Sabtu, 25 Februari 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Ada ke disuruhnya Nizar berdebat dengan katak Behrang??

Posted: 25 Feb 2012 07:46 AM PST


Kalau takut.... cakap jer takut. Habis citer. Ini tidak.... banyak pula songehnye. Nizaaar nak berdebat dengan dia, bukannya dengan si katak Behrang

Ciiittt...!! Bikin malu rakyat Perak jer, punya MB... yang bukan saja 'haram' tetapi penakut!!

Tapi semua orang tahu, bahawa dia jadi tak berapa nak berani untuk berdebat, kerana dia ada banyak skeleton dalam almari dia, sejak dua menjak dia jadi MB. Kalau ada debat... takut pulak berlaku 'gempa bumi' akibat asakan Nizar dan manalah tahu kot-kot almarinya akan terbukak pintunya, lalu bertaburan skeleton jatuh keluar. Uuuuu.... simpang malaikat 44!!

Ooohhh.... aku tak sanggup!! Not me. Jika kamu nak berdebat sangat, kamu berdebatler dengan si Behrang yang memang mintak sesangat nak berdebat dengan kamu.

Gua tak tipu... itulah alasan yang Zambry bagi untuk menolak debat dengan Nizar, MB 'Rakyat'. Tak caya kalu, korang baca ini...

Dr Zambry yang menyarankan mantan Menteri Besar, Datuk Seri Ir Mohammad Nizar Jamaluddin berdebat dengan Adun Behrang yang melompat parti, Jamaluddin Radzi dan bukannya dengan beliau atas alasan Adun bebas itu sudah lama menyatakan kesudian untuk berdebat. - Ustaz Ahmad Nuri Al-Amin

Puak-puak UMNUUU.... ni semuanya sepesen jer. Mereka amat forbia dengan debat. Tapi, si Khairy J aku salute. Dia memang ada telor kalau bab-bab debat ni. Hok yang lain.... tak tahu ler samada mereka ada telor atau tidak. Tapi.... dari mata pandangan mata kasor.... ajernyer tak bertelor.

Cer tengok Najib, sampai la ni, dia tak berani bukak mulut pasal debat. Yang bercakap dan cuba melindungi dia daripada di'kerja'kan dan di'lauk'kan oleh Anwar sekiranya mereka berdebat ialah para pembodeknya seperti Ahmad Maslan... si Tengku 'Celop' dll

Tapi, apa nak diherankan sangat... sebab puak-puak UMNO ini memang banyak skeleton dalam almari mereka. Itu sebab mereka jadi penakut. Hahahaha... takut ditelanjangkan dikhalayak ramai. Secara live lagi!!

UMNO... UMNO.... Busuk sampai ke usus. Takut sampai menikus!!

[sumber]

NFC:Tony Pua KANTOI-kan mereka

Posted: 25 Feb 2012 03:00 AM PST


Tony Pua dedah perjanjian pinjaman NFC
Ahli Parllimen Petaling Jaya Utara, MP Tony Pua hari ini mendedahkan kandungan perjanjian pinjaman antara National Feedlot Corporation (NFC) dengan kerajaan, yang mengesahkan persepsi bahawa ia berat sebelah dan pembelian hartanah mewah melanggar perjanjian tersebut.

Dokumen 35 muka surat itu dengan jelas menyatakan bahawa tujuan
pinjaman mudah dari kerajaan itu pada kadar faedah tahunan dua peratus adalah semata-mata untuk projek Pusat Fidlot Kebangsaan. [Rujuk sini]

Oleh itu, katanya, kenyataan sebelum ini yang dibuat oleh pengarah NFC bahawa pinjaman itu boleh digunakan untuk pelaburan hartanah, adalah tidak betul sama sekali.

Dalam sidang akhbar di ibupejabat DAP di Kuala Lumpur hari ini, Pua turut mengedarkan salinan perjanjian pinjaman itu kepada pemberita.

Beliau juga menyifatkannya sebagai "satu perjanjian pinjaman terburuk yang pernah dilihatnya".

Pua mendakwa bahawa dokumen itu adalah tulen dan yang diberikan oleh sumber yang tidak dinamakan.

[Sepenunnya di sini ]

Apa hei Imam Khalifah Agong takut berdebat??

Posted: 25 Feb 2012 01:30 AM PST


Di sana dan di sini.... dia diberi anugerah Imam Khalifah Agong oleh pertubuhan silat itu dan ini.

Waahh.... Don't palay... palay. Najib the Imam Khalifah Agong. Sekali dengar.... bisa bikin orang kezut telor. Najib didokong dan disokong oleh pelbagai pertubuhan silat weh. Apakah ia untuk mempertahankan Putrajaya hingga ke titisan darah terakhir??

Yee Haakkk...!!

Kah kah kah kah....

Fullammakkk...!! Imam Khalifah Agong. Tapi.... sebenarnya siap yang kezut telor?? Kenapa dan mengapa Imam Khalifah Agong ni tak berani nak berdebat dengan Anwar yang tak ber-Imam Khlaifah Agong???

Maka dengan itu.... pemberian gelaran tersebut dilihat sebagai gimik lawak semata-mata. Mana mungkin seorang Imam Khalifah Agong TAKUT BERDEBAT??

Kah kah kah kah kah...

Kalau macam itu.... seakan-akan ia hanya mempersenda Najib jer kot??

If I were jadi Najib ler.... aku akan tolak anugerah tersebut kerana ia hanya akan bikin diri kita jadi bahan ketawa rakyat saja. Maklum ler.... GUTS TAK SEINDAH GELARAN.

Imam Khalifah Agong ni.... banyangan apa pulak ek??

Cer komer tanya si Harussani, kot-kot dia tahu.

Before I forget.... Rosmah Mansor pun dapat gelaran jugak, I tell you. Dia digelor... Sri Pelangi Srikandi Utama!!

Fuiyoooo!!!

Kah kah kah kah kah....

[Baca sini]

Noh dedah... tapi PKR tak telanjang pooonn.

Posted: 24 Feb 2012 11:30 PM PST


Kesian Noh Omar. Tak habis-habis menyalak sana sini mendedahkan kononnya kepincangan PKR khususnya dalam isu pasir.... sampai orang dah nak muak ler dengor suara dia yang tak merdu tu. Sumbang beb!!

Yang syiuknyer.... dia dedah itu dan dedah ini tapi... PKR@Pakatan Rakyat Selangor tak 'telanjang-telanjang' jugak. Sebaliknyer, dia pulak yang semakin macam nak terlondeh. Teriak sana, teriak sini hanya untuk distract attention agar orang tak perasan akan 'kemaluan'nya yang semakin nampak akibat terlondehnya dia setiap kali dia bukak mulut untuk bersuara.

Dia bukak mulut jer.... dia yang terlondeh. Dia bukak mulut jer, 'kemaluan' dia yang nampak. Hahahaha.... inilah keajaiban, Malaysia Boleh!! This happens only in 1Malaysia.

Kalau betul ada yang tak kena, pi dedahlah pada pihak ynag berkuasa agar tindakan dapat diambil dan bukti dapat dikemukakan. Pas tu, pergi berdepan dengan SELCAT bersama semua bukti yang ada. Ini tidak..... berdepan dengan SELCAT, kecut telor, lepas tu tuduh SELCAT macam-macam. Haprak punya politikus. Depan 'kucing' menikus.... belakang 'kucing' tunjuk hero. Pigiiiraaahh!!

Ngiaw sana.... ngiaw sini.... tapi peliknya mengapa SPRM pun tak bertindak-tindak lagi. Lepas tu, dia pulak yang lebih-lebih ngiaw-nyer.

Inilah, salah satu sebab mengapa dia kini dilihat sebagai liabiliti kepada UMNO, khususnya di Selangor. Sebab.... dia bukak nulut jer, UMNO yang cedera. Dia bukak mulut jer, UMNO yang cedera. Parah beb UMNO di Selangor.

Lantas, sebab itulah agaknya, dia kini sedikit demi sedikit.... slowly... slowly, mula dipinggirkan dan tak dipedulikan lagi oleh Najib. Tak boleh pakai dah mamat ni.

Hahahaha.... habis madu sepah dibuang!! Begitulah future nasib Noh Omar mengikut tilikan aku.

So, Noh Omar.... berlagaklah anda sementara masih ada jawatan. Sebab, tak lama lagi.... anda akan tercampak. Jam tu nanti giliran anda pula akan dihenyak-henyak oleh kawan dan lawan.

Tunggu masanya itu...

[Baca sini]

Kera kena belacan, kena bolayan!!

Posted: 24 Feb 2012 09:11 PM PST



Ooooo.... Di atas tu ke rupa si Megat Firdouz anak lelaki arwah Megat Junid. Like father like son... kedua-duanyer UMNO belaka. Hmm... lantak kamulah.

But, cer komer baca apa kata anak arwah Megat Junid yang beriya-iya nak meneruskan legasi bapaknyer dalam UMNO.

"Kepada sesiapa yang bersekongkol dengan PKR terutamanya PAS, tengoklah sandiwara yang ditunjukkan Anwar. Kita minta Anwar fikir dan insaf jangan memperkudakan seluruh rakyat hanya untuk cita-cita politik,"-FMT

Weh....... kalau nak promote diri pun, agak-agaklah. Mengapa buat kerja bodoh dan bangang?? Berhimpun ramai-ramai, terpekik terlolong macam beruk kena belacan sambil mempamerkan kebangangan diri sendiri.

Tak payah tuding jari pada Anwar. Sebaliknya komer balik..... suruh pemimpin komer, cermin diri masing-masing. Lepeh tu, komer pulak cermin diri komer sendiri dan tengok bertapa bodohnyer ghoper komer.

Haishh.... Kuman seberang laut nampak tapi gajah depan mata, komer buat-buat buta. Tak ke hipokrit namanyer tu??

Tapi... kalau dipikir-pikirkan, UMNO ni memang demer suka ahli-ahlinya bangang. Sifat bangang inilah yang memudahkan 'kepala taik' dalam UMNO memperkuntakintekan mereka. Sebagai balasan dapatkah sang-sang bangang ni, habuan seperti pangkat, kedudukan dan kekayaan. Uisshh..... duniawi semuanyer tu.

Hahahaha..... Pada mereka, "Bior bangang asalkan senang dan kenyang"

Padan muka!! Kerja bangang demer tak sapa nak layan. Kena bolayan beb!! Last-last memorandun bangang mereka kena bakor!!

Ho Yeah!! Ho Yeah!!

As for anak arwah Megat Junid ni, rasanya dia tak dapat pergi jauh dalam politik Malaysia, sebab.... dia tak der aura dan karisma whatsoever sebagai pemimpin.

In fact, the whole lot in UMNO.... from top to bottom, dah tak semiak pada pandangan mata rakyat. Wheekk... dah busuk sampai ke usus!!

Hahahaha.... Tak elok dan tak hygienic simpan benda busuk ni. Kita lempor jer mereka dan kita tukor dengan yang lebih segar, sihat dan berkhasiat.

Tumporkan UMNO!! Hidup Pakatan Rakyat!!

Kita bakor jer!! Kita bakor jer!!

Posted: 24 Feb 2012 06:00 PM PST


Eeee.... mengata dulang paku serpih. Nak mengata kat orang, tapi hangpa lagi lebih!!

Lantas, tindakan PKR membakar memo pemuda UMNO amat disokong. Bijaaakk sekali beb!!

Bakor jer!! Bakor jer!!

PKR Bakar Memorandum Pemuda BN Bantah Kenyataan Anwar

PETALING JAYA: Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada Jumaat bertindak membakar memorandum Pemuda Barisan Nasional (BN) yang mengutuk kenyataan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung sokongannya terhadap isu keselamatan negara Israel.

Setiausaha Pemuda BN Datuk Megat Firdaus Megat Junid berkata tindakan PKR membakar memorandum itu selepas Pemuda BN meletakkannya dalam peti surat parti itu di ibu pejabat PKR di Damansara di sini kira-kira 4 petang Jumaat, menunjukkan parti itu 'tidak amanah dan jujur'.

Beliau berkata selepas memorandum itu diletakkan dalam peti surat, kira-kira 50 anggota Pemuda BN yang menyertai perhimpunan itu mendapati kakitangan PKR keluar dan mengambil memorandum itu lalu membakarnya.

"Bayangkan, jika memorandum ini pun boleh dibakar, apatah lagi surat masalah rakyat dan surat-surat rasmi lain.

"Kami (BN) tidak pernah membakar surat-surat dari parti pembangkang dan akan sentiasa memastikan ada pegawai yang menerima memorandum yang dihantar baik positif atau negatif," katanya di sini.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Supt Tuah Masrom berkata polis dapat mengawal keadaan semasa perhimpunan itu. - BERNAMA

Anwar... Insaflah!!

Posted: 24 Feb 2012 04:30 PM PST


UMNO Youth to Anwar: "Insaf lah"

Kah kah kah kah....

Eeee.... Geli aku mendengornyer.

Weh UMNO.... Sedorler yang UMNO akan hancor!!
Berhentilah meroyan dan sudah-sudah ler!!

Amacam...?? Betoi tak??

Al kisah kera-kera meroyan

Posted: 24 Feb 2012 03:00 PM PST

Kredit gambar:Blog Kerengga

Apa??
Kera-kera meroyan??

Ha ah. Tapi...
Bukan kera dalam hutan.
Kera bandar.

Kera-kera UMNO!!

Kah kah kah kah....

[sini dan sini]

Tiada ulasan: