Rabu, 29 Februari 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Politik Jahat@Bangang

Posted: 29 Feb 2012 04:08 AM PST

Sumber: FB Siti Aishah

Tak dapat 'telinga' Anwar, leher ayaaam kena sembelih.

Hahahaha....

Kesian kau ayam. Kau pun jadi mangsa keganasan dan kebangangan puak-puak dot.. dot... dot...

Aksi terdesak sang desperado.

Posted: 28 Feb 2012 10:00 PM PST


Mereka telah menggunakan bahasa kasar, makian dan carutan perkauman seperti "Cina Babi, Cina Pulau Pinang Bodoh, Babi Sokong Lim Guan Eng Ketua Menteri".-YB Chow Kon Yeow.

Baca seterusnya di sini.

Itulah mentaliti bangang puak-puak UMNO dan Perkasa serta sewaktu dengan mereka.

Ater.... sekarang jer Cina jadi babi?? Sekarang jer Cina jadi bodoh??

Masa Koh Tsu Koon @Gerakan perintah Pulau Pinang dulu.... macam mana??

Cina jadi apa??

Jadi manusia yang bijak, gitu??

Weh oooii.... baik Koh Tsu Koon ke, Lim Guan Eng ke.... kedua-duanyer CINA belaka. Cuma yang bezanya.... sorang cekap dan amanah dalam melaksanakan tanggung jawabnya sebagai Ketua Menteri, manakala yang sorang lagi ditendang oleh rakyat kerana tak cekap mentadbir. Mr Angguk-angguk.... lembik beb!!

So, kalau hnagpa kata Cina babi dan Cina bodoh.... Melayu UMNO dan Melayu Perkasa apa pulak??

Hahahahaha..... Melayu geragok dan Melayu bodoh!! Melayu yang tak pernah 'cukup makan' !! Melayu gelojoh!! Sebab tu.... apabila Barisan Nasional kalah., Melayu UMNO dan Melayu Perkasa ni, gila babi. Banyak soru miss beb!! Tembolok makin kuruuusss....

Ini nasihat M3M buat Melayu Pulau Pinang serta yang lelainnyer.... jangan jadi bodoh macam Melayu UMNO dan Melayu Perkasa. Allah SWT bagi kita akai. Guna akai sebaik mungkin. Nilai yang mana baik dan buat pilihan bijak. Sekian.

Hidup Pakatan Rakyat!!

Siapa yang besar kepala?? Guru Besar atau Guru Kecik??

Posted: 28 Feb 2012 07:30 PM PST


Kejadian seumpama ini boleh berlaku samada Guru Besarnye bertindak gara-gara besar kepala atau guru kecik yang besar kepala dan enggan menurut kata.

Apa-apa pun... komunikasi kena baik beb!! Jika komunikasi pincang, inilah akibatnya. Demi keadilan.... siasat dan dengar penjelasan kedua-dua belah pihak.

Hahahaha.... sekarang ni akibat bebenan kerja dan faktor-faktor lain.. banyak guru yang sakit jiwa. Otak tak tenang, jiwa kacau beb!!

GEORGETOWN: Pelajar sebuah kelas di sekolah rendah di Air Itam, di sini, dihidangkan aksi 'kung fu' antara guru besar dan guru kelas selepas berlaku perselisihan faham antara dua pendidik itu, pagi semalam.

Dalam kejadian jam 9.30 pagi itu, pergaduhan antara dua guru lelaki terbabit dikatakan berpunca selepas guru besar lalu berhampiran sebuah kelas dan terdengar bunyi bising, sebelum dia membuat teguran kepada guru kelas itu.

Difahamkan, guru kelas berkenaan enggan menerima teguran itu menyebabkan berlaku pertengkaran antara mereka dan guru besar itu seterusnya cuba merakam suasana dalam kelas berkenaan menggunakan telefon bimbitnya.

Menurut sumber, melihatkan tindakan guru besar itu, guru kelas terbabit secara tiba-tiba 'naik angin' sebelum dia terus menyerang dan memukul guru besar berusia 48 tahun itu.

"Berikutan itu, kedua-dua guru terbabit bergaduh dan kejadian itu diperhatikan murid kelas berkenaan dan murid lain," katanya.

Menurutnya, suasana bertukar menjadi kecoh hingga memaksa guru lain campur tangan untuk meleraikan pergaduhan kedua-dua guru terbabit.

"Akibat pergaduhan itu, guru besar terbabit cedera di kedua-dua tangan dan juga belakang kepalanya," katanya.

Sumber itu berkata, guru kelas juga cedera pada mata akibat terkena tikaman pen ketika bergelut dan kedua-duanya sudah membuat laporan polis mengenai kejadian itu.

Timbalan Ketua Polis Daerah Timur Laut, Superintendan Ahmad Bakhtiar Kassim berkata, guru besar terbabit mendapatkan rawatan di Hospital Pulau Pinang (HPP) dan membuat laporan polis berhubung kejadian itu.

"Setakat ini, polis masih menjalankan siasatan lanjut berhubung kejadian itu dan dua guru berkenaan dipanggil memberi keterangan bagi membantu proses siasatan," katanya. Sementara itu, Pengarah Pelajaran Pulau Pinang, Ahmad Tarmizi Kamaruddin yang mengikuti kursus ketika dihubungi Harian Metro berkata, dia belum menerima sebarang laporan berhubung kejadian itu.

[sumber]

Wow.. Banyaknya!! Oooo... Ramainyer!!

Posted: 28 Feb 2012 05:30 PM PST

Kredit gambarL Era Pasca

Fuhyooo....!!
Ramainyer orang!!

Sampai kerusi pun tak cukup-cukup.
Dasat!! Dasat!!

Kah kah kah kah...

Barang basi tak laku
Sapa biayai memang kayu!!

[Lagi gambar di sini]

Asang Jati udah tak mandang. Masuk kubor??

Posted: 28 Feb 2012 04:01 PM PST


Tiada Lagi Azan Berkumandang??
atau
Asang Jati yang udah tak mandang??

Masuk 'kubor'!!

Kah kah kah kah kah....

[Ceritanya di sini]

Tiada ulasan: