Isnin, 9 Januari 2012

Era Pasca

Era Pasca


Bebaskan Rakyat!!

Posted: 09 Jan 2012 03:01 AM PST

JIKA RAKYAT BANGUN MELAWAN..
TIADA KERAJAAN YG KEKAL DALAM DUNIA!
901 TURUN TIBAI ROSMAH..
KAH KAH KAH


TTR 901 Laungan Reformasi Bergema!

Salam perjuangan pada semua..
ucapan tahniah juga pada rakan rakan, sahabat sahabat handai..
ucapan tahniah juga pada anak anak muda yg berani turun tibai rosmah pagi tadi.. kah kah kah

salam juga kepada blogger2 babi umno apco yg meroyan bagai nak mampos..
bila tidak dapat menerima hakikat bontot saiful kini tiada lagi harganya.. kah kah kah

walaupun ideologi gua tidak sama dgn PAS, KEADILAN, DAP..
kerana gua ber ideologi S.
gua tetap menyokong kebaikan dan membenci kejahatan..

gua bersama dgn baginda reformasi dan melepak dgn milo suam dan nor piterah (yuyu luna) dan 2 lagi gua tak tau nama.. datang sekitar jam 7.20 pagi dgn kami membawa sedikit harapan setelah bersarapan nasi lemah kuih karipap di depan LHDN.. yg anwar ibrahim akan di bebaskan..

adapun pelbagai ceritera yg hadir sejak semenjak dari pagi dgn di hiasi hujan gerimis bomb
sepoi sepoi bahasa.. ini adalah kebanggaan rakyat malaysia..

ramainya yg hadir menjadikan gua senyap seketika..
sambil memerhatikan gelagat anak anak muda..
laungan reformasi dan bebaskan rakyat bergema seantero kawasan itu hatta sehingga
membangunkan makcik2 di LHDN utk keluar melihat suasana yg sangat tenang..

di sini logika berkisar mengenai ke logik akal.. yg mana perkasa dan pekida telah datang seramai 30 org termasuk dgn 100 NGO yg di anggarkan 20 org.. kah kah kah
hanya mampu mereka berdiri megah di tangga masjid wilayah.. kah kah kah

1 perkara yg bermain di kepala otak gua.. anak muda ini sanggup datang walaupun tidak di bayar??
merimaskan kepala gua yg memang serabut dgn pelbagai masalah.. terfikir gua bahawa..
inilah dia yg di katakan rakyat mempunyai kuasa yg mutlak!

inilah juga yg di katakan keikhlasan tidak dapat d beli dgn kewangan..
mampos najib razak.. sebab rosmah mansor.. kah kah kah

bila rakyat di tindas oleh kaum bangsawan minoriti..
maka majoriti akan bangun melawan
dgn slogan lawan tetap lawan!

dari itu gua ucapkan terima kasih kepada yg sudi hadir..
dgn membawa sedikit pengertian dalam diri gua..
anak muda mahukan kebajikan dan hak mereka!

seperti mana yg kita anak anak muda ketahui..
dunia ini milik anak anak muda!
malaysia ini milik anak anak muda!
bukan milik kaum bangsawan perompak wang rakyat umno!

kita sering di tindas, di aniaya, di zalimi dan di permainkan..
takala umno begitu ghairah memukul gendang di kaca tv
dgn slogan org muda sokong BN,
anak muda menyahut panggilan itu dgn laungan Reformasi!

tapi harus di ingat..
ini adalah permainan reverse psikologi dari APCO..
sama terjadi seperti di perak..
jadi berjaga jaga lah wahai anak2 muda semua..
dgn permainan baru pemakan manna dan salwa ini..

dari itu gua rasa terharu dgn pembebasan anwar ibrahim..
pakcik tua ini adalah pencetus kebangkitan anak anak muda..
dan anak anak muda lah yg akan mewarisinya..
jadi lah sebahagian dari sejarah itu..
insyaallah..


YG INI TOLONG LA BEB
JGN WARISI OK..
KAH KAH KAH

ATAU INI
MAMPOS KITA NANTI..
KAH KAH KAH





live!!! dari mahkamah - pigi jahanam dengan syarat

Posted: 08 Jan 2012 04:45 PM PST











Tiada ulasan: