Khamis, 12 Januari 2012

Biaqpila

Biaqpila


Lelaki Gila Seks Tersangkut ‘Anu’ Di Lubang Bangku!

Posted: 12 Jan 2012 04:00 AM PST


Di akhir zaman ini, ramai manusia menjadi semakin gila dan pelik dalam tingkah laku mereka.

Semalam penulis menerima satu emel yang disertakan keratan akhbar mengenai satu kejadian 'pelik' tetapi agak lucu sebenarnya yang terjadi di Hong Kong.

Tidak dapat dipastikan tarikhnya tetapi yang pasti ia mendapat liputan besar-besaran oleh media massa di tanah jajahan China itu.

Ia mengenai betapa empat anggota mencari dan menyelamat (SAR) Hong Kong terpaksa menghabiskan masa hampir empat jam di sebuah taman semata-mata untuk mengeluarkan zakar seorang lelaki yang tersangkut di salah satu lubang sebuah bangku yang terletak di kawasan berkenaan.

Menurut lelaki malang tersebut, zakarnya tersepit dan tidak boleh dikeluarkan ketika dia menggunakan lubang besi di bangku itu untuk melakukan onani, astaga!

Lelaki yang bernama Le Xing, 41 tahun, dipercayai menghidap sindrom kelainan seks.

Untuk pengetahuan anda, lubang besi pada bangku tersebut agak kecil tetapi Le Xing 'memaksa' juga penisnya masuk ke dalam lubang itu untuk melepaskan hasrat berahinya.

Yang kelakarnya, ketika zakarnya tegang dan membesar dia, menjadi panik sebab dia tidak boleh mengeluarkan 'anunya' itu dari lubang tersebut.

Zakarnya yang cedera juga membengkak hingga menyukarkan lagi usaha untuk 'membebaskan' anunya.

Akhirnya Le Xing menelefon polis untuk meminta pertolongan.

Untuk mengeluarkan zakar tersebut, anggota SAR terpaksa membawa Le Xing bersama dengan bangku besi sepanjang 2.5 meter itu sekali ke hospital.



Bagaimanapun pakar perubatan di sana menyifatkan lelaki tersebut sangat beruntung kerana zakarnya masih 'OK' ketika dikeluarkan dari lubang besi bangku berkenaan.

Inilah masalah kalau dah terkena penyakit gila seks ini, bangku pun nak disondolnya!

Moga kita dan keturunan kita dijauhkanlah daripada penyakit yang entah apa-apa ini. – Oleh SYAHRIL A. KADIR (mynewshub.my)



KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

UTUSEKS KAKI BOM

Posted: 11 Jan 2012 11:00 PM PST



DEY MACHA!!!
UTUSEKS NI KIRA HEBAT GILA VAVY LA
KETUA POLIS KL PUN TAK TAU LAGI SAPA YANG BAWA BOM
DEPA TENGAH DOK SIASAT
TUP-TUP UTUSEKS DAH TAU
YANG BAWA BOM TU ADALAH PESERTA HIMPUNAN
KONONNYA SUMBER POLIS BAGITAU KAT DEPA
KEPALA HOTAK PUNYA BERITA
KAH! KAH! KAH!

APA KEJADAH PESERTA BAWA BOM
NAK PI BUNUH DIRI KA APA?
KAH! KAH! KAH!



CUBA HANGPA BACA BETUL-BETUL STATEMENT UTUSEKS NI
YANG SUMBER POLIS TU SAPA DIA?
PASAI APA TAK BAGI TAU NAMA
KALAU STATEMENT TU BETOI
SILA BAGI NAMA
NAK TAKUT KAT SAPA?
CAKAP BIARLAH TERUS TERANG
KALAU TIDAK ORANG AKAN KATA TEMBERANG
KENAPA NAK BERSELINDUNG BEB?
STATEMENT YANG KAT BAWAH TU
ADA PULAK TULIS NAMA KETUA POLIS KL
SEBAB YANG TU MEMANG BETOI
KAH! KAH! KAH!



KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

DOKTOR TAK MENGAKU CABUL PESAKIT HAMIL

Posted: 11 Jan 2012 08:02 PM PST


MALU...Mohd Suhaidin menutup wajahnya ketika dibawa keluar dari mahkamah,selepas diikat jamin semalam.

SELAYANG: Seorang doktor di hospital kerajaan dihadapkan ke Mahkamah Majistret di sini semalam atas tuduhan mencabul seorang pembantu tadbir syarikat swasta yang juga pesakitnya,dua bulan lalu.

Bagaimanapun,tertuduh,Mohd Suhaidin Che Ngah,37,mengaku tidak bersalah dan memohon dibicarakan selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Majistret Nabirah Hanum Mohamed Al-Baki.

Mengikut pertuduhan yang dibacakan,Mohd Suhaidin didakwa menggunakan kekerasan jenayah terhadap seorang wanita dengan niat mencabul kehormatannya di Hospital Sungai Buloh pada jam 2.15 petang 22 November lalu.

Bagi perbuatan itu,tertuduh yang tidak diwakili peguam didakwa mengikut seksyen 354 kanun keseksaan yang memperuntukkan penjara maksimum 10 tahun atau denda atau sebatan jika sabit kesalahan.

Terdahulu Timbalan Pendakwaraya,Nur Hidayah Raihan Md Nasir menawarkan jaminan RM7,000 namun selepas rayuan dibuat,mahkamah membenarkan tertuduh diikat jamin abangnya sebanyak RM5,500.

Menurut keterangan kes,Mohd Suhaidin didakwa melakukan perbuatan terbabit terhadap pesakit berusia 28 tahun yang ketika itu mengandung empat bulan.

Mangsa dikatakan hadir berjumpa doktor terbabit di hospital berkenaan akibat air ketuban pecah,namun mendakwa dicabul tertuduh ketika pemeriksaan dibuat.

Majistret Nabirah Hanum menetapkan tarikh sebutan semula pada 26 Mac depan.


-HM


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

Blogger Pro Umno Hina Mahkamah dan Anwar

Posted: 11 Jan 2012 05:00 PM PST




GEORGE TOWN, 11 JAN : Beberapa orang wakil dari Angkatan Muda Keadilan (AMK) dan Solidariti Anak Muda Keadilan (SAMM) Pulau Pinang hari ini membuat laporan polis terhadap blogger pro-Umno, Papa Gomo yang mengeluarkan artikel menghina keputusan mahkamah.

Penyelaras SAMM Mohd Aidil Ibrahim berkata, selain artikel yang berbunyi 'hakim telah dibeli oleh DS Anuar Ibrahim', Papa Gomo juga menfitnahkan nama Datuk Seri Anuar Ibrahim dengan menggunakan perkataan "babi" serta ayat-ayat yang kurang ajar.

"Beliau (Papa Gomo) dengan jelas menerusi laman twitter-nya membuat kenyataan kurang ajar dengan menyatakan bahawa hakim telah dibeli oleh Anwar Ibrahim, menerusi perkataan dalam ruang komen tersebut jelas menunjukkan papa gomo memiliki hubungan istimewa dengan Perdana Menteri seperti bersembang dengan kawan-kawan, beliau 'twit' Perdana Menteri,"

"Kami juga mendesak agar kertas siasatan segera dibuka dan Papa Gomo diheret kemuka pengadilan kerana menghina mahkamah secara terang-terangan,"katanya.

Beliau berkata demikian selepas membuat satu laporan polis di Balai Polis Timur Laut, di sini hari ini.

Hadir sama membuat laporan polis, Timbalan Ketua Angkatan Muda Pulau Pinang Ahmad Azrizal Tahir dan beberapa wakil dari Gerakan Jingga 13.

tvs


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

Tiada ulasan: