Sabtu, 10 Disember 2011

Senyum Tangis Sendu

Senyum Tangis Sendu


Melayu (UMNO) Anjing, Pemimpin UMNO Babi

Posted: 10 Dec 2011 08:23 AM PST

Dalang Video Sembang Rakyat

Bangsat punya parti Melayu jakun. Dibuat video hina hudud dan rakyat Kelantan. Boleh kita ibaratkan mereka ini anjing Yahudi yang wujud dalam Malaysia. Boleh kita ibaratkan UMNO sebuah parti anjing dan najis babi. Buat kerja tidak senonoh. Jahil harbi memang sesuai. Kuasa Melayu UMNO terletak pada air kencing pemimpin-pemimpin UMNO yang bodoh dan jahil agama.

Kejahilan UMNO bukan terletak pada ahlinya tetapi terletak pada pemimpinnya. UMNO tidak layak digelar pembela agama sebaliknya pengkhianat agama. Dulu kata bukan Islam yang tolak Islam tetapi kafir UMNO yang mengaku Islam tolak Islam. Tidak sedar lagikah ahli-ahli UMNO dengan kebodohan pemimpin mereka yang suka minum air kencing?

Orang-orang UMNO baca Surah Yaasin tiap-tiap malam Jumaat tetapi tetap tolak Islam. Baca Surah Yaasin tiap-tiap Jumaat tetapi hina Islam. Apa gunanya baca Surah Yassin kalau jahil? Sama istilah pasang audio tadarus al-Quran kuat-kuat tetapi solat tidak buat malahan main tikam ekor. Dunia Melayu Dunia Islam bak kata Ali Rustam.

Bertaubatlah wei pemimpin UMNO. Jangan jahil sangat. Jahil pemimpin UMNO lebih bodoh dari seekor keldai. Pemimpin UMNO keldai tunggangan. Dulu PAS kuda DAP sekarang UMNO lembu MCA dan Shahrizat. Pergi mampus la UMNO.

NOH OMAR, bertaubatlah. Video ini segala-galanya. 

Tiada ulasan: