Rabu, 29 Februari 2012

AdukaTaruna

AdukaTaruna


PERKASA membuat laporan polis ke atas Google.

Posted: 29 Feb 2012 02:22 AM PST

31 Februari, Kuala Lumpur - 10 wakil PERKASA hari ini membuat laporan polis ke atas syarikat gergasi Amerika Syarikat, Google Inc, kerana didakwa menghina Islam, Melayu dan Raja.

"Kami menuntut Google menarik semula paparan Google sekarang. Atau kami akan saman." Tambah Ketua Wira PERKASA, Cuping Merah. - Agensi Berita Fakap

Klik gambar untuk lebih jelas paparan Google yang dimaksudkan.

Adam Adli terima wartikah Freemason.

Posted: 29 Feb 2012 01:50 AM PST

 Adam Adli di tempat kerja gua.

Adam memberitahu gua, dia dan geng paling dibenci oleh PAS Kedah. Dalam hati gua cakap, padan muka lu. Tak macam gua. Gua paling disayangi PAS. Terutama PAS Ganu. Ngeee...

"Sampai terjadi satu peristiwa, kami ditunjuk parang oleh Pemuda PAS Kedah."

"Takper la Adam. Lu ambil cota nih. Gua akan ajar lu bagaimana menggunakan senjata cota bila lu dah daftar kursus kawin nanti."

Kepada anak2 muda yang bergelojak seperti Adam Adli, stay focus tegakkan tajuk yang anda setuju. Parti, jenama dan tokoh adalah kebetulan pada satu2 zaman untuk kita tumpangi. Wallahualam.

Wajah bangsat seekor Mamakthir

Posted: 29 Feb 2012 12:58 AM PST

Inilah pembodek Israel yang sebenar. Cuma wajah Ariel Sharon nya akan kelihatan selepas BN jatuh. Dan inilah ajaran sesat sebenar.




Tiada ulasan: