Rabu, 21 Disember 2011

MiLo SuaM

MiLo SuaM


Kondo mewah didaftarkan terus dengan nama keluarga Shahrizat

Posted: 20 Dec 2011 05:13 PM PST

SATU lagi kondo mewah dipercayai dibeli menggunakan wang rakyat RM10 juta oleh NFC (sebut National Family Corruption) didedahkan semalam, rujuk sini [Singapore].

Sebelum ini keluarga Shahrizat didedahkan membeli kondo mewah One Menerung di Bangsar berharga RM9.8 juta menggunakan dana NFC.

Kali ini, keluarga Shahrizat dikesan membeli sebuah lagi kondominium mewah beralamat di 7 Anthony Road, #14-24, Orchard Scotts, Singapore 229955 pada 27 Januari 2010.

Di bawah ini disertakan dokumen carian rasmi sebagai bukti pemilikan kondominium mewah tersebut.

Ia dibeli pada harga S$4,107,600 (RM9.8 Juta) dan luasnya adalah 2,282 kaki persegi, iaitu salah satu unit yang terbesar di bangunan kondominium mewah tengah-tengah kota Singapura.

Lebih menjijikkan bila mana ia didaftarkan terus di atas nama keluarga mereka, berbanding dengan pembelian dua buah kondominium mewah di One Menerung yang didaftarkan di atas nama syarikat National Meat and Livestock Corporation Sdn Bhd.



Dokumen penuh sila download [Land Authority]

Lihat dengan mata kepala anda sendiri. Duit rakyat diperlakukan seperti duit mak bapak dia. Rakyat bersusah payah bertungkus lumus mencari sesuap nasi, menteri yang diberi amanah mengaut kekayaan untuk keluarga.

Wanita Umno, turut sama diperbodohkan supaya membela Ketua Wanita mereka yang sudah kekenyangan membolot kekayaan. Pemimpin tersenyum lebar bila pengikut mereka berjaya diperbodohkan.

ReJaM© "Penat Wanita Umno terjerit-jerit pertahankan Shahrizat tapi apa pun tak dapat..."

Seperti biasa penipuan Utusan kantoi lagi!

Posted: 20 Dec 2011 12:58 PM PST

AKHBAR propaganda perosak minda rakyat, Utusan Malaysia semakin hari dilihat semakin menggila. Penipuan demi penipuan dilakukan depan mata, depan batang hidung pembacanya.

Kita semakin hairan, apa sebenarnya tujuan Utusan Malaysia menipu secara terang terangan begini? Adakah editor mereka sudah hilang akal? Atau mungkin ada di kalangan staff mereka sendiri ingin menjatuhkan kredibiliti Utusan?

Terbaru mengenai isu menurunkan bendera yang memaparkan gambar Najib oleh mahasiswa menjadi topik hangat di internet. Bendera tersebut diturunkan selama kira-kira 5 minit oleh mahasiswa sebagai tanda bantahan.

Sebaliknya Utusan melaporkan berita yang jauh menyimpang dari cerita sebenar. Mereka menyiarkan tajuk "Mahasiswa koyak bendera" [Utusan].



Namun yang lucunya, tajuk "mahasiswa koyak bendera" tapi di dalam laporannya tiada satu pun perkataan koyak bendera ditulis kah kah kah. Tajuk dan laporan tiada kena mengena kah kah kah...

ReJaM© "Makin hari Utusan semakin gila dan bangga memalukan diri sendiri..."

Tiada ulasan: