Sabtu, 28 Januari 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Paranoidnya UMNO Kelantan

Posted: 28 Jan 2012 08:03 AM PST


Umno Kelantan: Tawaran Hadi tanda 'Pas bergolak'

28 Januari 2012

KOTA BHARU - Hasrat Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang tidak mahu bertanding pada pilihan raya umum ke-13 akan datang menunjukkan sesuatu yang tidak kena dalam parti itu, kata Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan Datuk Dr Awang Adek Hussein.

Beliau berkata, kenyataan terbuka presiden parti itu adalah sesuatu yang amat luar biasa sebagai petanda bahawa Pas kini berada dalam kancah pergolakan.

"Mungkin ada sesuatu yang tidak kena berlaku dalam parti itu menyebabkan Presiden sebuah parti sanggup menyatakan pendirian terbuka untuk tidak bertanding dalam pilihan raya," katanya.

Beliau ditemui pemberita selepas meyaksikan majlis menandatangani memorandum persefahaman kerjasama pemasaran antara syarikat AFPM Lifestyle Sdn Bhd dengan Jalinan Prospek (M) Bhd di sini, hari ini. Syarikat AFM Lifestyle diwakili oleh Pengarah urusannya, Agil Faisal Ahmad Fadzil, manakala Jalinan Prospek diwakili Ketua Pegawai Eksekutifnya, Haliza Mahidi.

Awang Adek berkata demikian ketika diminta mengulas laporan akhbar hari ini yang memetik Abdul Hadi antaranya berkata keputusan beliau itu dibuat memandangkan khidmatnya yang disifatkan sudah terlalu lama sebagai wakil rakyat, iaitu lebih 30 tahun lepas.

Beliau berkata dengan kenyataan Abdul Hadi itu, Pas tidak boleh bersembunyi dengan pergolakan yang berlaku memberi kesan kepada pemimpin tertinggi parti itu.

"Sebagai parti yang besar, kenyataan itu amat luar biasa, ini mungkin kesan konflik yang berlaku dalam Pas, termasuk isu pemecatan bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Ali," katanya.

"Situasi ini juga mungkin memberi tamparan hebat kepada Mursyidul Am parti itu, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, yang sepatutnya membuat keputusan seperti itu memandangkan beliau telah uzur dan sudah lama sebagai Menteri Besar Kelantan," katanya. - Bernama

UMNO Kelantan ni memnag paranoid!! Orang tawar diri tak mahu bertanding... derang kata PAS bergolak. Ciittt..!! Apa punya mentaliti daa.

Weh... itu satu contoh yang baik yang menunjukkan para pemimpin PAS tidak gila pada jawatan dan kedudukan seperti UMNO. Apabila rasa dah tak mampu nak pikul amanah.... tak payahlah bertanding. Kasi peluang orang lain pulak. So.. apa masalahnya. Itu satu tindakan yang paling macho.

Lepas tu, mereka nak kenen dan perli pulak ke Tok Guru Nik Aziz. Paranoid betoi!! Walau pun dia dah lama memimpin Kelantan tetapi kepimpinannya masih diperlukan oleh rakyat Kelantan.

Selain itu, dia masih mendapat kepercayaan parti. Selagi dia mampu dan selagi rakyat masih sayangkannya, mengapa harus dia berhenti??

Dia tak perlu ikut kemahuan UMNO, sebab bukan UMNO yang pilih dia. Dia diberi mandat oleh rakyat. Jadi, UMNO boleh shut up dan jangan menyibuk??

Apakah UMNO Kelnatan sedar yang mereka tak boleh nak tawan Kelantan kerana pengaruh Tok Guru Nik Aziz terlalu kuat di Kelantan?? Aha... UMNO takut dengan pengaruh Tok Guru, ek?

Hahahaha.... tau tak per!! Dan, tak mananyer PAS bergolak. PAS maintain kukuh, malah bertambah sejahtera setelah terkeluarnya duri dalam dagingnya. InsyaAllah... PAS akan kekal memerintah Kelantan. So... UMNO Kelantan bersedialah untuk gigit jari.

Hidup Tok Guru Nik Aziz!! Hidup PAS!! Hidup rakyat Kelantan!!

Panglima Perang Akidah... Hassan al-Parasit??

Posted: 28 Jan 2012 06:00 AM PST


Panglima Perang Akidah yang tersohor...opppss, tersungkur di Selangor berkata...

"Saya digugurkan dan dipecat kerana saya telibat dalam hal-hal akidah. Di Selangor saya tak bagi orang Melayu minum arak tetapi siapa yang menentang? Bukan DAP saja yang menentang (tapi) orang Melayu. Siapa di antara orang Melayu itu? Pemimpin-pemimpin Pas."-Antarapos.com

Kah kah kah kah kah...

Apa??? Dipecat sebab you tak bagi orang Melayu minum arak???

Hello... hello.... Hassan al-Parasit, mana lu punya bukti?? Don't 'twist and turn' apa sebenarnya yang terjadi. Ishhh.. ishhh... ishhh.... Don't make up story versi Hassan Ali. Cakap jer ler, sebab you tak dapat jadi embi, kan senang.

Dah terpecat, dia sondol sana, sondol sini... macam orang kena gila babi. Round sana round sini, cuba mencari simpati dan cuba tegakkan benang basah supaya berdiri. Weh... benang basah takkan boleh berdiri. Lebih-lebih lagi, orang dah tahu, siapa sebenarnya Hassan bin Ali. So.... piiggiidaahh!!

Kah kah kah kah kah....

Kesian Hassan al-Parasit... tunggu masa jer nak 'mati'


Tak dapat tanduk.... usik telinga pun jadilah

Posted: 28 Jan 2012 04:00 AM PST


Pathetic betoi para pemimpin UMNO ni. Banyak dalam kalangan mereka yang cakap macam orang tak der otak. Perhaps, kerana otak mereka telah dibonzaikan buat sekian lama kot. Lantas, mereka tak boleh mengeluarkan kenyataan yang masuk akai atau yang bernas.

Apa yang keluar daripada minda mereka.... sampah belaka!!

Salah seorang yang very obvious tak cerdik ialah si Zahid Hamidi. Macamana si Najib boleh pilih si mamat berotak trash ini, jadi menteri tak tau ler. Mungkin.... dia ni, Najib boleh harapkan untuk simpan dan tutup taik pekongnya, semasa dia bertakhta di Kementah dulu kot?? Maybe he's good at that. Hmm... whatever. Lantak kamu ler.

Berbalik kepada citer si Zahid Hamidi. Mengapa aku kata dia ni pathetic dan tak cerdik??

Bangang wa cakap you all. Oleh sebab, dia tak dapat nak 'lanyak' Guan Eng... maka dia 'usik' anak kawan tu. Kononnya... setelah menyertai program PKLN anak dara si Guan dah jadi bertambah baik.

Apakah dia cuba imply.... kononnya sebelum ini anak dara Guan Eng teruk perangainya?? Then... memandai pulak dia kata, kononnya Guan Eng akui PLKN itu bagus ler.... Guan Eng berterima kasih pada dia ler... Ishhh, pe...ra...san!

Cer komer pikior. Tak ke pathetic si bingai ni??

Weh....udah-udah ler tu jadi oportunis. Jangan ler nak exploit menyertaan anak Guan Eng dalam program PLKN untuk memberi gambaran yang indah-indah tentang kerajaan. Jangan guna anak orang baik-baik untuk 'make up' imej kerajaan BN. And, most importantly..... jangan temberang!! Jangan kuat labon!! Jangan buat citer!!

Muka tak malu betoi mamat ni. Huh... Komer baca apa kata Guan Eng:

"My daughter is a good kid and is the same before and after joining the NS camp. Both my father and I had never told the defence minister as claimed by him and neither had we thanked him for it"

Nak tahu banyak lagi, klik kat sini dan sini

Dan.... tak payah ler nak ambik pot hal anak dara orang. Kamu jaga ler anak-anak pompuan kamu. Harap-harap, kamu tak bertumbuk lagi dengan orang disebabkan kerenah anak kamu.

Selain itu.... kamu jaga ler Kementah tu baik-baik, jangan sampai banyak sangat terpalit dengan pelbagai 'taik' dan asyik kena 'pau' jer. Kena 'pau' pulak tu bukannya sikit-sikit... ratusan juta RM!!

Tolong.... jangan bikin malu negaraku yang tercinta, dek pelbagai skandal dalam Kementah.

Dihantui mimpi ngeri jika RCI siasat NFC

Posted: 28 Jan 2012 01:20 AM PST


Banyak pihak, khususnya pihak pembangkang mau agar RCI ditubuhkan bagi menyiasat skandal NFC yang melibatkan bukan sikit-sikit duit rakyat tetapi RM250 juta. Banyak duit tu...

Semalam, Muhyiddin Yassin berkata RCI tak perlu kerana tindakan menyiasat yang dilakukan oleh kerajaan sudah mencukupi. Hahahaha.... kerajaan yang tak berintegriti nak menyiasat 'taik' sendiri?? Boleh percaya ka??

Mengapa agaknya Muhyiddin beriya-iya tak mau RCI ditubuhkan untuk menyiasat skandal ini?? [Baca sini]

Sonang jer jawapannya. Sebab, kalau skandal ini digali oleh RCI, alamatnya lebih banyaklah 'muka' yang akan dikesan ada 'taik' lembu di muka mereka. Kalau pak menteri yang ada kesan taik lembu di muka mereka, maka gelaplah harapan untuk menang dalam PRU13. Takut ditolak oleh rakyat beb!! Worse... kalau nasib tak baik.... terkeluar daripada senarai calon. Haru yob!!

Ingat lagi tak amaran yang dikeluarkan Shahrizat. Pemimpin UMNO mana yang tak ada masalah. Cer cakap... cer cakap... Uishh.... dalam maksud makcik tu. Yes... vey deep indded!! Amaran tersirat tu beb!!!

Seperti yang semua sudah sedia maklum, semasa projek itu diluluskan... Muhyiddin Yassin ialah menteri yang bertanggung jawab. Aha... now you see. Maybe ada sesuatu yang Muhyiddin tak mahu umum tau??

Kalau RCI siasat, everything... semua yang di'gali', will be made public. Everything and semua yang terpalit will be EXPOSED!!

Eeeee.... ngerinyer!!

Gapo nak undur diri dan tak mau bertanding lagi,Tok Guru??

Posted: 27 Jan 2012 11:45 PM PST


Tok Guru Haji Hadi melahirkan hasratnya untuk mengundurkan diri daripada bertanding dalam PRU13 nanti??

KUALA LUMPUR, 28 Jan — Disebalik persiapan dan harapan Pakatan Rakyat menawan Putrajaya, Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang melahirkan hasrat mahu berundur daripada bertanding pada pilihan raya umum ke-13 tidak lama lagi.

Kata Hadi, keputusan itu dibuat berdasarkan kepada khidmatnya yang disifatkan sudah terlalu lama menyandang jawatan sebagai Yang Berhormat. [Seterusnya di sini]

Wait a minute.... wait a minute... Apakah kerana kemelut Hassan Ali yang mendorong beliau berbuat demikian??

Maklumlah.... namanya sering dikaitkan dengan perbuatan khianat Hassan Ali and the geng, dalam isu UG. Lantas, demi kesejahteraan parti yang dicintai serta mungkin juga untuk menjaga maruah diri, maka Tok Guru berkira-kira untuk mengundur diri?? Wallahua'lam...

Tapi, sekiranya ini berlaku, kita akan kehilangan seorang tokoh yang amat disegani pihak lawan dan kawan. Walau bagaimanapun kita berasa lega kerana beliau serahkan hasratnya itu kepada parti dan akan akur dengan apa jua keputusan parti. Pun begitu.... jika masih diperlukan, beliau hanya mahu bertanding untuk satu kerusi sahaja. Terpulang kepada parti samada mahu melatakkannya di DUN atau pun Parlimen. Alhamdulillah....

Walau pun beliau seorang ulama, namun beliau juga manusia. Ya, manusia tidak ada yang maksum. Manusia tetap ada membuat kesilapan samada disedari atau pun tak sedari. Sebab itu, manusia mesti selalu muhasabah diri dan perbaiki kelemahan diri. Selalu minta ampun pada Allah SWT. Mungkin itulah yang telah dilakukan oleh Tuan Guru Haji Hadi. Wallahua'lam...

Oleh demikian, beliau terus istiqamah bersama perjuangan parti yang dipimpinnya. Inilah yang dikatakan pejuang..... sedar diri dan rela berkorban demi perjuangan dan parti. Tidak gila kuasa dan tidak kejar pangkat dan kedudukan. For better or for worse... terus istiqamah bersama perjuangan dan parti.

Tak macam yang 'sorang' tu... tak dapat apa yang diingini, mula tunjuk 'belang' dan his true colours. Go round 1Malaysia bikin roadshow untuk buat onar dan cuba perbodohkan rakyat.

Well... too bad. Rakyat dah tahu siapa sebenarnya kamu...


Anwar... manusia TER-PALING... SEKALI

Posted: 27 Jan 2012 10:00 PM PST

Kredit kepada tuan punya gambar


Hahahaha...

Tiga perkataan sekali gus aku guna untuk memggambarkan manusia bernama Anwar Ibrahim, walau pun ketiga-tiganya tak boleh digunakan sekali gus dalam satu masa. Tapi... demi Anwar, aku guna jugak.

Ceewaahh... Ini mesti ada orang kata aku 'gila' Anwar. Aaaahh.... mampus pi la. Peduli apa aku.

Yes... Anwar ialah:

Manusia PALING JAHAT!!
Manusia PALING TAK GUNA!!
Manusia PALING TAK RELEVEN
Manusia PALING PORNO!!
Manusia PALING KUAT NAFSU SYAITAN-nya!!

Hahahaha.... mana yang negatif tu Anwarlah yang PALING. Itu mengikut otak lembu puak dan juak UMNO dan propaganda yang cuba disuntik ke minda rakyat. Well... they can always try but the rakyat are not stupid. Mereka dah cerdik..

But, on top of that.. Anwar jugalah manusia yang:
  • PALING DIGERUNI
  • PALING DITAKUTI
  • PALING DISENGALI
  • PALING BIKIN MEREKA TERCIRIT

UMNO... UMNO.... mereka tak sedar, bahawasanya.... merekalah yang paling CELAKA!! Mintak maaf ler.... Dengan UMNO ni, ambo tok leh nak berlembut. Kena kasor-kasor lebih. Baru dapat kepuasan. Kalau tidak, ibarat makang... tapi tak kenyang!!

Sekian, wassalam dan wallahua'lam.

Siapa mengena; Siapa Terkena??

Posted: 27 Jan 2012 08:45 PM PST


Roadshow Hassan Parasit terpalit taik!!
Sekilas pandang, gambar ni ada....
bayangan kuda sedang memperkuda

Kah kah kah kah kah....

Siapa mengena dan siapa yang terkena agaknya, ek??

Report jangan tak report!!

Dedahkan kebenaran, serlahkan kebatilan!!

Kah kah kah kah kah.....

[sini]

Mengapa baucer buku 1Malaysia dijual??

Posted: 27 Jan 2012 07:00 PM PST


Ramai orang tertanya-tanya, mengapa para pelajar yang dapat baucer buku 1Malaysia tidak menggunakannya secara bermanfaat??

Nak tau mengapa??

Setelah soksek-soksek.... ini jawapannya. Mereka kata.... buat apa beli buku sebab kalau baca buku tu pun tak dapat apa-apa. Aaaiikk???

Ini kerana kata mereka.... ilmu daripada buku tu nanti tak berkat. Aaaiiikk??

Sebab... kerajaan tak ikhlas. Sebab... ada udang di sebalik batu. Sebab... kerajaan nak pancing 'udang' tersebut untuk terus berpaut pada kuasa. Dan... pulak tu kemungkinan besar, kerajaan guna duit hutang, yang later on terpaksa ditanggung bebannya oleh semua rakyat Malaysia.

Jadi, kata mereka, lebih baik jual jer baucer tersebut... dan duitnya boleh pergi makan KFC ke... Piza ke... buat duit minyak ke... or apa-apa sajalah.

Kalau makan... kuar jadi taik. Kalau beli duit minyak.... kuar jadi asap. Puas hati!!

Kah kah kah kah.... Itulah citernyer.

Sekian wassalam, wallahua'lam.

Wayang TAIK Datuk T-AIK

Posted: 27 Jan 2012 05:53 PM PST


First... JANTAN

Then... BETINA

Now... MAKNYAH??

Fuuhhh.... Memang DAHSYAT!!

Wayang Taik daripada Datuk T-aik

Kah kah kah kah kah...

[sini , sini dan sini]

Tiada ulasan: