Ahad, 19 Februari 2012

AdukaTaruna

AdukaTaruna


Anwar bersama gua di Radio Budu jam 6 petang ini.

Posted: 18 Feb 2012 07:39 PM PST

Oleh : AdukaTaruna

Sejak gua berjumpa dengan blogger2 UMNO di Konvensyen Media Sosial BN tempoh hari, gua sudah terer menggunakan tajuk yang gempak2, tapi isi kosong. Kah3.. Kasi naik rating.

Anwar mustahil bersama gua jam 6 petang ni. Tapi gua menjemput semua yang free bersama-sama gua berkongsi idea di Radio Budu. Semua. Kecuali Hjosama Gi. Sebab, asal dia masuk sahaja, laptop 1 Malaysia gua hang.

So, jam 6 petang ini, insyaallah. Bertemu dan berkongsi suara dan idea di www.radiobudu.com. Yang ada skype berserta microphone, sila berikan ID anda di msg FB gua. Yang hanya ada Skype tapi takda mic. G kawan dengan Jean Francoise sana.

Panas! Papa Gomo di program Husam.

Posted: 18 Feb 2012 06:47 PM PST

Oleh : AdukaTaruna



Kebetulan berada di program ADUN Salor, Haji Husam. Video Papa Gomo pula adalah video yang berlainan tetapi diedit sekali. Bagi tujuan menarik audien UMNO masuk blog gua.

Gua berjumpa Papa Gomo ketika cuba menghadiri Konvensyen Media Sosial BN, di Kota Bharu sebelum dihalau keluar. Papa Gomo takut gambarnya dirakam gua. Bagaimanapun Papa Gomo sudi melayan gua dan Jeming berbual2 sekitar 15 minit, walau dengan stail samseng kebudak2an.


Tiada ulasan: