Sabtu, 31 Mac 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Guna duit rakyat untuk tanggung biawak hidup

Posted: 30 Mar 2012 08:00 PM PDT


RM608.68 juta??

Aha... Itu perbelanjaan untuk tanggung dua ekor biawak hidup, merayap 1Malaysia berkempen secara tak langsung menjelang PRU13. [sini]

Guna duit rakyat, kononnya.... lawatan itu sebagai tugas rasmi sebagai PM dan TPM tapi sebenarnya ada 'udang tersembunyi di sebalik batu'.

Ciitt...!! Cikai betul ler pemimpin UMNO ni. Awat...?? UMNO dah pokai ke hingga terpaksa gasak duit rakyat sampai banyak tu sekali??

Peliknya... tetiba jer pulak banyak lawatan dibuat ke sana dan ke sini. Pergi ke sana.... dia mintak maaf. Pergi ke sini... dia kata berilah kami peluang... Ater, mengkalor dah macam tu bunyi ucapannya...berkempenlah namanya tu.

Woit...!! Kalau nak berkempen untuk pilihan raya..... guna duit parti. Jangan guna duit rakyat. Itu salah guna kuasa dan kedudukan namanya.

Hishh.... ajernya muka tak tau malu. Buat nehen jer guna duit rakyat untuk berkelayau sana dan berkelayau sini. Demer buat duit rakyat macam duit mak pak demer jer. Tak der kemaluan betoi!!

Pemimpin jenis macam biawak hidup ni, rakyat kena 'sembelih' jer. Lepas tu, kita tanam jer. Tak der gunanya simpan demer ni. Udah terbalik kot jadinya.

Sepatutnya, demer yang bertanggung jawab bagi hidup kita senang. Tapi sekarang.... rakyat pulak jadi banker demer untuk demer bersenang-lenang.Tak ke haru-biru tu??

Tak boleh jadi.... Tak boleh jadi.... RM608.68 juta tu bukan sikit duit. Banyak tuuuu.. Oleh itu, PRU13 nanti, kita kuburkan biawak-biawak hidup ini.Sekupang dua duit tak berguna demer ni. Apa kita nak buat?

Tolak UMNO@BN!!

Fuuuhyoo...!!

Posted: 30 Mar 2012 05:30 PM PDT



Fuuuhhyyooo...!!

Ini macam kalu, UMNO Kelantan pasti...

TERGOLEK DOG!!

[ sini]

Tiada ulasan: