Nuffnang

Pengikut

PENOREH GETAH

sumber :-

PENOREH GETAH


KAYU BURUK BANGANG

Posted: 13 Dec 2011 07:04 AM PST

Umno ni benar-benar dah tak ada orang di temuramah dah...kayu buruk pun diambilnya ditemuramah...
Kayu tu buruk dah ...sepatutnya tak boleh buat apa-apa dah...buat masak nasi pun dah tak boleh
Anai-anai pun dah tak nak....
Pelik...pelik... umno boleh lagi terima dia...

Paling kelakar apabila dia buat ulasan Negara Kebajikan Pas kat TV3 suku ..
Dia kata PAS tak pernah menterjemahkan negara berkebajikan pada rakyat Malaysia dan katanya yang selalu menterjemahkan ialah BN..
Itu yang aku kata dia ni bangang tahap babil.....
Budak-budak kecik pun tahu nak jawab....
Pas tak memerintah macamana nak menterjemahkanya bangang...
Beri la PAS perintah barulah boleh cerita menterjemah ke tak menterjemah...


VIDEO HIMPUNAN PENEROKA FELDA ( JENGKA )

Posted: 12 Dec 2011 10:51 AM PST

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT