Isnin, 20 Februari 2012

MiLo SuaM

MiLo SuaM


Bukti video kehadiran 2 kapal besar Israel di Port Klang!

Posted: 19 Feb 2012 02:00 PM PST

PENDEDAHAN tempoh hari di MiLo SuaM, berhubung kehadiran dua buah kapal milik kerajaan Israel di Westport, Pelabuhan Klang mengundang keraguan pembaca rujuk sini [Kapal Israel].

Ramai yang menghantar email mengatakan mereka ragu dengan pendedahan tersebut yang begitu samar memandangkan hanya dua keping gambar yang didedahkan sebagai bukti kehadiran kapal-kapal Israel tersebut.

Ramai yang ragu bahawa benarkah gambar kapal-kapal tersebut diambil di Pelabuhan Klang?

Bagi mereka yang bekerja atau sekurang-kurangnya pernah ke Westport, Pelabuhan Klang, sudah tentu sedia maklum keadaan sekitar pelabuhan tersebut dan boleh mengesahkan di mana gambar itu diambil. Namun mungkin tidak bagi yang lain.

Kali ini ReJaM© tampilkan bukti video bagi menghilangkan segala keraguan anda. Pada 16 Feb 2012 yang lalu, Jingga 13 telah meninjau dan mengesahkan sendiri kehadiran 2 buah kapal Israel, ZIM U.S.A dan ZIM Atlantic yang berlayar terus dari Haifa, Israel ke Pelabuhan Klang.

Saksikan sendiri video berikut.





Secara kasarnya, dari percakapan berbahasa Melayu yang terakam dalam video di atas sudah cukup membuktikan bahawa video rakaman kapal Israel tersebut diambil di Malaysia.

Namun untuk mengukuhkan lagi bukti ini, sila lihat pada minit ke 1:08. Sebuah lori yang kebetulan lalu di hadapan kamera terpapar logo Westport, Malaysia. Jika anda rajin ada beberapa lagi logo Westport yang boleh ditemui dalam video di atas.




Lihat dengan mata kepala anda sendiri bagaimana media propaganda United Malays No Otak, Umno menyerang Anwar Ibrahim kononnya beliau menyokong Israel, sepatah kenyataan beliau diputar belitkan siang dan malam.

Namun hakikatnya, ini semua sekadar sandiwara untuk menutup hubungan dagang mereka dengan Israel. Depan rakyat mereka berlagak jadi hero Palestin, berlagak anti Israel untuk meraih undi Melayu, tapi di belakang? Ptuih!

Mengata orang jahat supaya orang nampak dia baik. Mengata Anwar sokong Israel supaya rakyat melihat mereka pejuang Palestin, anti Israel. Walhal merekalah kawan baik Israel! Ptuih!



ReJaM© "Muncung berkokok ekor bergelumang taik! Ptuih! "

Tiada ulasan: