Rabu, 7 Disember 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


INILAH BABAK ADEGAN RANJANG YANG PELAKONNYA UCAP 'ALHAMDULILLAH' KERANA BERJAYA MELAKONKANNYA.

Posted: 07 Dec 2011 07:09 PM PST



"Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu. Terus-terang, saya ingin lakonkan babak atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak tersebut sepanjang karier saya. Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur 'Alhamdulillah' segalanya berjalan dengan lancar," katanya -mayakarin-

N'N: Lepas ni mungkin ada remaja kita yang akan tiru dan berkata 'Alhamdulillah selesai sudah kita berzina dengan jayanya'......

Ekslusif Part 2 - Pendedahan Konspirasi Terancang PAS Meraih Undi Melalui Video Seks

Posted: 07 Dec 2011 06:38 PM PST




Anda nak mengetahui mengenai Gambar diatas ini? Gambar siapa? pelakunya? Mohon baca sampai habis artikel ini dan kita temui jawapannya.....

Dalam artikel semalam Gomo ada maklumkan mengenai kes Kepala Babi yang diletakkan diatas bendera PAS dalam sebuah surau di Kampus Universiti Malaya pada tahun 2009 KLIK DISINI.

Mengapa dengan gambar diatas? Apa yang sebenarnya berlaku?

Untuk makluman Gambar diatas adalah gambar yang diambil dari sedutan sebuah video yang telah pun mula disebarkan melalui talifon Bimbit dan juga bentuk DVD. Video tersebut sekarang semakin mendapat tumpuan dipasaran kerana aksi Seks tersebut berlatarbelakangkan Bendera PAS.

Video tersebut dirakamkan oleh ahli PAS sendiri yang mana watak perempuan mukanya terdedah manakala lelaki yang melakukan Seks dengan wanita tersebut ditup menggunakan kain. Perakam pula terdiri dari rakan lelaki tersebut dan Gomo jangkakan semasa rakaman ini dibuat terdapat kira kira 4 orang lelaki kesemuanya.



Rakaman Video Seks yang berlatarbelakangkan bendera PAS ini mengambil masa 4minit 42 saat yang mana rakaman Video Seks ini tidak habis dirakamkan.

Sepertimana yang Gomo nyatakan disini bahawa PAS akan menggunakan apa sahaja dalam meraih undi simpati rakyat dan dengan adanya Video Seks remaja yang berlatarbelakangkan bendera PAS maka simpati dari mereka yang menyaksikan video seks tersebut akan pergi kepada PAS kerana orang akan menggangap bahawa video Seks tersebut dilakukan oleh orang UMNO.



Gomo nyatakan sedemikian kerana dalam isu Kepala Babi bila diletakkan diatas bendera PAS maka Pro Mahasiswa yang disponsor oleh PAS telah menang besar pada tahun 2009 yang mana isu kepala Babi tersebut telah mendatangkan simpati pada mahasiswa di UM kepada Pro Mahasiswa. Isu Kepala Babi atas bendera PAS telah didijaja oleh calon calon Pro M dalam meraih undi dan mereka telah berjaya sama sekali dalam mememanagi Pilihanraya kampus 2009 di UM.

Inilah Taukeh Aplikasi Game Angry Birds Bersama Isterinya Memakai Gaun Angry Birds

Posted: 07 Dec 2011 06:36 PM PST

Ramai antara kita belum mengenali pembuat atau pereka aplikasi permainan Angry Birds yang sedang hit di kalangan pencinta games seluruh dunia.
Gaun petang yang dipakai oleh isteri Peter Vesterbacka, pemilik Rovio, syarikat pereka aplikasi permainan popular 'Angry Birds' yang menjadi kegilaan masyarakat dunia menghiasi suasana di istana Presiden Findland. Gaun elegan satu bahu yang dipakainya menjadi tumpuan dan perhatian para jemputan Istana Presiden Finland hari ini kerana mengandungi logo besar mata burung permainan popular telefon pintar. Mereka hadir untuk meraikan Hari Kemerdekaan. Presiden Halonen tahun ini menganugerahkan pingat dan hiasan kepada lebih daripada 4,000 rakyat untuk menghargai pencapaian mereka mengharumkan nama negara dalam bidang masing-masing.
Teija Vesterbacka, the wife of Peter Vesterbacka, head of Rovio, the company that makes Angry Birds
Soaring success: Each year, a Presidential Independence Day reception is held for about 2,000 invited guests at the Presidential Palace and broadcast on national TV
Popular: Angry Birds has become a worldwide sensation since it was released in December 2009. [dailymail.co.uk]

Panas! Pemimpin Pakatan Haram Suruh Bagi Bantuan RM500 Kepada Ahli UMNO Saja!

Posted: 07 Dec 2011 06:35 PM PST



Mesej dari pemimpin pakatan haram adalah seperti berikut:

'kami pemimpin pembangkang tidak setuju pemberian bantuan rm500 yang bakal diberi kepada pengundi yang pendapatan kurang rm3000 kerana rasuah politik dan duit haram" kalo nak beri kat ahli umno sahaja"

A.S tak mau dedahkanlah sapa dia..
Cuba nak tanya, apa komen hangpa bila membaca kenyataan di atas?

Tidakkah jelas membuktikan mereka takut sangat bahawa rakyat mungkin akan suka kepada kerajaan BN atas usaha murni ini?

Kenapa pabila Guan Eng beri RM100 SETAHUN kepada warga emas dan bayi baru lahir kepada yang BERDAFTAR PENGUNDI SAHAJA di P.Pinang tidak dinamakan duit haram dan rasuah politik?

Begitu juga apa jua pemberian wang dan insentif lain di negeri tadbiran Pakatan Haram seperti Selangor kepada rakyatnya walaupun tak menyeluruh?

Jelas terserlah sebenarnya mereka dah ketaq dan kecut dengan usaha kerajaan membantu meringankan beban rakyat Malaysia.
Oleh yang demikian, puak hamPAS, Parti Koyak Rabak dan DAPig A.S mohon jangan buat kalut nak tuntut RM500 ni! Boleh?

Hand Jobs? Blow Jobs? Bugger Jobs? Which One?

Posted: 07 Dec 2011 06:34 PM PST



Apa pandangan anda semua?

Kita rakyat Malaysia boleh fikir dan nilaikannya sendiri akan wajah wajah yang berada diatas ini. Kita Rakyat Malaysia mampu berfikir secara waras akan maksud yang dinyatakan pada setiap wajah yang ada.


Psssttt... Nuar Nuar.... habis lah kau Nuar Berahi oiii


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Isu Pas Media PAU 2011 Blogger UMNO Bantai UMNO Pasal Apa?

Posted: 07 Dec 2011 06:34 PM PST



Media oh Media, bukan nak cakap mengenai media besar tetapi nak cakap kita ni yang boleh dikatakan media kecil dalam menyumbang berita buat rakyat Malaysia.

Gomo ada terbaca artikel dalam beberapa blogg pro BN yang mengecam Ibu Pejabat UMNO yang mana dikatakan mengawal Pas media sewaktu perhimpunan Agong UMNO yang lalu. Hebat kecaman yang dilemparkan malah wajah Brother Nasri yang menguruskan PAS media bagi perhimpunan Agong yang lalu disebarkan dan dikutuk dengan dasyat sama sekali.

Antara luahan mereka para Blogger ini kerana tidak dapat Pas Media, ada yang kata sudah ada Pas Media tetapi tidak dapat Vest untuk masuk. Ada juga yang kata sudah ada Pas Media dan Vest tetapi tidak juga dibenarkan membuat liputan. Benar atau tidak semua tu?

Gomo sepanjang perhimpunan Agong yang lalu ada disana baik pagi, tengahari, malam mahupun petang. Gomo dan rakan media yang lain tidak bermasaalah dalam membuat liputan dengan syarat yang telah diberikan sejak Taklimat awal sebelum perhimpunan Agong berlangsung.

Apa yang Gomo nak nyatakan disini rakan rakan Blogger sebenarnya tidak memahami apa yang pihak urusetia nyatakan sejak sebulan lebih yang lalu lagi malah boleh Gomo katakan rakan rakan Blogger ini kurang cerdik dalam meluahkan kemarahan kepada Brother Nasri dan pihak Urusetia iaitu UMNO Online.

Sekitar 1 bulan lebih yang lalu Gomo yang mana telah ke pejabat Umno Online telah menghantar borang permohonan dan melihat sendiri Borang borang Media yang dipohon oleh wartawan wartawan baik dalam negara mahupun luar negara. Dan waktu ini boleh katakan tidak ada satu pun borang yang dihantar oleh rakan rakan Blogger.

Apabila tarikh tutup permohonan Pas Media Gomo sekali lagi ke pejabat UMNO Online bagi memaklumkan tidak dapat hadir pada sesi taklimat terakhir dan mengambil pas media serta Vest kerana akan berada di Kuala Terengganu. Pada waktu itu borang permohonan PAS Media yang dipohon hampir ke 1700 keping termasuk lah dari wartawan Harakah, Keadilan Daily dan lain lain yang tak pernah didengar pun ada.Rakan Blogger? sekeping borang pun tidak ada yang hantar pada hari terakhir tersebut.

Menjelang Perhimpunan Agong UMNO Gomo sendiri melihat ada rakan Blogger yang mempunyai Pas Media malah ada yang memakai vest Biru, Merah dalam membuat liputan. Pada Gomo Brother Nasri telah membantu mereka ini dengan memberikan Pas Media dan juga Vest dalam kadar singkat kerana bukan orang lain tetapi Blogger itu bernaung dibawah UMNO juga.

Rakan Blogger jalanan GAP, Darul Ehsan Today, Parpu Kari, Flying Kick, Medan Info Kita, Sanggah Tok Janggut, Keris Putera, Gerakan Timur, Azmy Awang, Encik Assam, Pas Beruk, Cat Woman dan lain lain tidak mempunyai PAS media bagi membuat liputan pada perhimpunan Agong UMNO yang lalu. Marah juga mereka ini pada mulanya sampaikan ada yang buat artikel dalam Blogg akan ketidak puas hatian mereka keatas urusetia PAU 2011.

Tetapi setelah dijelaskan oleh Gomo akan pekara yang sebenar maka mereka terima dan Gomo sendiri mengaku salah kerana tidak menyampaikan kepada rakan Blogger yang lain akan tarikh tutup permohonan Pas Media bagi membuat liputan PAU2011 yang lalu.Dan ketidak puashatian mereka itu pergi begitu sahaja kerana tahu akan kesilapan masing masing dalam mendapatkan Pas Media.

Tapi Gomo agak hairan mengapa rakan Blogger yang sebelum PAU 2011 yang tidak membuat permohonan Pas Media dan pada hari PAU mendapat pas Media dan Vest sehingga kehari ini menyerang dan menyalahkan Brother Nasri, urusetia PAU dan juga Dato Rauf? Apakah yang membuatkan mereka masih tidak puas hati lagi?



Gomo malas nak ulas panjang sangat pasal Pas Media ni coz Gomo ni dah bertahun cakap pasal Pas Media pada orang yang berjawatan dalam UMNO. Malah bergaduh dengan si pendek tu pun pasal Pas Media juga dan bukan sebab apa pun. Tonton video diatas dan fahamkan betul betul.

Namun Gomo nak sampaikan kepada rakan Blogger yang lain, jangan kita semberono nak marah tak tentu pasal bila kita tidak dapat apa yang kita nak buat pada hari PAU berlangsung. Taklimat telah diadakan sebanyak 2 kali bagi memberikan penerangan secara total akan liputan yang dibenarkan bagi PAU 2011 yang lalu. Bila kita tidak hadir akan taklimat tersebut maka jangan kita marah tak tentu pasal sedangkan ianya adalah salah kita sendiri.

Gomo tidak nafikan sepanjang PAU 2011 yang lalu memang kawalan ke atas media ada ketat sedikit berbanding PAU sebelumnya. Tetapi ini semua dilakukan demi memastikan perjalanan PAU 2011 berjalan lancar tampa sebarang insiden yang tidak diingini berlaku sepertimana sebelum ini bila wartawan The Malaysian Insider menyamar masuk dan kemudiannya SPIN berita yang tidak sepatutnya.


"Kantoi Menyamar"

Sepanjang Gomo dibilik Media segalanya berjalan lancar malah para wartawan seperti TV3, RTM, Akhbar Utusan, Akhbar Cina semuanya menyatakan PAU 2011 kali ini media diberikan keutamaan terbaik dalam membuat liputan.

Memang agak ketat tetapi bila mereka ini Profesional maka mereka tahu akan kesulitan yang pihak urusetia UMNO hadapi. Emmmm ini baru dalam rumah sendiri ada yang mengomel, cuba masuk rumah pembangkang tengok macam mana kena Maki. Boleh tanya dengan Otai Otai Agenda Daily yang seringkali membuat liputan program Pakatan Pembangkang.

Buat rakan rakan Blogger yang EMO kepada urusetia UMNO pada PAU 2011 yang lepas diharapkan anda semua fikir sejenak dan bersyukur bahawa Keistimewaan telah diberikan kepada anda semua dengan Pas Media dan Vest walaupun anda semua membuat permohonan setelah tarikh permohonan diTUTUP.



Buat Brother Nasri, Urusetia UMNO, Ku Nan, Dato Rauf, Tok Mat Maslan dan juga seluruh warga kerja Perhimpunan Agong UMNO 2011 Gomo mengucapkan terima kasih atas bantuan yang dihulurkan sepanjang membuat liputan di PWTC. Paling best bila makanan tak putus putus dihantar ke Bilik Media baik KFC, Pizza Hut, Ayamas, Mac Donald dan sebaginya.

Diharapkan pada Perhimpunan Agong UMNO selepas ini Urusetia UMNO melakukan yang terbaik sekali lagi. Dan pastinya kami para wartawan dan juga Blogger akan mematuhi Prosedur dan tatacara dalam mendapatkan Pas Media seterusnya membuat liputan dengan cara yang bertanggungjawap.

Tiada ulasan: