Jumaat, 3 Februari 2012

Tukar Tiub

Tukar Tiub


PATI KITO DAH JADI PATI DEN

Posted: 03 Feb 2012 06:16 PM PST




YANG MANA ADIK MANA ABANG?







KITA KEDAH MAHU KERJASAMA DENGAN HASAN ALI
- mkini

Daripada membubarkan Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA), pengerusi parti itu di Kedah, Zamil Ibrahim berkata adalah lebih baik bagi mereka bekerjasama dengan pergerakan "kuasa ketiga" yang diterajui Datuk Hasan Ali yang dipecat dari PAS, baru-baru ini.

Katanya, pilihan bersatu dengan NGO baru, JATI yang ditubuhkan bekas pesuruhjaya PAS Selangor itu, lebih logik daripada menyokong Pakatan Rakyat.
"Kita perlu berdialog dengan Hasan, kuasa ketiga yang baru, dan bukannya membubarkan parti itu.

"Ia adalah pendirian non-partisan yang telah menarik ramai ahli dan beberapa kenyataan saya yang mesra BN tidak bermakna saya sokong BN. Sebaliknya, saya puji mereka kerana membuat keputusan yang baik," kata Zamil.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI HEBAT... INI TERHEBAT... kah kah kah..

kah kah kah...MULA MULA NAMANYA PARTI KITA.... kah kah kah..

kah kah kah..LOPEH TU DIO JADI PATI DEN DI ROMBAO.. kah kah kah..

kah kah kah...SESUDAH ITU JADI PATI ESE DI PILAH.... kah kah ka

kah kah kah.... JADI PATI KAWE DI KUANTAN...kah kah kah..

kah kah kah...JADI PATI AMBO DI KOTA BAHRU... kah kah kah..

kah kah kah...JADI PARTI KOI DI TEMERLOH... kah ah kah...

kah kah kah...AKHIRNYA JADI PAHTI – PARTI HASAN TEMBERANG ALI...... kah kah ka

kah kah kah... BERJUANG UNTUK RAJA MELAYU DAN ISLAM... kah kah kah...





NOTA:berjuang untuk raja melayu
yang kelentong orang islam
atau berjuang untuk rajan islam
yang kelentong orang melayu
kah kah kah


BILA NAK SAMAN AKHBAR INDONESIA

Posted: 03 Feb 2012 12:10 PM PST





KES ROGOL AMAH - BILA NAK SAMAN?







LAPORAN POLIS DIBUAT TERHADAP LAMANWEB PRO UMNO – mkini

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng membuat laporan polis terhadap tiga lamanweb pro-Umno kerana didakwa telah memfitnah anaknya dengan dakwaan dia mencabul rakan sekelasnya.

Dakwaan tersebut, termasuk dakwaan bahawa anak Lim dipaksa berpindah ke sekolah lain, dan dakwaan bahawa ketua menteri itu telah membayar RM200,000 kepada pihak tertentu bagi menutup kes tersebut, di mana Lim telah menafikan sekeras-kerasnya.

Dakwaan yang dibuat pada bulan Oktober tahun lepas, telah
terbukti tidak benar apabila "mangsa' dakwaan tersebut - bekas pemain catur kelahiran Hong Kong, Anya Corke - tampil menafikan tuduhan itu.

Lim berkata, Timbalan Ketua CID negeri, Naser Salleh telah menasihatkan beliau supaya membuat laporan terhadap Umno-online, blogger Papagomo dan Pisau.net supaya tindakan selanjutnya boleh diambil terhadap ketiga-tiganya.

Menurut Lim lagi, Naser telah memaklumkan kepadanya bahawa arahan meminta Lim membuat laporan tersebut "datang dari atas".

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


JENG JENG JENG
kita lihat dan tunggu
kita nanti dan lihat
kalau kes menteri rogol amah cepat
kalau kes entah ia entah tidak cepat

ini satu kes yang jelas
kita tunggu



GAGAK NIGERIA TELAH MEMASANG JERAT

Posted: 02 Feb 2012 07:43 PM PST



NOTA:

ini salah satu scam gagak hitam dari nigeria
gagak ini telah dapat menipu wanita tempatan
ini bukan pekara yang baru

gagak nigeria ini juga
telah menipu pelajar tempatan
untuk meminjamkan kad bank akoun mereka
ini untuk tujuan menipu
dengan nama gadis tempatan
dengan nama dan number akoun tempatan
gagakl nigeria akan men jalan penipuan

bagaimana nigeria ini datang ke malaysia?

di akhor tahun 90'an madey
ingin menjadi pemimpin dan wira dunia ketika
ada dialok selatan selatan
ada dailok langkawi
semua ini projek untuk membesar kan hidung madey
hasilnya rakyat afrika ini dibenarkan masuk
dengan hanya memgambil visa di lapaangan terbang

inilah bodoh ketuanan melayu
inilah tanda melayu bodoh
tak ada masalah buat masalah

NOTA:
kita bukan benci kulit mereka
kita tak suka perangai mereka
kulit hitam tak ada masalah

sivarasa hitam
karpal singh hitam
ambiga hitam
kita menghormati sosok sosok ini

jelas bukan warna kulit yang kita lawan
tetapi perangai mereka yang suka menipu
perangai hasan ali mereka
perangai zul nordin mereka
perangai madey mereka
peranai rosmah mereka
perangai najib mereka
yang wajib kita dilawan


INI BUKTI ORANG ITAM NIGERIA MENIPU


ARNI BINTI IBRAHIM arnibinti202@msn.com
show details 10:29 AM (23 hours ago)

Salam,

Saya ARNI BINTI IBRAHIM, saya bekerja sebagai Marketing Officer di sebuah syarikat pemprosesan batu mulia di UK.di sini Saya ingin memperkenalkan kepada encik peluang perniagaan yang besar kenuntungannya,saya memerlukan bantuan encik dan kerjasama encik untuk memajukan perniagaan ini.saya menghubungi encik kerana saya tidak ingin kehilangan rakan kongsi saya di dalam perniagaan ini.saya tahu bahawa saya dan encik akan mendapatkan feadah yang baik daripada perniagaan ini di masa akan datang. Sekarang saya hanya ingin encik menjadi pembekal (agent) kepada syarikat saya bekerja dan encik boleh mendapat keuntungan daripada peluang perniagaan ini . Syarikat saya memerlukan sebuah produk yang disebut (ZOAMA TAENI COID). Para ZOAMA TAENI COID adalah cecair kimia saintifik bar substansi, sejenis pelincir, terutama digunakan di makmal untuk gemological pemurnian merawat atau menerangkan,memasuki ke dalam berlian dan mengewap keluar kotoran di dalam berlian dan batu-batu berharga sepertinya.

Pembekal asal produk ini adalah di (Malaysia) sehingga lah pembekal produk langsung syarikat KAMI INI mengalami kemalangan di sini {uk} ,dia adalah pengurus pemasaran dan sejak dia kemalangan monopoli ini telah tergendala.saya hanya ingin encik menjadi agen di antara penjual dan pembeli .Ini adalah perniagaan besar untuk saya dan encik dan akan mendapat keuntungan besar.saya hanya memerlukan kerjasama untuk menjadikan perniagaan ini berjaya.Saya akan memberi anda maklumat lebih lanjut tentang hal ini jika anda bersedia untuk menjadi sebagai agen untuk membekalkan produk ke syarikat kami.

Pertama, saya akan perkenalkan anda pembekal (agent)kepada syarikat saya nanti. Mengikut peratusan, awalnya harga beli yang sebenarnya produk tersebut oleh syarikat per Carton adalah 4,000.00 USD, sedangkan di (Malaysia) harga jual tempatan adalah 2,100.00 USD dan syarikat saya memerlukan tidak kurang daripada 200 Cartons.

Saya ingin encik menjadi agen link kami yang menghubungkan penjual tempatan di Malaysia secaralangsung kepada syarikat membeli maka margin keuntungan akan digunakan bersama berdua 50% untuk encik, sementara 50% kepada saya.sekiranya encik dapat membantu saya mengurus perniagaan jual beli produk ini saya amat berterima kasih.kemudian saya akan membincangkan pekara ini bersama pengurus syarikat saya. saya yakin dan percaya encik boleh menyediakan produk ini kepada syarikat.di sini juga saya memfailkan butiran dari segi harga dan cara bayaran maka kita boleh mengambil daripada permulaan perniagaan ini. encik saya mengharap agar encik dapat membalas email saya ini secepat mungkin, agar saya dapat mengemailkan number telephone penjual di malaysia gar encik dapat menghubungi penjual untuk bertanya sama ada penjual tersebut masih mempunyai stock untuk di bekalkan kepada encik.sebelum syarikat kami akan menghantar pengurus pembelian pergi ke Malaysia untuk membeli produk dari encik secara tunai.Terima kasih atas kerjasama encik,saya mengharap dan menunggu balasan email daripada encik.

Wassalam...

--------------------------


PAGI ESOK DI MUZIUM NEGARA




sahabat sekalian,

adalah dengan ini saya berbesar hati ingin menjemput sahabat semua ke
program
Bonanza Amal Hope 2 Walk
di Muzium Negara pada esok hari.

Marilah kita sama2 meriahkan.
Program akan dimulakan pada pukul 9.30 am hingga 5.00 pm.

membeli sambil beramal.
utk makluman sahabat sekalian, rm590 berjaya dikutip utk Tabung Hope2 Walk
hasil dari Calender 2012.
terima kasih banyak2.
semuga ALLAH akan membalas setiap sen yg sahabat hulurkan.


JANGAN LUPA AHAD INI





Tiada ulasan: