Ahad, 4 Disember 2011

Era Pasca

Era Pasca


LAGI SKANDAL LEMBOO SHARIZAT! BELI MERC UNTUK MELABUR

Posted: 03 Dec 2011 05:32 PM PST



Jawab Rafizi melalui Twitter "Ha2 Kak @ShahrizatJalil panggil saya tanggang. Nnt saya tanya mak saya :-). Tp filem Tanggang memg class, lakonan terbaik dulu2 :-)"

Petang ini penyalahgunaan dana NFC oleh suami dan anak Shahrizat didedahkan lagi oleh Rafizi..

Antaranya ialah :

1-Membeli kereta mewah jenis Mercedes Benz CLS 350 CGI berharga RM534,622.00

2-Membeli dua bidang tanah di Putrajaya dengan harga RM3,363,507.00 melalui National Meat Lives Corporation (NMLC).

3-Melancong ke Indonesia dan Thailand berjumlah RM455,423.00

"Kalau dia singsing lengan, angkat kain.. kita akan dedah lagi lepas ni," kata Rafizi.

Twitter Rafizi




Click Iklan Untuk Bantu EraPasca

PAPA GOMO MENIPU LAGI... KANTOOOOIII!!!

Posted: 03 Dec 2011 11:07 AM PST





Inilah bangangnya blogger PAPA GOMO yang sememangnya terkenal dengan FITNAH tak berasas sejak dulu lagi.. BANJIR punya hal pun nak dipolitikkan, malah tanpa usul periksa main bedal je ikut sukahati kepala hotak dia... Projek pasir mana lagi? Sebelum 2008 lebih dari 15 projek pasir HARAM sekitar bandar kajang wujud, dan setelah PKR mengambil alih DUN Kajang,  kesemuanya telah ditutup kerana melanggar undang undang. Yang ada projek pasir itupun ala cinonet kecik punya hanyalah di Dusun Tua dan Semenyih. Diakui ada yang memang ada permit, tak kurang juga yang HARAM! Eheeemm eeehheeeemm.. setahu aku DUN tu dibawah UMNO.. keh keh keeeeeeehh!!!




Gambar ini menunjukkan salah satu punca mengapa Bandar Kajang dilanda banjir. Gambar ini bukan diambil tadi, tapi adalah dari fail MPKj yang diambil 6 bulan lepas dan dibentangkan dalam mesyuarat MPKj. Gambar ini adalah tinggalan bekas kawasan penanaman getah yg telah diceroboh dan ditinggalkan. Mengikut rekod MPKj, kaw ini tempat pembalakan dan pengorekan pasir HARAM yang kantoi setelah Kerajaan Negeri menyita kawasan ini dari penceroboh. Banjir yang berlaku adalah dari punca Sungai Jelok yang mengalir merentasi tengah tengah Bandar Kajang. Projek sekitar sana siapa developernya dan sejak bila dibangunkan? Selepas pemerintahan Pakatan Rakyat ke? Otak ada lain kali PAKAI laaaaaaaaaaaaaaa!!! BODOH!!!

PAPA GOMO, ko tak tahu apa apa pasal ni baik ko diam.. Dari ko merapu, baik ko tanya YDP MPKj (penjilat UMNO) tu, dimanakah dia semasa rakyat kajang 'berenang' meredah banjir... Apakah tindakan dia lakukan, dimanakah arahan Task Force MPKj bersama agensi agensi kerajaan hingga mendesak Ahli Ahli Majlis turun meredah banjir bersama rakyat tanpa apa bantuan yang sewajarnya. Malah hingga time ni, MPKj masih belum mengira kerugian yang dialami, sedangkan pihak Pejabat ADUN telah dapat jumlah kiraan kerugian kasar yang dialami rakyat yang terlibat. 





Perlukah aku nyatakan satu per satu semuanya? Tak perlu.. kalau ko nak kepastian, ko kene cari sendiri FAKTA bukan AUTA.. 


Click Iklan Untuk Bantu EraPasca

Tiada ulasan: