Selasa, 6 Disember 2011

Tukar Tiub

Tukar Tiub


SHAHRIZAT JADI MANGSA KONSPIRASI

Posted: 06 Dec 2011 06:23 PM PST




AMAT GUMBIRAAA






NOTA:
kejatuhan lembu shahrizat
adalah untung besar
untuk raja bersiong







BIAR PUCUK PIMPINAN TUNJUK SHAHRIZATA JALAN KATA RAJA NONG CHIK - minsider

Timbalan Pengerusi Umno Wilayah Persekutuan Raja Nong Chik Zainal Abidin menyerahkan kepada pucuk pimpinan parti untuk menentukan sama ada Shahrizat Abdul Jalil wajar terus memegang jawatan politik atau memintanya berundur ekoran skandal Pusat Fidlot Nasional (NFC) kendalian anak-anak dan suaminya.

Ketika ditemui selepas Majlis Pelancaran Greater Kuala Lumpur/Klang Valley Tender Alert System (G-TAS) di sini, Ketua Umno Lembah Pantai ini berkata, walaupun banyak isu dibangkitkan pembangkang termasuk NFC, keputusan sama ada Shahrizat akan kekal sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat dan juga Ketua Wanita Umno seharusnya diputuskan di peringkat pusat.

Shahrizat tewas dalam mempertahankan kerusi Lembah Pantai tiga tahun lalu. Raja Nong Chik (lihat gambar), Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, disebut-sebut akan bertanding di kerusi Parlimen Lembah Pantai yang kini disandang oleh Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar.

"Biarlah pucuk pimpinan yang menentukan kedudukan beliau," kata beliau.
"Banyak isu yang dibangkitkan pembangkang kebelakangan ini, dan sekarang ini pun siasatan masih lagi sedang berjalan berhubung perkara itu. Jadi biarlah siasatan selesai dahulu," katanya lagi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...FAHAM ATAU TIDAK MAKNA AYAT - TUNJUK JALAN?... kah kah kah..

kah kah kah.... MAKNA TUNJUK JALAN ILAH KENA TENDANG.... kah kah kah..


NOTA:
dari sumber dalaman pkr
telah diberitahu bahawa
maklumat yang didapati semuanya
datang dari raja nong chik
maklumat teperinchi diberi
untuk memberi tekanan kepada shahrizat

nampaknya dengan kenyataan ini saheh
peranan raja nong chik
dalam kes shahrizat lembu ini

tekan untuk apa?
gemok badan nak tekamn buat apa?

beri tekanan untuk jangan bertanding
kerana raja nong chik
mahukkan kerusi lembah pantai

pada ketika ini raja nong chik
telah melabor banyak
akhirnya berjaya mendapatkan kerusi lembah pantai


NOTA:
ingat tak berita tentang
suami lembu shahrizat marah
jantan ini akan mengambil tindakan undang-undang
kepda 2 orang bekas pekerja ladang lembu
yang dituduh membocorkan maklumat dalaman

ingat?
apa jadi?
kenapa senyap?
kerana diketahui bahawa
di belakang 2 bekas pekerja ini
ada taring yang lebih besar

taring siapa?
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

najib juga dikatakan
tak berkenan dengan lembu shahrizat ini
kah kah kah

NOTA:
warga kampong kerinchi
warga pantai dalam
warga abdullah hukum
jaga-jaga raja bersiong akan sampai
kah kah kah




NASIB EEE PENANG





PROGRAM MELAWAN PETANG INI

Posted: 06 Dec 2011 06:00 PM PST




JAM 1.00 ANAK MUDA BANGUN MELAWAN

















UNTUK ANAK MUDA

http://gazebodaily.net/2011/12/06/mahasiswa-berpiket-esok-bantah-rang-undang-undang-kerajaan/

Kita mohon kepada semua mahasiswa untuk hadir bersama-sama dalam menyatakan bantahan terhadap rang undang-undang yang ingin membunuh demokrasi secara senyap. Desas desus AUKU akan dipinda, pastikan kita tidak dibodohi sekali lagi sekiranya AUKU dipinda tetapi pada masa yang sama diwujudkan satu lagi akta atau undang-undang yang meyekat mahasiswa untuk bersuara lantang mengkritik kerajaan. Mahasiswa perlu berani untuk membantah kerana dengan bantahan negara akan menjadi sebuah negara yang maju dari aspek keintelektualan dan bebas daripada pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab.

Tarmizi Bin Anuwar,
Pengerusi,
Pro Mahasiswa UPM.





JAM 5.00 SOOKA KL SENTRAL


NOTA:
tukar tiub
jadi batu api




INI MUSUH KITA











INI KEMPEN KITA



LAGI KESAH ORANG ITAM

Posted: 06 Dec 2011 10:18 AM PST





GAMBAR GADUH PEREMPUAN SOMALIA







SURAT DARI PEMBACA
Abang Isham memang betul. Orang Nigeria dan Somalia memang sangat jahat. Sila cuba baca Daily Mail hari ini:- http://www.dailymail.co.uk/news/article-2070562/Muslim-girl-gang-kicked-Rhea-Page-head-yelling-kill-white-slag-FREED.html Tengok bagaimana perempuan Somalia berkulit hitam berani memukul perempuan tempatan berbangsa Inggeris. Mereka ini memberi nama buruk kepada agama Islam dan membuat orang ramai membenci Muslim.

Semasa saya belajar kat UK dulu, saya tak berani buat kacau. Rakan-rakan saya berbangsa Melayu semuanya baik-baik belaka kerana kita sedar kita menetap di negara orang. Tetapi mereka ini berani membawa budaya buruk mereka ke negeri orang puteh. Abang Hisham ada pernah buat kacau semasa menetap di UK dulu? Orang Itam Somalia paling jahat. Kedua jahat ialah orang Itam Nigeria.
By Daily Mail on ORANG HITAM DENGAN BLACK MONEY on 12/7/11


tt, orang kulit hitam ni la yang bawa duit ke kolej2 swasta.kolej2 swasta ni akan bagi orang kulit itam belajar tempat dorang..janji dorang dapat yuran duit.marketing officer pulak akan dapat komisyen..dorang ni nak survive kat malaysia jual dadah lah..dorang tak belajar pun sebenarnya.. malaysia la bodoh senang2 bagi dorang masuk.imigresen kita tak ketat.

asal ada pas pelajar jer boleh masuk.padahal pas pelajar dari kolej swasta..tapi nak larang tak boleh pasal kolej swasta ni dipunyai oleh taikun2 cina.pastu terkandung dalam law yang membolehkan pas pelajar masuk malaysia.. masalahnya polis2 kita pon lembik.

penakut dengan org kulit itamm..pasal nak cakap orang putih tak reti..pandang tinggi org kulit itam leh cakap orang putih.dgn indon bukan main belagak lagi polis2 ni..
By Anonymous on LAGI JENAYAH KULIT ITAM - TAK ADA BEBAN TAK PERLU ... on 12/7/11


JANGAN KENA TIPU - 8 TUNTUTAN




ORANG HITAM DENGAN BLACK MONEY

Posted: 06 Dec 2011 04:52 AM PST




WASPADA! JANGAN KENA TIPU







SURAT DARI PEMBACA

Menurut Lebai Google, ramai Nigerian scammers sekarang beroperasi dari Malaysia sebab kebanyakan laman web Amerika telah block IP address dari Nigeria. Sekarang mereka terpaksa beroperasi di Ghana, Ivory Coast, dan Malaysia. Kalau kemasukan Mat Niger tidak dipantau, pada masa akan datang, rakyat Malaysia tidak akan dapat melawat laman-laman web dari Amerika.

Mat Niger Scammer ini selalu menipu orang kat laman web cari jodoh. Sila tanya lebai Google tentang Nigerian Scammers kat dating websites. Jadi kalau Mat Niger dibiar beroperasi kat Malaysia, maka pada masa hadapan, rakyat Malaysia tidak boleh lagi mencari jodoh di laman web cari jodoh Amerika. Terpaksa rakyat Malaysia berkahwin dengan Minah Niger dan Mat Niger. KAHKAHAKAHKAH... Jangan ketawa!!! Ini serius dan benar. Saya tak bergurau. Semasa saya duduk kat Coffee Beans, telah banyak kali saya duduk bersebelahan dengan Mat Niger yang sedang cuba nak menipu orang tempatan dengan Nigerian Scam mereka.

Landscape Malaysia pada masa akan datang: Cukong & orang Cina sudah tiada lagi di Malaysia sebab dihalau oleh UMNO (Kalau tak suka boleh KELUAR!!!!) Tempat mereka akan diganti dengan Mat Niger & Minah Niger. Jadi orang-orang Melayu yang suka makan suap, tidak akan dapat lagi merasa lendir China Dolls yang kulitnya gebu, licin, & putih melepak kerana tempat mereka akan diganti oleh Minah Niger yang kulitnya hitam kilat metallic dan hitam pekat macam Kopi O.

Setiap hari, kita dapat membaca bagaimana rakyat Nigeria selalu bunuh membunuh kerana berlainan agama. Adakah kita mahu mengimport budaya ganas Nigeria? Sekarang kita bimbang dengan si Mamak yang rasis & menyamar jadi Melayu. Pada masa hadapan, Mat Niger akan diiktiraf sebagai Melayu sebab menurut perlembagaan Malaysia, sesiapa yang bercakap bahasa Melayu, turut budaya Melayu, dan beragama Islam adalah Melayu. Kad Pengenalan telah diberi kepada Mat Niger & Mat Bangla. Jadi pada masa yang akan datang Mat Niger akan jadi ketua Pemuda UMNO Selangor.

By Mat Niger Mat Bangla Mat Indon Mamak on LAGI JENAYAH KULIT ITAM - TAK ADA BEBAN TAK PERLU ... on 12/6/11


INI KEMPEN KITA


PEMIMPIN MASA DEPAN NEGARA KITA

Posted: 05 Dec 2011 10:08 PM PST





MAT BRONSON























MARI KITA MENGENAL MAT SABU - PEMIMPIN RAKYAT

Mengambil contoh bagaimana negara Barat seperti Sweden mencatat indeks rasuah terendah di dunia, dan bagaimana pimpinan golongan kiri menampilkan cara hidup yang sederhana, Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu meluahkan kebimbangannya terhadap pemerintahan dunia Islam mutakhir ini, yang dilihat ketinggalan dalam penekanan kepada soal integriti.

Lebih dikenali dengan Mat Sabu (gambar kiri), beliau berkongsi pengamatannya bahawa pemerintahan Nabi Muhammad SAW tidak dijelmakan dalam dunia Islam pada hari ini. "Kita lihat negara-negara orang Islam secara umum, tidak dapat dijadikan modal sandaran dalam bentuk hak asasi, keadilan sosial, yang dijelmakan sebelum ini," katanya.

Secara terus-terang, beliau menyatakan bahawa Pakistan dan Arab Saudi tidak boleh dijadikan contoh keadilan sosial, melihat kepada jurang kaya-miskin yang ketara dalam masyarakat tersebut, meskipun kedua-dua negeri ini melaksanakan Hudud.

Beliau berkongsi pengamatan di depan lampu trafik sendiri, dari kereta mewah, kereta biasa, beca, sehinggalah orang yang menjunjung besi - cukup untuk memberikan gambaran sejauh manakah masalah kaya-miskin dalam masyarakat itu. Malah, Mat Sabu menambah, pendedahan harta milikan pemimpin negara Islam yang digulingkan kebelakangan ini, "tidak langsung menggambarkan keadilan sosial wujud di negara-negaranya."

klik ini seterusnya:

http://www.merdekareview.com/bm/news.php?n=12510


INI KEMPEN KITA


DARI KONDO PINDAH KE BANGLO

Posted: 05 Dec 2011 09:13 PM PST



KESAH NYA PULAK



perhimpunan agong lembu lembu baru sahaja selesai
dalam perhimpunan tahunan ini banyak lembu telah
melembukan sesama sendiri

sorang lembu dari kondo le botique bangsar telah bosan
dengan apa yang telah berlaku diperhimpunan tersebut
lalu membuat bantahan

lembu ini membantah perangai lembu yang lain
akhirnya untuk membuktikan bantahan nya
lembu ini telah meninggal kondo kediamannya di bangsar
dan berpindah kesebuah banglo yang juga tidak jauh dari bangsar

rumah kediaman baru ini amat dekat
dengan pucuk pucuk kayu
yang boleh di capai dari tepi tingkap
untuk terberak juga amat senang
kerana apabila hujan turun
beraka lembu ini akan dibasuh hujan
dan terus mengalir diatap!

NOTA:
ini bukan lembu shahrizat


SAORANG LEMBU MEMBUAT BANTAHAN












INI LEMBU AMAT BAHAYA





Tiada ulasan: