Khamis, 22 Disember 2011

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Aha... Apa komer buat??

Posted: 22 Dec 2011 01:48 AM PST

Venue: Hotel Le Meridien Kuala Lumpur
Time : Last Ramadan after Terawih

What did you do??
Cer citer!! Cer citer!!

[sini]

Syurgalah tempatmu.....

Posted: 21 Dec 2011 11:55 PM PST

Gambar:Blog AdukaTaruna

M3M baru mendapat berita tentang pulangnya puteri blogger KulupSakah, Annisa ke rahmatullah. Sedih... Amat sedih....

Takziah diucapkan kepada beliau serta adik Sham. Semoga mereka berdua tabah menerima ketentuan Illahi. M3M sekeluarga mendoakan semoga Allah SWT mencucuri rahmat ke atas rohnya Annisa dan sesungguhnya syurgalah tempat anak ini.... amin.

Al-Fatihah....

Kaut jangan tak kaut??

Posted: 21 Dec 2011 05:00 PM PST


Najib bragged, kononnya peruntukan RM2.71 bilion yang diberi kerajaan pusat adalah untuk pembangunan Selangor.

Haisy... usah nak torak ler. Duit tu semua atas nama pembangunan jer, Tapi... sebenarnya ia untuk diagihkan kepada para pemimpin UMNO Selangor untuk pilihan raya. Buat ler apa-apa yang patut di kawasan masing-masing untuk tunjuk kepada rakyat Selangor yang UMNO cares about them. Timbulkan persepsi kononnya, pembangunan itu datang daripada UMNO.

Pigiiraahh!! Pada halnyer... itu duit rakyat. Oleh itu usah nak eksen ler.... Rakyat bukannya bodoh lagi. Otak dah cerdik... mata pun dah celik. Usah komer nak torak ler!

Itu..... duit untuk tabur umpan beb!! Umpan pilihan raya.

Yang kita khuatirkan.... umpan tak seberapa dan tak setimpal dengan peruntukan yang mereka dapat. Sebab.... tembolok kena kembongkan jugak beb!! Maklumler sumber rezeki daripada hasil mahsul negeri, sudah tersekat apabila Pakatan Rakyat memerintah. Weh... iniler peluang keemasan untuk merasai 'nikmat'. Hahahaha.... Ibarat nikmat datang bergolek dan jatuh ke riba.

Kaauuuuuutttt!!! Kaut jangan tak kaut!!!

Ater... rakyat Selangor jangan ler pulak gelap mata. Mereka bagi ambik. Tapi ingat... mereka, puak-puak UMNO ini semuanya hipokrit. Buat baik kerana ada matlamat lebih besar. Mereka cuba perdaya rakyat untuk dapatkan undi. Nak rampas balik Selangor beb!!

Kalau Selangor dapat kepada mereka, alamatnya.... sengsaralah semula hidup komer. Mendung akan berarak datang menutupi sinar mentari yang dinikmati semasa Pakatan Rakyat.

Jangan biarkan!! Jangan biarkan!! Betul tak Puan Zuraidah. Nak tahu apa Puan Zuraidah kata baca sini.

Tiada ulasan: