Rabu, 25 Januari 2012

Bila Harimau Sudah Menaip...

Bila Harimau Sudah Menaip...


Memalukan Agama Islam

Posted: 24 Jan 2012 12:12 PM PST

Jika UMNO dan sekutunya masih berperangai mengalahkan kafir laknat dan Yahudi laknatullah, sebagaimana aku melihat perangai kurang ajar mereka di SINI, dan SINI, aku amat percaya bahawa menentang UMNO dan sekutunya sudah jatuh WAJIB.

Sudah mahu masuk 4 tahun aku tidak berpihak dalam politik, akhirnya, aku merasakan bahawa memang pengikut-pengikut UMNO dan sekutunya yang berlagak samseng cukup memalukan Agama Islam.

Aku lahir di PD dan belajar di PD. Sekolah rendahku ada 6 kelas bagi setiap darjah dan setiap satu kelas ada 36 orang. Rakan-rakan aku bukan sahaja Melayu tetapi dari semua bangsa. Aku pernah berkongsi nasi lemak dengan rakanku yang berbangsa India dan Cina. Aku cukup khuatir, perangai binatang pengikut UMNO dan sekutunya membuatkan hubungan kami penuh syak wasangka.

Jika Allah menerima doa aku untuk melaknat Melayu yang memalukan Islam itu, aku ingin berdoa agar kudrat kaki dan tangannya ditarik balik, mulutnya dikunci dan hidupnya dipanjangkan. Biar dia terseksa.

Bersama-sama kita "Amin" kan doa ku itu.

Jika lagi sekali geng-geng ini memalukan agama Islam, AKU BERJANJI UNTUK MENENTANG MEREKA DENGAN MENAIKKAN PANJI-PANJI ASALKAN BUKAN UMNO di blog ini. Ini janji aku.

ILMU, bab ni hangpa kena teguq PM

Posted: 24 Jan 2012 10:49 AM PST

Apakejadah kalau duduk dalam UMNO, boleh bercakap di Perhimpunan Agung UMNO dan diberi hak memakai nama UMNO dihujung perkataan ILMU, tetapi tak tegur PM bab hal-hal yang sesat dan menyesatkan?

Apa pula beza PM dengan Al-Arqam kalau impak gambar ini "boleh" menyesatkan pengikut-pengikutnya? ILMU kena jawab.

Dan, muka mamat sebelah PM tu macam muka mamat yang nak tempeleng Adam Adli kan? Abang dia kot?

dari blog Anak Sungai Derhaka:

Tepung Tawar Van: Najib buat kerja Khurafat!


KOTA BHARU 24 Jan. - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menepung tawar 15 buah van Skuad Sayang yang akan digunakan oleh Pergerakan Wanita UMNO dalam memberi perkhidmatan kepada rakyat di Kelantan.


Majlis ringkas tersebut berlangsung di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa di sini, selepas ketibaan Perdana Menteri pada pukul 11.50 pagi ini.

Turut sama Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Dr. Awang Adek Hussin; Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi dan Ketua Wanita UMNO Kelantan, Datin Datin Rahimah Mahamad.

Terdahulu, Najib yang juga Presiden UMNO, mengadakan perjumpaan tertutup dengan pemimpin Barisan Nasional (BN) Negeri Kelantan, selama kira-kira sejam.

Perdana Menteri kemudiannya menghadiri majlis menyambut menantu yang diadakan oleh Setiausaha Politiknya, Datuk Mohd. Fatmi Che Salleh di kediaman Mohd. Fatmi di Jalan Hospital di sini. - BERNAMA

Menepung tawar tu kerja khurafat.. tengoklah apa yang terpampang dalam e-fatwa di bawah ni.. kalau tak jelas sila klik pada image..


Salam Tiga Line

Posted: 24 Jan 2012 10:25 AM PST

Ada yang kata, geng 3 line itu adalah PEKIDA. Ada yang kata mereka adalah serpihan PEKIDA. Ada juga yang kata, ia adalah kongsi gelap Melayu. Siapapun mereka, aku tak berminat nak ambil tahu.

Masalahnya, anak buah aku, baru kena lepuk dengan aku sebab salam dengan aku siap nak cangkuk tangan aku. Dia kata, ini salam 3 line. Aku tanya dia "PEKIDA ke?"..Dia kata "A'ah".

Aku tanya "Pergi berdakwah kat mana?"..Nampak naif je soalan aku ni.

Dia kata " Kalau pergi ngeteh, kalau ada polis tangkap, kata sedang berdakwah. Polis kompom lepaskan".

Aku menjawab dengan manja "Dakwah abah kau cenggitu".

Kawan aku cakap, kalau nak cari geng Tiga Line kat Seremban, cari kat Fortune Temiang. Cari kat Masjid memang payah nak jumpa.

Aku bukan nak buka hal 3 Line ni sangat, cuma nak "berdakwah" hal Salam diorang ni. Salam Ustaz kat TV Al Hijrah pun semacam gak aku tengok. Cerita panjang tak guna, kita layan je kuliah Ustaz Fathul Bari ni.


Tiada ulasan: