Ahad, 4 Disember 2011

DUNIACACAMARBA

DUNIACACAMARBA


[Gambar 18SX] Kerana SENI, Wanita Tinggal dengan BABI dalam Keadaan BOGEL

Posted: 04 Dec 2011 07:08 AM PST





Miru Kim mengakui bahawa dia takut akan kuman. Namun, untuk kerja seninya, Miru Kim telah membuat keputusan untuk tinggal dengan dua ekor babi selama 104 jam, tanpa henti.

Bekas pelajar perubatan itu berbuat demikian di hadapan salah satu galeri di Art Basel Miami 2011. Pengunjung boleh melihatnya tinggal dengan babi tersebut dalam keadaan telanjang melalui tingkap yang disediakan.
Kata Miru, "Saya suka akan babi, babi seperti saya. Apabila saya bercampur dengan babi, saya dapat merasakan kewujudan saya lebih daripada biasa."

Selama berada di kandang khas itu, dia akan makan dan tidur bersama-sama dengan haiwan itu.

Kim, anak perempuan seorang ahli falsafah Korea sebelum ini mendapat nama kerana berbogel  dan bergambar dalam keadaan bogel di tempat-tempat seperti kilang-kilang yang ditinggalkan, terowong, dan jambatan.
Kata Kim, aksi yang digelar kerja seni ini dapat membantunya mengatasi ketakutannnya  - "takut akan gelap, takut akan aktiviti berbahaya di tempat umum, dan takut akan kekotoran". -DCM


P/s: Kerana seni sanggup menjadi "babi" dan mendedahkan "kemaluan" diri! 
GILA!!!!


Tiada ulasan: