Nuffnang

Pengikut

AdukaTaruna

sumber :-

AdukaTaruna


Apakah pembolehubah kestabilan politik di Malaysia?

Posted: 27 Feb 2012 03:22 AM PST



Bukan BN. Tetapi pembangkang. Kerana di dunia ini, pembangkang di Malaysia adalah paling sabar. Dan adakalanya paling bodoh. Bagaimana jika BN menghadapi imbangan dari pembangkang2 seperti negara lain?

Apabila Salem Iklim tewaskan Ali XPDC di pentas PAS.

Posted: 27 Feb 2012 02:51 AM PST






Azizan Bangsat - Badrul Bangsat - Samseng Bangsat

Posted: 26 Feb 2012 09:03 PM PST

Oleh : AdukaTaruna

[1] Meluatnya gua pada Azizan Cenge.

Azizan ni, dia kelompok generasi B. MSK punya istilah generasi X dan Y. Tapi gua tukar generasi B. Generasi bangsat. Generasi bangsat ni dibentuk dalam satu suasana dia bercakap, yang lain angguk. Dalam kelompok jemaah dia.

Zaman Hadi, Azizan, Harun semua lagu tu la. Bila dia sampai ke generasi gua, maka bertembung la. Hadi skang dia punya terkejut perubahan zaman, sampai tiba2 buat statement terbuka tak nak bertanding. Punyalah gila kalau Hadi buat statement tu sebelum dia dilanggar, ditentang luar dan dalam. Akulah PJ, Akulah Presiden, akulah MB, Akulah ADUN, akulah MP, akulah ulama antarabangsa, akulah poligami, semua akulah.

Gua takda masalah pun dengan falsafah berkecuali Azizan Bangsat ni akan isu KUIN. Tapi sikap generasi bangsat tu membuatkan gua lebih bersemangat melawan orang2 tua barua macam ni. Kalau bercakap bab format kebiasaan manusia, samsengnya Azizan, dia dah tua. Samsengnya orang2 macam gua, muda lagi. Banyak perkara yang kami boleh buat bagi melawan samseng2 generasi bangsat macam lu nih.

1. Mula2 kenyataan bangsat Azizan ni ialah mengatakan PAS Pusat takda hak ke atas KUIN Kedah. Masa ni team2 pembaharuan blom diangkat Allah memenuhi PAS pusat. Allah gilirkan keadaan zaman, kan.

2. Pastu, Mahfuz letak jawatan bila Azizan Bangsat menodai mekanisme pemilihan tender di Kedah.

3. Lepas tu Azizan Bangsat cakap demo menggangu ketenteraman awam di KUIN.

4. Skang ni 2 exco enggan terima perlantikan semula. 2 exco ni tak terima tanpa pengetahuan exco2 lain. tu menunjukkan betapaikhlasnya mereka dalam situasi boikot. Mereka tak 'menghasut' exco2 lain.

Pergi mampos la lu Azizan. Priority gua adalah Malaysia Baru. Kalau gua dapati langgar lu jatuh hukum wajib kerana lu halang momentum Malaysia Baru, gua akan ke Kedah. Gua akan ke rumah lu. Gua nak tengok lu tengking gua macam lu tengking wartawan RTM. Test tengok. Wallahualam.

[2]
Gua ada perjumpaan dengan bini orang. Kat bilik hotel. So, jangan buat perangkap nak tangkap gua aa. Gua akan saman siapa2 yang sengaja memfitnah atau memerangkap gua.

Bodoh punya ulama. Pengikut Imam Mahdi kepala ayah lu.

[3]
Kena ada sesiapa yang kumpul data, maklumat, bukti, gambar, identiti siapa2 samseng UMNO yang telah melakukan kekerasan fizikal kepada pengamal demokrasi ketika ini. Dapat jer Malaysia Baru kita boleh membuat tindakan undang2 terhadap mereka.

Kompom ketika itu mereka akan isytihar masuk parti pemerintah yang baru. Dan jika parti pemerintah yang baru itu melindungi mereka, gua boleh cari sekor per sekor kalau2 gua free. Wallahualam.

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT