Isnin, 5 Mac 2012

dollah yankee

dollah yankee


Najib lari lagi?!

Posted: 05 Mar 2012 05:40 AM PST

Termasuk cabaran yang terbahru, sudah berapa kali daa lu lari sembunyi?? Anwar bukan mahu debat tentang siapa bunuh Altantunya?, kenapa sampai mahu bunuh Altantunya? Anwar bukan mahu berdebat kenapa bik mama macam anak badak, kenapa bik mama suka bershopping.


Anwar hanya mahu berdebat tentang dasar dan polisi negara dan juga ke-mana hala tuju negara kita.


Tiga suku anak-anak muda melayu daripada 62% pengundi-pengundi yang sedang duduk atas pagar mahu Najib menyahut cabaran Anwar, tapi apa kan daya ... belum apa-apa ini Najib sudah lari ikut pintu belakang. Kah..Kah..Kah..

Sebagai PM negara, Najib jangan lah jadi 'pondan lorong garu'. Najib pun bukan 'koman' punya kaki, tetapi dia masih belum boleh menandingi kehebatan Anwar. Sebabnya kalau dia sahut cabaran itu, ini bermakna dia akan kena terduduk!, dan olih kerana kepala otak rakyat sekarang sudah bergeliga (boleh buat batu cincin daa...kata P.Ramlee), dan bila Najib sudah kena terduduk, alamatnya Anwar sudah berjaya mempengaruhi dan meyakinkan 62% pengundi-pengundi muda tadi untuk memangkah Pakatan Rakyat kerana anak-anak muda ini berpandangan bahawa debat ada lah cara terbaik untuk menentukan siapa 'champion'.

Bagi gurkah-gurkah di'port', mereka memang berharap sangat debat ini, sebabnya ia akan dipancarkan ke seluruh negara.Baru lah seluruh rakyat dapat menilai polisi dan dasar yang akan Anwar bawa untuk Malaysia Baru.

Gurkah-gurkah ini juga yakin sangat yang mesti ramai orang akan 'pressure' Najib dalam 'facebook' dia supaya menerima cabaran Anwar untuk debat ini, sampaikan sudah ada yang syor debat ini dinamakan 'Debat 1Malaysia'.

dollah yankee -
Anwar TPM, Najib menteri biasa. Anwar Ketua Pemuda, Najib timbalan. Jadi Anwar lebih banyak pengalaman.

Tiada ulasan: