Ahad, 29 April 2012

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Satu Rakaman Perjalananku - Duduk & Bantah

Posted: 29 Apr 2012 06:47 AM PDT

Saya bertiga, bertolak dari Ipoh selepas Asar, Ariffin, Hj Amran dan anak ku, Adie yang memandu kereta perjalanan kami ke Gombak.

Kami terus menuju Taman Melewar kerana ada ceramah di situ. Langkah kami baik, dan kami dapt masuk ke dalam terus menuju ke atas pentas! saya akan cerita di lain masa nanti.

Selepas itu, kami tuju masjid di Green Wood untuk bermalam.Pagi-pagi lepas solat subuh pergi ke rumah adik ipar yang berdekatan di situ untuk sarapan, mandi dan segalanya... tanpa buang masa, kami terus ke LRT Putra Gombak. Berikut catatan ku seterusnya .... sekadar rakaman untuk kenangan bahawa kami adalah antara mereka yang melakar sejarah menuntut pilihanraya yang telus, bersih dan adil.

Saya akan sambung dalam entri yang selanjutnya nanti ....
Siap satu lagi catatan untuk malam ini... aku update entri tadi tu...besok aku nak rehat - kena pergi Kulim tengok 2 orang anak lelaki aku kahwin .... doakan kebahagian anak-anak ku itu.

Tiada ulasan: