Nuffnang

Pengikut

A Mum Of Three Mohd

sumber :-

A Mum Of Three Mohd


Perkasa takut hantu bernama Dakwat Kekal

Posted: 03 Dec 2011 02:00 AM PST


Raja Katak dah rasa cuak dan Perkosa sudah tak tentu hala.

Kah kah kah kah....

Kalau dakwat kekal diguna pakai dalam PRU13 nanti, maka.... 300 ribu ahli Perkasa tidak akan mengundi. Isy.. isy... isy... Kalau 300 ribu tak mengundi, alhamdulillah. Bagus sangat ler tu...

Oleh itu, sekarang.... beriya-iya mereka tak mahukan penggunaan dakwat kekal sebab... dakwat kekal akan mengakibatkan UMNO parti yang dijilat mereka TERKUBOR!!

Sekarang mereka cuba menggunakan Majlis Fatwa untuk menentukan nasib penggunaan dakwat kekal dalam PRU13. Weh.... banyak negara Islam yang menggunakannya... apasal pulak kita... tak boleh mengguna pakai. Hihihihi.... sengaja nak cari alasan bodoh, takut kalah kot??

Weh... takkan Majlis Fatwa akan tunduk dengan desakan puak-puak kurang asam ni?? Takkan nak jadi lembu UMNO dan koncu-koncunya kot??

Dakwat kekal.... Dakwat kekal...

Kini menjadi 'hantu' yang ditakuti oleh mereka yang takut dan tak mahu kalah.

[sumber]

Lawak seminggu tak habis gelak (3)

Posted: 03 Dec 2011 12:00 AM PST


Kah kah kah kah kah....

Lawak bodoh dari perwakilan Kelantan. Bodoh ler katakan..... so tanya pun soalan yang bodoh.

'Dr M sudah, Pak Lah pun sudah, Nik Aziz bila nak undur? [Baca sini]

Soalan kacang.... Biar aku jer yang jawab.

Dr Mathathir sudah Pak Lah pun sudah....

Mahathir... rakyat menyampah. Pak Lah.... rakyat sumpah tapi Tok Guru Nik Aziz disayangi rakyat. Kalau tidak.... tak kan sampai 21 tahun kekal memerintah Kelantan. Beliau bukan saja disayangi rakyat Kelantan tetapi disanjung di seantero 1Malaysia. Rakyat sayang, parti pun sayang.

DR M dan Pak Lah bukan saja rakyat menyampah tetapi juga diangap sebai sampah. Sebab tu, ditolak oleh parti mereka sendiri. Kalau mereka tak berundur.... parti akan hancur dan UMNO akan terkubur.

Sebaliknya, hamba Allah macam Tok Guru Nik Aziz, kalau boleh... rakyat mahu dia kekal memerintah sampai ke penghujng hayatnya. Sebab... di bawah kepimpinannya, negeri dan parti sentiasa dirahmati Allah SWT. Rahmat Allah SWT lah yang kita mahu weh.

So... kalau DR M sudah, Pak Lah pun sudah... alhamdulillah tapi kalau nak desak Tok Guru berundur, lu orang boleh blah!! Hahahaha.... Lu orang takut,ek??

Lawak... lawak....

Haish.... Ada ke nak samakan Tok Guru dengan dua orang malaon UMNO tu??

Jauh panggang dari api. Ibarat langit dengan bumi weh...

Kah kah kah kah kah....

Lawak seminggu tak habis gelak (2)

Posted: 02 Dec 2011 10:24 PM PST


Dah semingu tak online.... macam-macam lawak berlaku, especially di Perhimpunan UMNO. Pelbagai gelagat badut-badut UMNO yang bikin kita ketawa.

Ini lagi lawak...

Perwakilan UMNO mahu jawatan penting GLC kepada UMNO.

Kah kah kah kah kah...

Lawak... lawak.... very lawak.

Beri jawatan penting GLC kepada UMNO??

Hahahaha... Alamat, innalillah ler jawabnyer. Samada mampus terus atau hidup segan mati tak mahu. Apabila ini berlaku.... duit rakyat juga yang jadi mangsa untuk menyelamatkan nyawa. GLC yang dah tinggal nyawa-nyawa ikan dikerjakan para pemimpin UMNO. Tapi... pemimpin UMNO... kaya raya dengan gaji dan elaun yang banyak giler-giler.

Rentikan ler... UMNO, parti pelingkup negara. Usah percaya ler komer. Itu semua helah nak bikin tembolok para pemimpin UMNO besar giler. Apa jua yang di'sentuh' oleh UMNO... musnah belaka. Wa tak tipu wa cakap lu...

Bukan aku sorang jer berpandangan begitu, tapi banyak orang lagi yang mempunyai pendapat yang sama. Butul wa cakap lu.....

Perwakilan UMNO yang bagi cadangan agar GLC dijawat oleh pemimpin UMNO, pergi cermin muka dulu, ya??

Nak pegang jawatan tinggi dalam GLC???

Kah kah kah kah.... Pigiraahhh!! Lu orang bikin wa gelak guling-guling beb!!


[sumber]

Lawak seminggu ini tak habis gelak (1)

Posted: 02 Dec 2011 06:57 PM PST


Oooo... kau suruh aku letak jawatan, yek? Apasal aku kena letak jawatan?? Yang dapat projek tu LAKI aku bukannya aku. Sekarang, aku cabar kau. Kau desak Anwar letak jawatan. Dan... aku juga desak Wann Wan Azizah letak jawatan!!

Kah kah kah kah...

Usah dilayan lembu meroyan!! Orang terdesak..... macam tu lah psikologinya dan begitulah peelnya. Meroyan dan giler babi jadinyer.

Ketawakan jer lembu meroyan tu. Woit alang-alang melondeh lengan, baik londehkan kain terus. Oooppss...!! Terlupa pulak. Kain dia kan ke dah dilondehkan.

Kah kah kah kah...

Go Kak Wan!! Go Kak Zu!! Lawan Tetap Lawan!!

[sumber]

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT