Rabu, 7 Disember 2011

GoMalaysian

GoMalaysian


Raja Petra: Serang!

Posted: 07 Dec 2011 04:31 AM PST


Woi! MCA hina Islam. MCA kata Hukum Islam ketinggalan zaman. Penghinaan! Mana Zul Nordin dan Ibrahim Ali? Mana PERKASA dan ABIM? Serang! Jangan kita biarkan orang Kafir bebas hina Islam. Orang Melayu, pulau Barisan Nasional. Umno izinkan rakan Cina mereka menyerang Islam...


NO HOLDS BARRED

Raja Petra Kamarudin


Hudud Bawa Kemunduran

(Sumber The Star) Niat PAS laksana hukum hudud akan menyebab Negara mundur dan menakutkan pelabur, kata Presiden MCA Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek.

Kesannya berat terhadap FDI dan pelancong yang tidak akan berkunjung, katanya, dan menambah beberapa negara yang melaksanakannya mundur kecuali kekayaan hasil buminya sahaja.

Bercakap kepada pemberita selepas menghadiri majlis di Tokong Hock Lin Gong semalam, Dr. Chua Soi Lek menekankan bahawa masyarakat bukan-Islam di negara ini akan terjejas terutamanya di bidang ekonomi & pendidikan.

[ADS] Terima Email Dan Dapatkan $$$ Setiap Kali Membacanya !!!
[ADS] Malaysia Online Contest, Promotion & Earning Blog!!!

Bantuan perubatan: Dr. Chua memeriksa Ng Dee Eng, 47, selepas menyerahkan kepadanya chek Yayasan Perubatan 1MCA di Batu Pahat hari Khamis.

"Ia mengelirukan dan satu pembohongan jika mengatakan hukum hudud tidak menjejaskan bukan-Islam.", katanya.

Beliau mengkritik DAP kerana tidak konsisten kerana parti itu tidak sokong hukum hudud tetapi sanggup membantu PAS memenangi pilihanraya dengan menyeru kaum Cina menyokong PAS.

Di majlis itu, Dr. Chua berjanji memperuntukkan RM30,000 untuk Tokong yang menyambut ulangtahun ke-20.

Di Batu Pahat, Dr. Chua berkata sistem pentadbiran kewangan di negeri-negeri Kerajaan Pakatan Rakyat serba kurang.

Baca selebihnya di http://m2daybm.blogspot.com/2011/10/serang.html



Tiada ulasan: