Nuffnang

Pengikut

A Mum Of Three Mohd

sumber :-

A Mum Of Three Mohd


Chong Wei 'tunduk' kerana kecederaan

Posted: 11 Mar 2012 08:00 PM PDT


Chong Wei dilaporkan terpaksa menarik diri di pentas akhir semalam menentang jaguh China, Lin Dan berikutan kecederaan bahu. Kecederaan itu berlaku pada set kedua ketika kedudukan 2-6 dan pada set pertama pemain pilihan pertama itu tewas 19-21, sekali gus memberikan kemenangan buat Lin Dan.- KLPos

Alahai kesian... Tak dapat capai kejayaan hatrik. Dan jugak, tak berpeluang ler untuk berada dalam pelukan Rosmah Mansor seperti dedulu tu.



Tak per... tak per.... You've tried your best. Tak der rezeki, nak buat camne. Dah dapat masuk final pun, dah kira cukup bagus. Apa-apa pun, Malaysia bangga dengan kamu. Malaysia Boleh!!

SPR menangkan Lin Dan??

Posted: 11 Mar 2012 05:30 PM PDT


Celik jer mata pagi ni terbaca status ini dalam FB. Mengekek-ngekek aku ketawa. Lawak gilerr!!

Kah kah kah kah

Lin Dan menang Badminton All England kerana UNDI POS

Aha... ini mesti SPR punya kerja. Derang bukan ke pakar dalam bab-bab nak menangkan pihak yang 'genggam dan picit' telor derang. Oouuchh!!

Hahahaha.... Lawak... lawak jugak tapi ini juga boleh dijadikan satu ingatan buat Pakatan Rakyat agar jangan percaya 100% pada SPR ini. Derang ni banyak helah. Menipu... kepakaran mereka. Kalau tak, tak digelar Suruhanjaya Penipu Rakyat.

Lantaran itu.... lakukan sesuatu agar daftar pengundi bersih dan ambil tindakan sewajarnya ke atas kawasan-kawasan yang jumlah pengundinya meningkat secara gilerr babi. Ada udang di sebalik peningkatan tu...

Jaga-jaga ler. Putrajyaya.... sasaran kita!!

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT