Khamis, 8 Disember 2011

Era Pasca

Era Pasca


NAJIS lembUMNO di Pulau Pinang

Posted: 08 Dec 2011 02:41 AM PST

TERBARU, kalau bab bab kotor lagi hina, Parti lembUMNO lah juara segala juara. Ketuanan Melayu lembUMNO Pulau Pinang siang tadi dengan bangganya tanpa segan silu mempersembahkan "kek tahi" untuk dihidangkan kepada kakitangan kerajaan negeri Pulau Pinang. Makanan boleh buat main main... Akal lembu betul laaaaaaaa!!! lembu pun x macam ni bodoh tau! Korang letak celah maner ISLAM korang ni?? Santun melayu letak lubang maner??? Ini ke JIHAD dalam UMNO?



UMNO memang KOTOR!!
UMNO memang TAIK!!

Bukti umno parti yang tidak beradab, contoh terbaik bermain politik oleh pimpinan Ketuanan Melayu + Mamak + Bangladesh + Nepal. Ini ke tatasusila dan sopan santun Ketuanan lembUMNO? Kalau berotak fikirlah sendiri, Korang jaja budaya Melayu yang kononnya berhemah sopan santun tapi hakikatnya korang setaraf dengan taik! Inikah caranya nak mengambil hati RAKYAT untuk merampas kembali Pulau Pinang dari Pakatan Rakyat? Jauh panggang dari api! Inilah bodohnya bila Mamak mengaku Melayu duduk dalam Parti Melayu. Jawabnya tunggang langgang! DAH DASAR PERANGAI MAMAK X RETI UNTUNG!!!




Inilah yang dikatakan lembUMNO yang tak bertamadun. Ajaran daripada pemimpin mereka sendiri.. Politik LOW CLASS... MEMALUKAN NEGARA, KELUARGA DAN SANAK SAUDARA MEREKA SENDIRI.. TERUTAMANYA MEMALUKAN lembUMNO ITU SENDIRI.. BAGAIKAN SAPU TAHI DI MUKA SENDIRI.. SYABAS lembUMNO!! Bertambah cepat la Parti Ketuanan Melayu Mamak ni dibungkus rakyat!

SURAT KJ BERKENAAN DEBAT MEMANG KLAKO!

Posted: 07 Dec 2011 05:13 PM PST

Saya telah menghantar surat secara rasmi kepada YB Khairy Jamaluddin dan mencadangkan tarikh 12 Disember 2011 untuk berdebat mengenai skandal NFC.


YB Khairy sebelum ini mengesahkan bahawa beliau sudi berdebat, asalkan mengambil kira kekangan masa beliau.


Surat ini telah pun dihantar melalui faks, email dan pos laju kepada beliau di alamat ibu pejabat UMNO.


dan di bawah ni jawapan dari ketua pemuda lembu umno, khairy jamaludin. perhatikan tarikh surat di atas, dan berapa lama umno ambil masa untuk membalas. lepas tu tak dinyatakan tarikh bila mahu bertemu untuk berbincang. bangang bukan? ya, mereka yang bangang ini lah yang telah memerintah malaysia selama lebih 50 tahun. kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah!





LEMBU lagi masyuuuuuuuukkk!!!

Posted: 07 Dec 2011 08:31 AM PST



TAK PERLU JADI MENTERI!!! JADI TOKEY LEMBU LAGI MASYUUUUUUUUKK!!


Sejak awal bulan ini, beberapa maklumat tersebar di internet mendakwa suami Shahrizat memperoleh gaji bulanan sekitar RM100,000 sebulanManakala ketiga tiga anaknya  iaitu Wan Shainur Izmir, 31, (Pengarah Eksekutif) Wan Shahinur Izran, 27 (Ketua pegawai eksekutif)  dan Wan Izzana Fatimah, 25, (pengarah) memperoleh pendapatan RM35,000 hingga RM45,000 sebulan. WOW!!! Masyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukk!!!






Sebelum ini Pakatan Rakyat membuat beberapa pendedahan mendakwa dana rakyat berjumlah RM250 juta yang dianugerahkan kepada NFC telah disalah gunakan. Dana itu didakwa telah digunakan untuk membeli dua unit kondominium mewah di Bangsar berharga RM13.8 juta membeli kereta Mercedes berharga RM534,622, dua bidang tanah berharga RM3,363,507 di Putrajaya dan digunakan untuk melancong ke luar negara.


KALAU DAH BURUK NAK DAKWA APA LAGI...?

Posted: 07 Dec 2011 04:16 AM PST

Menteri Pertanian Dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar hari ini mendakwa akhbar milik kerajaan Selangor sengaja menyiarkan berita-berita rekaan dan tidak berasas mengenai beliau.

Noh berkata tujuan akhbar 'Selangorkini' adalah untuk memburukkan imej dan kredibiliti sekaligus menjatuhkan beliau pada pilihan raya umum ke-13 nanti.

Noh (pertama dari kiri) yang juga Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Selangor berkata, rakyat negeri itu tidak akan terpedaya dengan fitnah dan taktik kotor kerajaan Pakatan yang gagal membawa pembangunan dan perubahan drastik di negeri ini.

Katanya, beliau akan menghubungi peguam peribadi, kemungkinan mengambil tindakan undang-undang terhadap akhbar itu.

"Mereka nak hilangkan kepercayaan rakyat Selangor kepada kepimpinan saya, sebab itu dia (kerajaan Selangor) kata saya lesapkan duit, dia kata pesawah semua nak saya letak jawatan. Mereka cari apa saja cara untuk bunuh orang-orang Umno. Jadi mereka buat fitnah, itulah kerja mereka," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Hari Inovasi MARDI 2011.

Noh berkata beliau juga sedia berdebat dengan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berhubung isu-isu yang dibanggitkan itu bagi membolehkan rakyat sendiri menilai dan memahami kebenarannya.


Tiada ulasan: