Isnin, 16 Januari 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Awas!! Buaya akan NGAP rakyat Selangor

Posted: 16 Jan 2012 07:00 AM PST


Najib hampir menitiskan air mata??
Hahahahaha...What a joke!!

Anyway, teghoyak ler....
Keluarkanlah air mata buayamu itu

Kah kah kah kah

Air mata buaya tu beb!!
BUAYA yang akan....
Yang akan.....
Yang akan.....
NGAP rakyat Selangor hidup-hidup!!

[Ceritanyer di sini]

Kroniknya "permanent head damage" si Hassan Ali

Posted: 16 Jan 2012 04:47 AM PST


Keadaan si Hassan Akidah sudah menjadi semakin parah. Dia dah bercelaru dan haru-biru gara-gara kena singkir daripada PAS dan EXCO Kerajaan Negeri Selangor. Fikirannya meracau dan jiwanya semakin kacau.

Memang betoi kata Pak Bakaq Penarik Beca, dia mengalami "permanent head damage". [sini] Mana tidaknyer.... dia yang parasit tetapi dia kata orang lain pulak parasit. Macam orang gila, mampus dia tak kata dia gila, sebaliknya dia akan kata orang lain yang gila. Hassan Akidah dah jadi macam tu ler, akibat "permanent head damage" yang dideritainya.

Teruk dam kronik amat dah mamat ni. Tak cukup dia kata, ada parasit dalam PAS, dia buat cerita pulak kononnya Anwar akan halalkan homoseksual jika dipilih mentadbir Kerajaan Persekutuan. nanti. Dahsyat betoi tuduhan tu... Satu fitnah tu... [sini]

Fuuhh... Nampak sangat Anwar amat digeruni. Mati-matian dia cuba fitnah Anwar dengan tuduhan keji semata-mata untuk mencalarkan imej dan reputasinya. Walaupun dia kata dia takkan masuk UMNO, tetapi tindak tanduknya macam barua UMNO jer. Mungkin dia mahu orang melihatnya sebagai seorang 'free lance mercenary' yang berperanan menyerang Anwar. Sudahlah!! Rakyat tetap mempunyai persepsi yang awak tu, barua UMNO. Barua yang buat kerja kotor untuk UMNO dari luar.

Pada aku ler, serangan Hassan Akidah terhadap Anwar, tidak akan memberi kesan yang siknifikan, baik kepada Anwar maupun kepada Pakatan Rakyat. Sebaliknya, ia hanya akan melonjakkan lagi populariti Anwar dan Pakatan Rakyat. Rakyat tahu Hassan hanya seorang sour grape yang baru kena pecat. Dia kini terkial-kial untuk terus kekal relevan dalam arus politik negara demi kepentingan dirinya sendiri. Demi fuuluuss beb!!

Malangnya, sekarang he's nobody. Rakyat hanya melihat dia sebagai manusia yang tak boleh dipercayai dan yang telah mengkhianati partinya sendiri. Dia kini menjadi manusia yang diperlembukan untuk cuba menjejaskan peluang Pakatan Rakyat yang kini semakin gagah menuju Putrajaya.

Hassan Ali... sedarlah yang awak kini keseorangan. Rasanya ramai yang dulu rapit dengannya tetapi mungkin kini, perlahan-lahan mula menjauhkan diri. Mengapa??

Keceluparan mulut kamu itulah yang telah menyebabkan orang hilang hormat pada kamu. Makin cepupar mulut kau, makin orang benci. Oleh itu, dengarlah nasihat Tok Guru. Jaga mulut tu dan muhasabahlah diri.

Parasit nak dedah parasit

Posted: 16 Jan 2012 12:01 AM PST


Parasit nak dedah parasit??
Kah kah kah kah

Parasit... Parasit...
Shut up and go fly a kite!!
[sini]

Kita bakor jer!! Kita bakor jer!!

Posted: 15 Jan 2012 10:00 PM PST


Komik transformasi Najib??
Di sekolah-sekolah?

Ouchh!! Racun tu!!
Bisa meracuni minda anak-anak kita.
Jangan biarkan!! Jangan biarkan!!

Anak kita bawak balik,
Kita kumpulkan semuanya...

Kita bakor jer!! Kita bakor jer!! Kita bakor jer!!

[Citernya di sini]

Hero Baru??

Posted: 15 Jan 2012 08:00 PM PST


Apakah dia ni akan jadi hero baru kita??

Hero... yang akan menyemarakkan lagi sokongan kaum India kepada kita. Jika budak ini dianiaya, ia pasti akan menimbulkan isu dalam kalangan kaum India. Mengapa masa Tok Guru Nik Aziz diancam bunuh, tiada tindakan diambil ke atas budak setengah masak tu??

Walau pun ada report polis dibuat tetapi senyap jer sampai ke hari ini. Tetapi, dalam kes budak ini pulak, dia terus ditangkap untuk disoalsiasat. Double standard tu weh.... Apa barang macam ni??

Apa yang dia kata pun, bunyinya macam gurauan jer. Maybe, it's just for fun. Saja suka-suka...

"Najib is coming to our campus... let's bomb his helicopter...".

Rasanya, ia lebih bunyi gurauan daripada ancaman. But... kalau dah polis rasa itu ancaman, siasat pi la. Tapi implikasinya tetap ada. Sure.... sokongan terhadap Najib@UMNO@BN akan sedikit sebanyak terjejas, especially dari kalangan anak muda dan kaum India.

And this not good for UMNO@BN, setelah sokongan bukan-Melayu sudah lari kepada Pakatan Rakyat. Hangpa nak tunjuk ek....hangpa terimalah kesannya. As for Pakatan Rakyat isu ini pasti akan memberi bonus kepada mereka.

Hidup Pakatan Rakyat!!

Demi tak mahu kalah...

Posted: 15 Jan 2012 05:45 PM PST


Kalau Pembangkang kuat, rakyat pasti akan menikmati pelbagai habuan. pembangkang cuma perlu 'jolok' jer, maka akan bertaburan 'buah-buah' yang bakal dinikmati oleh rakyat.

Inilah situasi yang berlaku sekarang, terutama menjelang PRU13. Demi memancing undi daripada rakyat, pelbagai habuan jatuh ke riba rakyat. Alhamdulillah.... Ambik jangan tak ambik!!

Fuuhh.... ada yang dapat RM200, lepas tu dapat lagi RM100 dan ada yang dapat RM500. Malah, ada yang dapat kesemuanya. Hahahahaa.... Pakcik kayo!! Pakcik kayo!! Bergasak-gasak kerajaan UMNO@BN beri macam-macam pada rakyat. Nampak sangat mereka sekarang sudah semakin terdesak untuk mendapatkan sokongan rakyat. Mengapa??

Sebab... pembangkang iaitu Pakatan Rakyat sudah semakin mendapat sokongan, sedangkan UMNO@BN semakin dipinggirkan. Rakyat dah sedar yang Pakatan Rakyat lebih reliable untuk menjaga kebajikan rakyat. So, mau tak mau UMNO@BN terpaksa ler berlagak macam banyak duit. Tabur duit untuk itu dan ini dan tabur janji di sana dan sini. Terpaksa beb!!

Sebenarnya, mereka bukannya ada duit tapi terpaksa berlagak, sebab.... tak nak kalah dengan pembangkang terutama yang menjadi kerajaan memerintah di Pulau Pinang, Selangor, Kedah dan Kelantan. Kerajaan Pakatan Rakyat di negeri-negeri tersebut cekap memerintah dan mengurus kewangan negeri masing-masing. Jadi, mereka ada lebihan wang. So... mereka jamulah rakyat ikut kemampuan mereka, agar rakyat dapat sama-sama menikmati kemakmuran ekonomi negeri mereka. Merakyat ekonomilah katakan.

Tapi... UMNO@BN lakukan sebaliknya. Mereka menkendurikan ekonomi dan hasil bumi negeri, untuk diri dan kroni. Rakyat tidak dipedulikan. Mampuih pi!! Apabila Pakatan Rakyat disanjung dan dipuji, mulalah mereka iri hati dan kini cuba buat itu dan ini untuk memenangi semula hati rakyat. Pigiiiraahhh!!

Rakyat jangan lupa... habuan yang mereka beri itu adalah wang hasil hutang. Itu tak mustahil memandang hutang negara kini mencecah RM437 bilion. Tak caya, baca sini.

Mak datuk!! Banyaknyer hutang. Sebab tu, Guan Eng dah bagi amaran, kalau rakyat terus beri mandat kepada UMNO@BN maka tidak mustahil negara akan muflis. [sini] Uuuuuu... na'uzubillah. Bala dan malapetaka buat kita you all. Dahsyat... Dahsyat.. Punyaler tak nak kalah, mereka sanggup berbelanja di luar kemampuan sebenar mereka. Yang terpaksa menanggungnyer kelak ialah kita, rakyat Malaysia.

Sebab itu, kita kena bijak memilih kerajaan. Pilih yang bijak, cekap dan yang amanah dalam mentadbir ekonomi dan kewangan negara. Contoh dah ada di depan mata. Nak curiga apa lagi. Orang Melayu, jangan takut dan jangan terpedayaler dengan propaganda UMNO. Takkan Melayu hilang kuasa di Malaysia. Yang hilang kuasa hanya UMNO. Melayu akan terus hidup di bawah Pakatan Rakyat, insyaallah.

Melayu yang kita mahukan ialah Melayu yang tidak bertongkat. Aha, Melayu yang bukan hanya mengharapkan ikan diberikan kepada kita, tetapi Melayu yang pandai menggunakan pancing yang diberikan. Jangan jadi Melayu UMNO beb!! Jadilah Melayu yang bermaruah.

Sebab itu.... UMNO mesti kita kuburkan. Kita mesti bina Malaysia tanpa UMNO. Jadi, PRU13 ni nanti... undilah sapa saja asalkan bukan UMNO. Jadikan Pakatan Rakyat pilihan anda. Tak salah kita mencuba dan berubah cita rasa, kan??

Demi rakyat, ubah dan selamatkan Malaysia!!

Bum bum chak jer...

Posted: 15 Jan 2012 03:30 PM PST


Apabila 'nyawa' sudah di hujung tanduk, kepala lutut boleh menggelotor dan peluh jantan pun boleh mencurah keluor.

Itulah agaknyer keadaan yang berlaku pada Najib. Kesian dia... tentu gelabah tak keruan, kan??

Kelakar.... kelakar... Ada budak nak bom helikopter yang akan dinaiki oleh Najib. Kononnya, budak tu tulis dalam pesbuk dia. Hai... takkan ler nak bunuh orang, then hebahkan pulak dalam pesbuk?? Tak masuk akai. Bodoh ler kalau hebohkan rancangan tu.

Weh... itu menunjukkan, dia main-main jer la. Itu acah bebudak jer ler. Nape ambik serius sangat. Haishhh... Takkan ler acah bebudak pun sudah nak gabra semacam jer. Mungkin juga, itu cara bebudak tunjukkan kebencian pada Najib, kot?? Tapi.... taklah sampai dia nak bom betoi-betoi. Joking jer tu.

Ek ele.... Apakah ketakutan sudah mengakibatkan puak-puak ni hilang sense of humour mereka??

Lawak... Lawak....

[sumber]

Tiada ulasan: