Selasa, 10 April 2012

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Hamidah Osman Yang Aku Impikan!

Posted: 10 Apr 2012 11:37 AM PDT

Wahai Hamidah Osman, ADUN Sungai Rapat! Alangkah kepinginnya aku untuk dapat bertemu dengan mu dalam mimpi dimalam yang indah ini.

Tadi, kau sebut-sebut nama ku, ketika aku belum sampai.Ada kenkawan yang beritahu aku tadi.

Walaupun perangai kamu, mereka kata macam kerasukan sawan gila-gila babi apabila setiap kali Pakatan Rakyat mengadakan ceramah, namun aku tetap impikan untuk bertemu dengan mu, wahai Hamidah...

Ya, Aku teringin sangat mimpikan kamu, Puan Hamidah! Kau datanglah dengan bertelanjang bulat kerana aku nak ajak engkau pergi ke suatu tempat paling istimewa. Ingat tu, datang bertelanjang kepada ku bulat-bulat!

Aku nak bawa kamu bertawaf di Baitullah seperti di sini Mai lah Hamidah....semoga dosa-dosamu yang sedang dalam siasatan PSRM itu mendapat keampunan Allah yang Maha Esa.

Hamidah Osman Melalak Lagi Di Taman Song Choon

Posted: 10 Apr 2012 05:44 AM PDT

Sudah sedia untuk menggegar Hamidah malam ini!

DUN Sg. Rapat sekali lagi mengadakan ceramah pada malam ini. Penceramah jemputan khas ialah Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub.Selain itu YB Sivakumar,YB Chang Lin Kang dan bakal calon DUN Sungai Rapat, Ust Radzi Zainon.

Hanya lebih kurang 100 ela jaraknya,
Hamidah buat ceramah juga!


Hamidah Osman walau pun sudah di tegur oleh DS Nizar dalam DUN Perak yang baru lalu masih lagi terhegeh-hegheh mahu meneruskan kelaku buruknya itu. Malam ini dia akan mengadakan ceramah ditempat yang sama.

Tak berapa jauh jarak antara ceramah PR dan Umno/BN


Macam tidak ada hari lain dia nak buat. Ini semata-mata tujuannya hanya untuk menganggu ceramah Pakatan Rakyat. Maka malam ini, dia akan melalak macam orang gila seperti yang biasa dia lakukan.

Radzi Zainon sudah mencabarnya supaya buat ceramah satu pentas bersamanya, tapi hingga ke hari ini Hamidah buat dek sahaja.Nojen sungguh Hamidah ini!

Ulamak muda ini dilembukan oleh Hamidah!

Lima khemah telah dipasang berhampiran dengan tapak program.Dia tidak nyatakan anjuran siapa untuk mengelirukan masyarakat.Lihat pada bantingnya.Dia gunakan Ulama Muda ini untuk dilembukannya.Tajuk bukan main, tapi dia hentam Pakatan Rakyat apasal?

Pagi tadi YB Hamidah telah mengarahkan Majlis Bandaraya Ipoh untuk menurunkan bendera PAS di sekitar Taman Song Choon.

Tiada ulasan: