Rabu, 28 Mac 2012

AdukaTaruna

AdukaTaruna


Ada sesiapa dok KB bleh tolong gua tak?

Posted: 28 Mar 2012 02:41 AM PDT

Oleh : AdukaTaruna

[1]
Hahaha.. biasalah.. time gua camni, bila lagi nak susahkan kengkawan. Ngeee.. Ada sesiapa yang kenal driving school area KB tak? Yang bleh kaw tim harga sket la. Bini gua dah pandai bawak kete lama dah. Cuma nak ajar sikit2 jer lagi. So, dengan kurangnya jumlah jam belajar, maybe harga bleh kurang lagi kot.

Kos mahal nak buat lesen ni gua nak bawak ke parlimen, lambat sangat pulak. Gua kena bertanding jadi MP pulak dulu. Kah3. Gua kena stanby la. Kot2 gua ke penjara. Skang ni hampir kebanyakan perkara settle dah. Alhamdulillah.

[2]
UTTV akan dilancarkan secara rasmi pada 1 April 2012 bersamaan hari Aprilfool negara. Hua3.. Acara dimulakan dengan solat hajat. Mula2 gua kena jadi imam. Tapi Ostad Wan Ji telah mensabotaj dengan meminta gua dibatalkan tauliah imam. So, UTTV guna khidmat Ostad Jaa.

Kepada yang mahu turut sama bersolat dan mendoakan medium media baru UTTV ini terus berada di landasan yang sepatutnya, marilah sama bersolat hajat di Wisma Suara Muda. Nak kecek tak panda, kawe wi peta jah.


 Kedua-dua gambar ni gua ambil dari Group Facebook UMNO tumPAS.


Tiada ulasan: