Selasa, 28 Februari 2012

AdukaTaruna

AdukaTaruna


Tukar Badrulamin kepada TGNA atau TGHA

Posted: 27 Feb 2012 08:35 PM PST

Oleh : AdukaTaruna

Sama ada Badrulamin berkhalwat atau tidak, itu urusan mahkamah. Semoga Badrulamin mendapat perbicaraan yang adil. Langkah kerajaan Selangor memberikan cuti kepada Badrulamin adalah dipuji. Supaya ianya tidak digunakan atau terguna untuk gangguan siasatan.

Tapi stand gua ialah fatonah atau kecerdikan ulama pengikut Imam Mahdi ni dalam memilih tindakan. Stendet. Manusia yang boleh mandamegekan perjuangan kalau tersilap harus dimaki. Supaya tiada sebarang tindakan selesa sambil lewa di masa akan datang.

Kita tukar kepada TGHA atau TGNA. Seorang wanita yang telah kenal lama dan mengadu masalah atau mempunyai masalah telah mengadu. Dan jam 2-3 pagi, TGNA atau TGHA naik ke bilik atau di luar bilik hotel wanita berkenaan. Sama ada ditemani atau tidak. Apa kata anda?

Kata gua, bodooooooh nak mampos. Suruh sahaja wanita itu turun ke lobi atau hantar wakil jemput wanita tu turun ke lobi. Khalwat atau tidak itu urusan mahkamah. Bodoh atau tidak, itu hal lu sendiri. Isu bangsat ni menenggelamkan isu Lynas untuk audien Melayu.

Imam Mahdi kepala ayah lu.

Adam Adli live di Skudai Johor 1 pagi nih.

Posted: 27 Feb 2012 08:22 PM PST


Adam Adli akan berada live di Skudai Johor, pada jam 1 pagi ini. DJ Radio Budu akan membuat liputan dari sana. Jangan lupa. Kepada yang berkesempatan, dengaran www.radiobudu.com pada jam 1 pagi ini. Anda boleh berinteraksi bersama DJ dan Adam melalui skype. Insyaallah.

Tiada ulasan: