalam dulang emas.... cuma adakan jer pilihan raya yang bersih serta adil dan biarkan rakyat yang tentukan samada Pakatan Rakyat mampu atau tak mampu untuk lakukan apa yang UMNO/BN tak mampu dan gagal lakukan.

Kalau betoi-betoi ikhlas... penuhi semua tututan BERSIH dan bertanding secara 'anak jantan' tanpa sebarang tipu muslihat dan helah. Ada berani??

Dan.... jika sang-sang bangang dalam Kabinet Dapur Najib Razak tak der kebijaksanaan untuk lakukan yang terbaik untuk rakyat, biarkan hok-hok yang ada otak dalam Pakatan Rakyat laksanakan tugas tersebut. Pendek citer, kalau awak dah bangang... jangan ingat orang lain pun bangang sama macam awak.

Hello...

Daun putat Daun tebu
Pakatan Rakyat, isyaallah MAMPU

Mampu buat apa??

Mampu hapuskan PTPTN!!
Mampu hapuskan tol
Mampu sejahterakan rakyat dan negara

Dan..... dan....

MAMPU KUBORKAN UMNO!!

Sekian Wassalam. Assalamualaikum.

Malaysia Boleh.... wa cakap lu.

Posted: 12 Apr 2012 10:15 PM PDT

Kredit Gambar:Amenoworld


Pinggan Pertabalan Agong??

Fuuuhh.... Mak!!
RM6 juta lu cakap sama gua??

Mak Aaaaiihhh!! Gilerr babi tu!!

Mengapa?? Terjezut ka??

Tak aiihh... Inikan Malaysia Boleh!!??

Kalau harganya RM6 juta....
Lu orang agak komisyen-nyer berapa, ek??
Masuk kocek siapa, ek??

Kah kah kah....
MALAYSIA BOLEH!!

[sumber]

Eeeee.... scandalous-nya !! Jeng.... jeng... jeng-nya!!!

Posted: 12 Apr 2012 08:05 PM PDT


"Siapa arahkan pemberian pasport atas nama tersebut kerana Jabatan Imigresen Malaysia tidak mungkin bertindak sendirian tanpa sebarang sebab dan suka-suka memberikan pasport kepada Altantuta dengan menggunakan nama Amina"- Mahfuz Omar


Amina?? Altantunya?? Visa??

Ini BESAQ punya SKANDAL!! Isu pilihan raya BAEEKK PUNYA!!

Siasat jangan tak siasat!!
Jawab jangan tak jawab!!

Kah kah kah kah....

Eeeee.... yeyek!! UMNO yeyek!!

Posted: 12 Apr 2012 06:14 PM PDT


"Sejak 30 tahun dahulu saya lihat pemerintahan negara sungguh jijik. Saya risau apa yang berlaku, generasi kita rosak seolah-olah rasuah ini halal dari pemimpin nombor satu sampai paling bawah.- Tunku Harmy Tunku Hannan

[Lagi di sini]

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT