Ahad, 18 Mac 2012

Kopitiam Bang Nan

Kopitiam Bang Nan


Malaysia patut tambah public holiday untuk sambut PERAYAAN HARI KESYUKURAN UMNOFITRI....

Posted: 18 Mar 2012 07:33 PM PDT

Ini aku petik dari fb EgAponi Anis...Hehe!!

Gua masih keliru & hairan dengan sikap tidak berbudi pekerti dan sikap walnut lupakan kulit oleh segelintir kecil rakyat Malaysia. Selama 54 Tahun kamu diberi makan, dijaga, diberi elektrik, diberi air paip, diberi sekolah, balairaya, perpustakaan awam, tandas awam, jalan raya bertol, diberi baja dan anak benih getah, diberi benih ikan, anak ayam dan itik, diberi baka lembu dan kambing SEMUANYA untuk RAKYAT. Tapi sampai hati RAKYAT tak bersyukur pada segala pengorbanan UMNO yer? UMNO sanggup papa kedana dan tak berharta demi rakyat.. Lihatlah TIADA satu pun pemimpin UMNO yang kumpul kekayaan atau jadi kaya raya. PERCAYALAH, teruslah bersama UMNO dunia dan akhirat...kah kah kah

Like · · 37 minutes ago near Kuala Lumpur · 2 people like this.

Datuk Rizuan Ali sepatutnya dalam masa 54 tahun tu, kita dah kena declare satu perayaan iaitu PERAYAAN HARI KESYUKURAN UMNOFITRI....dak sekoq pon pemimpin umno yg alert benda nih...ini buleh mendatangkan marahhhhh.....warghkahkahkahkah20 minutes ago

EgAponi Anis Memang dalam papaerwork aku tu ada cadangan untuk merayakan HARI KEBESARAN UMNO...generasi sekarang ni makin tak mengenang jasa UMNO la..depa tak tau betapa kepimpinan UMNO adalah kepimpinan Ulamak....19 minutes ago

Datuk Rizuan Ali ok la bro...aku pi runner dulu...satgi bising pulak cust aku...17 minutes ago

Rahmad Rizan Md Drus harhahahahahaa....... sweet words...... but............11 minutes ago

Tiada ulasan: