Khamis, 5 April 2012

MiLo SuaM

MiLo SuaM


SPR penipu! Satu IC lama boleh pakai dua orang!

Posted: 05 Apr 2012 01:04 AM PDT

SEBELUM ini kita sudah dedahkan ratusan penipuan dan penyelewengan daftar undi SPR (sebut Suruhanjaya Penipu Rakyat) yang boleh disemak terus di laman web mereka.

Kali ini satu lagi kita dedahkan, manakala penipuan-penipuan lain akan didedahkan satu persatu selepas ini. Lihat nombor IC di bawah, ini.

NO IC lama yang serupa dimiliki oleh dua orang yang berbeza seorang berbangsa Cina manakala seorang lagi nampaknya berbangsa Melayu.





Bila ada dua orang menggunakan nombor IC lama yang sama, ini maknanya salah satu atau kedua-duanya adalah IC palsu. Kita telah memperolehi maklumat bahawa ada projek IC kepada warga asing yang tidak mempunyai IC lama lantas mereka mencipta IC klon.

Lihat dengan mata kepala anda sendiri bagaimana daftar SPR diselewengkan. Lebih banyak lagi pendedahan demi pendedahan akan dibongkar selepas ini.

Jelas dan nyata! BERSIH 3.0 28 April 2012 ini, rakyat Malaysia wajib turun di dataran Merdeka, Kuala Lumpur berhimpun secara aman untuk menghentikan penipuan Pilihanraya!


ReJaM© "Kalau Pilihanraya Bersih dan Adil dah lama BN lingkup!"


Sumber: [Sharpshooter]

Pakatan Rakyat akan halalkan seks rambang kata Hasan Ali

Posted: 04 Apr 2012 07:30 PM PDT

AGAK memeranjatkan kenyataan yang dikeluarkan oleh Hasan Ali seperti yang dilaporkan oleh Utusan Malaysia (Akhbar propaganda United Malays No Otak, Umno).

Hasan Ali yang kononnya membawa imej pejuang Islam sebenar itu, tanpa rasa bersalah melemparkan fitnah kononnya jika Pakatan Rakyat memerintah Malaysia, maka Budaya seks rambang, homoseksual, lesbian dan sebagainya akan dihalalkan.



Kamu ingat rakyat Malaysia ni semua bodoh tak tahu halal haram? Tak tahu hukum?

Kesian melihat gelagat Hasan Ali, tak sangka akhirnya beliau meroyan bagaikan orang gila gara-gara hampa kerana gagal menggapai cita-cita mahu menjadi Menteri Besar Selangor.

Kalau ye pun nak menipu, takkanlah sampai tuduh orang nak halalkan seks rambang dan hubungan sejenis itu bangang namanya kah kah kah...

Konon nak buat gelombang kuasa ketiga. Tapi hasut orang supaya jangan sokong Pakatan Rakyat. Patut kalau "kuasa ketiga" cakaplah pada rakyat jangan sokong Barisan Nasional juga.

Ini bukan kuasa ketiga, ini namanya kontraktor propaganda upahan United Malays No Otak kah kah kah...

ReJaM© "Ingat rakyat Malaysia ni kambeng ke nak halalkan seks rambang? "

Terbaik! Nazri Aziz mahu rakyat berhimpun di Jalanraya!

Posted: 04 Apr 2012 06:00 PM PDT

CUBA lihat baik-baik, kenyataan yang dikeluarkan oleh menteri di Jabatan Perdana Menteri, Nazri Aziz ini yang dipetik dari laporan Malaysiakini

Kata Nazri, Dataran Merdeka - tempat BERSIH 3.0 dijadual diadakan pada 28 April ini - bukan merupakan tempat orang ramai dibenarkan untuk berhimpun walaupun secara aman.

Tambahnya lagi, Dataran Merdeka tidak diwartakan sebagai kawasan untuk mengadakan perhimpunan aman.



Apa masaalah orang tua ni?

Habis ribuan orang yang datang beramai-ramai setiap tahun semasa malam tahun baru, Hari Kemerdekaan, Hari Pahlawan, Hari Raya, Piala Dunia tu apa kalau bukan berhimpun namanya?

Apa pun tak perlu layan orang tua tu. 28 April 2012 ini, rakyat Malaysia semua jom turun beramai-ramai bersama 500 ribu rakyat Malaysia berhimpun secara aman di perhimpunan Bersih 3.0 Dataran Merdeka Kuala Lumpur.

Sila bawa orang kampung, orang pekan, orang bandar, ayam, itek, lembu dan kambeng. Jangan lupa bawa parang kita sembelih lembu dan kambeng. Kita buat kenduri makan nasi minyak sebelum menghadapi Pilihanraya.

Hentikan penipuan Pilihanraya!

ReJaM© "Tak bagi himpun di Dataran Merdeka kita berarak di Jalanraya!"

Ancaman Kristianisasi dijalankan oleh DAP?

Posted: 04 Apr 2012 11:36 AM PDT

KALAU kita lihat di blog-blog United Malays No Otak, Umno rata-rata memainkan lagu yang sama menyokong Hasan Ali dengan pendedahan dramatik tentang isu Kristianisasi di Selangor.

Tak perlu kupas panjang-panjang, tak perlu fikir dalam-dalam. Isu ini sengaja dimainkan sebagai salah satu taktik propaganda 3R (Religion, Race and Royal) untuk mencengkam minda rakyat.

Sifirnya mudah, United Malays No Otak, Umno mahu rakyat Malaysia percaya bahawa PAS dan KEADILAN sudah jadi tunggangan DAP yang mahu mengkristiankan orang-orang Islam di Selangor.

Sebaliknya negeri yang diperintah oleh Barisan Nasional, seperti Johor, Melaka, dan Pahang tiada ancaman Kristianisasi. Isu Kristianisasi di negeri-negeri Barisan Nasional ditutup rapat-rapat.

United Malays No Otak mahu orang kampung, ayam itek, lembu dan kambeng percaya bahawa DAP mahu menjadikan negara Malaysia ini negara Kristian.




Tapi mereka lupa bahawa Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng serta Karpal Singh bukan beragama Kristian kah kah kah. Malah majoriti ahli DAP juga bukan beragama Kristian kah kah kah [Sumber].

Logikkah orang bukan beragama Kristian akan berjuang untuk menjadikan Malaysia negara Kristian? Ini namanya propaganda samdol!

Kalau tanya bayi yang baru lahir semalam pun dia boleh faham bahawa ini propaganda murahan ahli politik gila.

ReJaM© "Patut buatlah propaganda DAP mahu mem "Buddha" kan Malaysia..."

Tiada ulasan: